پنجشنبه, ۱۵ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۵م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
پیام دانشمند برجسته جهان اسلام امیر حزب التحریر عطا بن خلیل ابورشته برای بازدید کننده گان صفحه اینترنتی اش به مناسبت عید سعید فطر سال 1438 هـ.ق مطابق با 2017 م.
بسم الله الرحمن الرحيم

پیام دانشمند برجسته جهان اسلام امیر حزب التحریر عطا بن خلیل ابورشته برای بازدید کننده گان صفحه اینترنتی اش به مناسبت عید سعید فطر سال 1438 هـ.ق مطابق با 2017 م.

(ترجمه)

ثنا و ستایش بر پروردگار عالمیان و درورد و سلام بر پیامبر و آل و اصحابش.

برای امت مسلمه که توسط الله سبحانه و تعالی کرامت داده شدند و الله سبحانه و تعالی خطاب به آن ها می فرماید:

[كُنْتُمْ خَیرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ]

[آل عمران: 110]

شما (ای پیروان محمّد) بهترین امّتی هستید كه به سود انسان ها آفریده شده اید (مادام كه) امر به معروف و نهی از منكر می نمائید و به خدا ایمان دارید

برای همه دعوت گران مخلص که از جانب الله سبحانه و تعالی بر ایشان خاصیت اخلاص عطا شده است. آن هایی که حرف پسندیده می گویند و اعمال صالحه انجام می دهند و الله سبحانه و تعالی در حق شان می فرماید:

[وَمَنْ أَحْسَنُ قَوْلًا مِمَّنْ دَعَا إِلَى اللَّهِ وَعَمِلَ صَالِحًا وَقَالَ إِنَّنِی مِنَ الْمُسْلِمِین]

[فصلت: 33]

گفتار چه كسی بهتر از گفتار كسی است كه مردمان را به سوی الله می‌ خواند و كارهای شایسته می ‌كند و اعلام می ‌دارد كه من از زمره مسلمانان (و منقادان اوامر الله) هستم‌؟‏

برای کسانی که به این صفحه با اخلاص و ارادت سر می زنند و می خواهند از خوبی های آن فیض ببرند، از الله سبحانه و تعالی استدعا می نماییم تا به آن ها اجر عظیم ارزانی فرماید.

برای همه ی شما عید سعید فطر را تبریک و تهنیت عرض نموده و از الله سبحانه و تعالی به همه ی تان قبولی طاعات و عبادات، روزه و نماز (قیام) و کار های خیر تان را استدع نموده و از بارگاه ایزد منان استدعا می نماییم که شما را از زمره کسانی حساب نماید که از این ماه زیادترین فیض را برده اند.

هم چنان از الله سبحانه و تعالی استدعا می نمایم که این عید آغازِ برای خوشبختی و آسایش مسلمانان جهان شده و بتوانیم عید بعدی را در سایه رایه (پرچم خلافت راشده) و کلمه لا اله الا الله محمد الرسول الله سپری کنیم که این کار بر الله سبحانه و تعالی سخت نیست.

در آخر، به شما سلام تقدیم می کنم و برای آسایش شما به درگاه الله سبحانه و تعالی دعا می کنم. الله سبحانه و تعالی اعمال صالحه شما را قبول درگاهش گردانیده و شما را از همه ی بلا ها و مصیبت ها در امان خود داشته باشد.

[فَاللَّهُ خَیرٌ حَافِظًا وَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ]

[یوسف:‌ 64]

الله بهترین حافظ و نگهدار هست و از همه مهربانان مهربان هست

مغرب عید، اول ماه شوال 1438 هـ.ق مطابق با 25 جون سال 2017 م.

برادر شما، عطا بن خلیل ابورشته

Last modified onچهارشنبه, 02 آگوست 2017

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه