جمعه, ۰۹ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
موج گستردۀ تظاهراتها علیه نظام در ایران
بسم الله الرحمن الرحيم

موج گستردۀ تظاهراتها علیه نظام در ایران

(ترجمه)

سایت "روسیۀ امروز" روز شنبه مورخ ۱۲ ربیع الثانی ۱۴۳۹هـ.ق مطابق ۳ دسمبر ۲۰۱۷م خبری را در مورد تظاهرات‌ها در ایران با توضيحات ذیل نشر نمود: هزاران تن از تظاهر کننده‌گان در اعتراض به گرانی نرخ‌ها و سیاست‌های داخلی و خارجی حکومت ایران، سه روز پی‌هم است که در تهران و سائر شهرهای ایران دست به تظاهرات زده‌اند؛ این در حالی است که فعالان از کشته و زخمی شدن چندین تن در جریان پراگنده‌ساختن تظاهرات خبر داده‌اند.

الرایه: در شهرهای مشهد، شیراز و اصفهان مردم فارسی زبان سکونت می‌نمایند و این شهرها موصوف به ستون و مادر نظام حکومت‌داری در ایران هستند. بنابر این، به اهتزاز در آمدن این شهرها، نظام را به شدت تکان می‌دهد و امراض داخلی خطرناکی‌ راکه دولت از آن رنج می‌برد، افشاء می‌نماید، که در حقیقت ایران از داخل منفجر می‌شود و این خود نشان‌دهنده‌ای این است که نظام حکومت‌داری ایران، در راضی‌ساختن مردم و علی الخصوص مردم مناطق اصلی و کلیدی ایران ناکام گردیده است. اگر این تظاهرات و اعتراضات در شهرهای؛ هم‌چون: اهواز در جنوب ایران، کرمانشاه در غرب ایران، بلوچستان درشرق ایران و یا آذربایجان در شمال غرب ایران رخ می‌داد، می‌گفتیم: این مناطقی است که ساکنین آن اقلیت‌های هستند که در ثبات نظام تأثیر ندارند و بنابر ناچیز شمردن ملیت‌شان، حکومت اهمیت این شهرها را نادیده گرفته و این‌ها را به حاشیه می‌راند.

وخیم شدن اوضاع و گسترده شدن موج تظاهرات‌ها و شعله‌ور شدن آن؛ همانند آتش در کوره در شهرهای مختلف ایران، مقامات مهم دولت، من جمله سپاه پاسداران و اردو را وادار به صدور بیانیاتی؛ همانند بیانیات عادت‌وار حاکمان جاهل، احمق و طواغیت مسلمانان نمود که در این بیانیات خویش غرب و خارج را متهم به تحریک تظاهر کننده‌گان علیه دولت نمودند، و این کار را به هدف پوشانیدن ناکامی شرم‌آور داخلی حکومت با عبای خارجی نمودند.

برای حکومت ایران لازم است بداند که روز حساب‌دهی آه و نالۀ بیوه‌گان و فریادهای اطفال سرزمین شام عنقریب فرا می‌رسد.  بر نظام ایران و ملیشه‌های آن لعنت‌هایی سایه خواهند افگند که آنان را نابود خواهند کرد. حکام ایران، مصر، سعودی، ترکیه و سائر خائنین، بنابر مزدور بودن‌شان به امریکا، از انتقام‌گیری امت هرگز رهایی ندارند.

برګرفته از جریدۀ الرایه

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه