جمعه, ۰۹ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
شینید اوکانر، آواز خوان ایرلندی مسلمان شد!
بسم الله الرحمن الرحيم

شینید اوکانر، آواز خوان ایرلندی مسلمان شد!

(ترجمه)

طبق گزارش بی بی سی، شینید اوکانر، آواز خوان مشهور ایرلندی به تاریخ 26 اکتوبر 2018م  مسلمان شدنش را اعلام نموده و اسم خویش را "شهادت" گذاشته است. شینید در حساب تویترش از مسلمانانی‌که او را حمایت کرده اند، تشکری نموده و تصمیم خویش را چنین توضیح داده است: «نتیجۀ طبیعی سفر هر دین‌شناس باهوش چنین است.» او در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی را منتشر نموده است که در آن آذان می‌دهد.

این آواز خوان با استناد به شیوۀ زندگی‌اش تحقیق خویش را در مورد جستجوی دین صحیح ابراز نمود، طوری‌که در سال 1992م هنگامی‌که تصویر پاپ را در مقابل دوربین شبکه تلویزیونی در امریکا پاره نمود، باعث برزو منازعه شد و هفت سال بعد از آن، یکی از کنسیه‌های انشقاق یافتۀ وی را کاهن تعیین نمود، اما کنیسۀ ارتدکسی به انجام این عمل اعتراف ننموده است؛ یعنی وی در جستجوی حقیقت بود.

پرسشی‌که هر مسلمان باید پاسخ دهد، این است: چند تن در سراسر جهان همچون این آواز خوان در جستجوی اسلام است؟ و چرا مسلمانان به آن‌ها اسلام را به طور صحیح نمی‌رسانند؟

این آزاو خوان در محیط مملوء از دشمنی وسیع جهانی علیه اسلام، لطمه واردن کردن به اسلام با "تروریستی" خواندن آن و هجوم‌های بزرگ جهانی برای مانع شدن از ظهور اسلام همانند هجوم امریکا بر افغانستان و عراق و هجوم روسیه با امریکا بر سوریه و تمامی جنگ‌ها و بحران‌های‌ که به هدف  واحد استراتیژیکی(سوق دادن مسلمانان به حلقه جنگ‌های واگذار شده) در سرزمین‌های اسلامی به راه انداخته می‌شود، به اسلام هدایت یافته است. هر مسلمان باید تصور نماید؛ اگر رسانه‌هایی‌که سرگرم احوال حکام سوء هستند، به سوی اسلام دعوت نمایند و اگر حکام با سیاست‌های سرزمین‌شان به انتشار اسلام و دفع تبلیغات خصمانۀ غرب علیه اسلام بپردازند، نتیجه‌اش لزوماً گرویدن میلیون‌ها شخص گروه گروه و دسته دسته به دین اسلام، از سراسر جهان می‌باشد.  

باید هر مسلمانی‌که می‌خواهد گرویدن گروه گروه مردم را به دین الله متعال ببیند، بداند که برای نایل شدن به این هدف فقط یک راه وجود دارد و آن این است که برای از سرگیری دوباره زندگی اسلامی در سرزمین‌شان کار نمایند و این کار(از سرگیری زندگی اسلامی) صورت نمی‌گیرد؛ مگر با سرنگون نمودن حکام و تأسیس دولت خلافت راشدۀ ثانی، که این مأموریت را دقیقاً هم چون دولت اول اسلام انجام داده و مردم را گروه گروه به دین الله متعال گروانیدند، انجام دهد.

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه