پنجشنبه, ۱۵ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۵م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
پروفیسور یهودی: اسلام‌گرایان سرنوشت جهان‌را در چند دهۀ آینده رقم خواهند زد!
بسم الله الرحمن الرحيم

پروفیسور یهودی: اسلام‌گرایان سرنوشت جهان‌را در چند دهۀ آینده رقم خواهند زد!

"تزیپی سیفر" پروفیسور مشهور یهودی در کانال ۱۲ یهودی به‌تاریخ ۲۶ جنوری سال جاری میلادی اظهار داشته است که: «موج تحولات در جهان عرب منجر به ظهور دولت قوی اسلام‌گرایان خواهد شد که کشورهای موجود به سبب ناتوانی در مدیریت و تنظیم امور، تحت قیادت آن قرار خواهند گرفت. این کشورها تحت نام پدیدۀ غیرمجاز (اسلام‌گرایی) متحد خواهند شد. هم‌چنان این انسجام و وحدت، هستۀ امپراتوری اسلامی را ایجاد خواهد کرد.» با آن‌که اسلام دارای نظام امپراتوری نه؛ بلکه خلافت راشده می‌باشد.

این پروفیسور یهودی، دولت یهود و غرب را از روش اتخاذ شده: شکست تنظیم‌الدوله(داعش) هشدار داده و اشاره می‌نماید که موج تحولات آیندۀ جهان اسلام سبب قوت گرفتن مسلمانان و تمام جریان‌های اسلامی خواهد گردید، که برای معالجه و رسیدن به آن عملاً کار و فعالیت می‌نمایند. او هم‌چنان تأکید کرد که: «مهم‌ترین منبع قوت در عقب تحقق این سناریو، عزم راسخ اسلام‌گرایان در راستای رسیدن به اهداف‌شان است که این امر سبب خواهد شد تا امریکا از اریکۀ قدرت اول جهان به زیر کشیده شده و تنها منحیث یک کشور باقی خواهد ماند.» دلیل این مصمم بودن مسلمان‌ها و عزم متین‌شان، حزب التحریر است که از ده‌هاسال بدین‌سو، علی‌رغم فشارها و زجرهایی‌که متوجه جوانان آن است، با آن‌هم در سراسر جهان فعالیت و مبارزۀ سیاسی می‌کنند.

در ادامه او خاطرنشان ساخت:«پس از پایان جنگ جهانی دوم، راه برای ظهور دوبارۀ امپراتوری اسلامی باز شده است و این تنها امریکا است که منحیث سیاست خارجی در تمام کشورها نقش بازی می‌کند. پس باید مجدانه از اشتباه‌هات جلوگیری صورت گیرد.» وی هم‌چنان افزود:«خلافت اسلامی هیچ‌گونه تفاوتی از جمله رنگ، نژاد و تعصب را در میان مردم نمی‌خواهد، به‌ویژه پس از آن‌که جورج دبلیوبوش این سخن را به زبان آورد:«هدف اسلام‎‌گراها ایجاد امپراتوریست که وسعت آن از اسپانیا تا اندویزیا را در بر خواهد گرفت.» با توجه به آن‌که اسرائیل  قادر به تأثیرگذاری بر تحولات جهان عرب و اسلام نیست، بر ناتوانی در نفوذ به نگرش امریکا، به ویژه در مورد الگوهای سیاست خارجی واشنگتن و پذیرش گرایش‌های انزواگرایی، باید منافع خود را بر اساس واقعیت و رسیدن به مصالحه با اسلام‌گرایان برای نجات از مرگ ترسیم کنیم. باید گفت که امریکا در تقلا بسر برده و نشانه‌های از افت‌وخیز امریکا در حال ظاهر شدن است. بنابرین، یهودیان نمی‌توانند بدون طناب با مردم زندگی کنند و لو که بزرگترین زرادخانۀ نظامی را داشته باشند. نباید این طناب قطع گردد، زیرا وحشت در قلب‌های‌شان داخل و سراسر وجود شان را پر می‌کند.»

هم‌چنان او دولت یهود را از بهر "سرعت‌ بخشیدن روند گفت‌وگوها با اسلام‌گرایان و بی‌اعتنایی به محمود عباس توصیه نموده و می‌افزاید: «امیدواریم اقصی با موجودیت اسرائیل سبب شود تا امپراتوری اسلامی بقای استقلال یهودیان را در منطقه بپذیرد.» به همین ترتیب او می‌دارد:«اسلام‌گرایان سرنوشت جهان را در چند دهۀ آینده رقم خواهند زد و تصمیم خواهند گرفت که چه اتفاق خواهد افتاد.» این پروفیسور یهودی چشم‌انداز خود را مبنی بر واقعیت پیش‌بینی کرده و این چنین می‌افزاید: «شعلۀ انقلاب مسلمان‌ها پیوسته ادامه خواهد داشت که در رأس همۀ آن‎ها مخلصین حزب التحریر با تعهد و عزم راسخ قرار دارد.»

با این حساب، آیات قرآن‌کریم و احادیث شریف قاطعانه بیان می‌دارد که دولت یهود و قوت‌های کفری، به‌خصوص امریکا ساقط خواهد شد و اسلام بار دیگر در قالب خلافت راشده بر منهج نبوت سرنوشت جهان را رقم خواهد زد که با تأسیس آن، خیر و عدالت در سراسر جهان سرازیر شده و ظلم و بدبختی به یاری الله سبحانه وتعالی نابود خواهند شد.

 

عثمان طه

Last modified onچهارشنبه, 14 فوریه 2018

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه