پنجشنبه, ۱۵ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۵م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
کمپاین "خواهران‌مان؛ رومانه و روشن را آزاد کنید!"
بسم الله الرحمن الرحيم

کمپاین "خواهران‌مان؛ رومانه و روشن را آزاد کنید!"

(ترجمه)

حکام ظالم پاکستان و مزدوران امریکا در گمراهی، تکبر و طغیان بر مسلمانان پاکستان و خصوصاً در حق اعضاء و انصار حزب التحریر ثابت بوده اند؛ علی الرغم این‌که شباب حزب را معمولاً و عادتاً اختطاف می‌نمایند؛ راهی جدید را-که اختطاف زنان می‌باشد- اختیار نموده اند! نیروهای امنیتی پاکستان به تاریخ 30 جولای 2018م رومانه حسین خواهر ما را که معلم مشهور و دارندۀ سند ماستری در مطالعات اسلامی است، اختطاف نمودند؛ این درحالی است که شب دو شنبه، مورخ 13 اگست 2018م به خانۀ دکتور روشن یورش برده و دکتور روشن را همراه با همسرش به جرم این‌که می‌گویند پروردگار ما الله سبحانه وتعالی است، اختطاف نمودند. آن‌ها این قول الله سبحانه وتعالی را فراموش نمودند و یا این‌که اظهار می‌نمایند که فراموش نموده‌اند:

﴿إِنَّ الَّذِينَ فَتَنُوا الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ ثُمَّ لَمْ يَتُوبُوا فَلَهُمْ عَذَابُ جَهَنَّمَ وَلَهُمْ عَذَابُ الْحَرِيقِ﴾

[بروج: 10]

ترجمه: بی‌گمان کسانی‌که مردان مؤمن و زنان مؤمن را شکنجه می‌دهند تا از دین الهی برگردند و سپس توبه نمی‌کنند و از کردۀ خویش پشیمان نمی‌شوند، قطعاً عذاب دوزخ دامنگیر ایشان خواهد شد و هم‌چنین عذاب آتش سوزان بهرۀ آنان خواهد بود.

و این فرمودۀ رسول الله صلی الله علیه وسلم را:

                                                   «ومن عادى أولياء الله فقد بارز الله بالمحاربة»

(رواه حکیم از معاذ ابن جبل)

ترجمه: کسی‌که در مقابل اولیاء الله(آنانی‌که به الله سبحانه‌و‌تعالی نزدیک اند) قرار گرفته و ستیزه کند؛ در واقع در جنگ با الله(سبحانه‌و‌تعالی) قرار گرفته است.

و نیز این قول رسول الله صلی الله علیه وسلم را:

«إِنَّ اللَّهَ قَالَ مَنْ عَادَى لِي وَلِيًّا فَقَدْ آذَنْتُهُ بِالْحَرْبِ»

(رواه البخاری)

ترجمه: الله(سبحانه ‌وتعالی) می‌فرماید: کسی‌که با ولی من عداوت کند؛ من با او اعلام جنگ می‌کنم.

الله متعال خواهران‌ما را از غم و مشکلات برهاند و انتقام‌شان را از کسانی‌که بر آنان ظلم رواداشته‌اند، بگیرد. لهذا دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب التحریر در واکنش به این اقدامات حکومت مجرم پاکستان در حق زنان مستضعف مسلمان کمپاین جهانی را تحت نام " خواهران‌مان؛ رومانه و روشن را آزاد کنید!" به راه‌انداخته است.

 ای مسلمانان! شما را به کار نمودن با حزب التحریر به طریقۀ رسول الله صلی الله علیه وسلم در برپایی دولت اسلامی فرا می‌خوانیم. الله سبحانه وتعالی فرموده‌است:

﴿يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا استَجيبوا لِلَّهِ وَلِلرَّسولِ إِذا دَعاكُم لِما يُحييكُم وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ يَحولُ بَينَ المَرءِ وَقَلبِهِ وَأَنَّهُ إِلَيهِ تُحشَرونَ

[انفال: 24]

ترجمه: ای کسانی‌که ایمان آورده‌اید!(دعوت) الله(سبحانه وتعالی) و پیامبر(او را) اجابت کنید، هنگامی‌که شما را به سوی چیزی فرا می‌خواند که شما را حیات(و زندگی) می‌بخشد و بدانید که الله(سبحانه وتعالی) میان شخص و قلب او حایل می‌شود و(بدانید) که به سوی او محشور می‌شوید.

این است یگانه راه درست برای به دست آوردن رضایت الله سبحانه وتعالی. یا الله! ما را کمک ویاری فرما و خواهران‌مان؛ رومانه، روشن و همسرش و تمامی اسیرانی را که در زندان‌های طاغوتی قرار دارند، در حفظ و امان خود داشته باش! یا الله! آن روزی را فرارسان که مسلمانان به کمک و یاری‌ات حکومت اسلامی را در زمین باز گردانیده و کسانی را که بر فرزندان و دختران امت معزز ما ظلم و تجاوز می‌نمایند، مجازات می‌نماید! یا الله! دعای ما را بپذیر! آمین!

دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب التحریر

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه