شنبه, ۱۰ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
سپاس‌گذاری ترامپ از سعودی بخاطر مصرف نمودن در راه منافع امریکا
بسم الله الرحمن الرحيم

سپاس‌گذاری ترامپ از سعودی بخاطر مصرف نمودن در راه منافع امریکا

دونالد ترامپ به تاریخ ۲۴ دسمبر ۲۰۱۸م در حساب تویترش نوشت: «عربستان سعودی به تأمین بودجۀ لازم بخاطر کمک به بازسازی سوریه به عوض امریکا، موافقت کرده است.» وی افزود: «دیدید؟ آیا بهتر نیست که کشورهای خیلی ثروتمند در بازسازی همسایگان خودشان بجای آن‌که کشوری بزرگ(امریکا) که ۵۰۰۰ میل دورتر از منطقه قرار دارد، مساعدت نمایند. تشکر عربستان.»

ترامپ در گذشته در یک تویت‌اش گفته بود: «دوست ندارم ببینم که کشورهای هم‌پیمان زیادی از دوستی‌شان با امریکا از طریق حمایت نظامی و تجاری سوءاستفاده کنند. ما اساساً ارتش‌های کشورهای ثروتمند زیادی را در سراسر جهان حمایت و تمویل می‌کنیم؛ در حالی‌که این کشورها استفادۀ کامل از امریکا و مالیات دهندگان ما می‌کنند.»

عربستان سعودی این پول‌ها را بخاطر تمویل پروژه‌های امریکا در سوریه از طریق پرداخت مصارف ارتش امریکا و نیروهای دموکراتیک سوریه و گروه‌های جدایی‌طلب مردمی کُرد حامی امریکا، می‌پردازد. در واقع حکومت سعودی در راه شیطان انفاق می‌کند؛ نه در راه الله و هم‌چنان در راه امریکا مبارزه می‌کند؛ نه در راه الله. معلوم‌دار است که این اموال متعلق به مسلمین هستند؛ نه حکام آل سعود؛ کسانی‌که این اموال را مانند حکومت غصب کرده اند و آن‌ها را برباد داده و در راه لذت‌ها و هوس‌های زودگذرشان بیهوده به مصرف می‌رسانند؛ این اموال را تقدیم امریکا نموده و مسلمانان را از آن محروم می‌کنند.

ذبیح الله رضوان

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه