شنبه, ۱۰ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
ملک سلمان و مبارزه با فساد!
بسم الله الرحمن الرحيم

ملک سلمان و مبارزه با فساد!

(ترجمه)

خبر:

تعداد زیادی ازروزنامه نگاران و خبرنگاران سعودی اظهار نظرنمودند که محمد پسرسلمان پادشاه سعودی، بسیاری از سیاسیون و سرمایه داران را درسعودی تحت نام(مبارزه بافساد)  بازداشت نموده است.

تبصره:

برای همه افراد امت اسلامی معلوم است که این حکام، اجیر و آله دست باداران شان بوده و به شدت در انجام اطاعت شان اند، بعضی از آن ها انگلیس را بادارخود گرفته و بعضی هم امریکا را. این حکام سالیان سال را به زور فشار زنجیر و تفنگ بالای مسلمانان حکومت کردند؛ اما حالا زمان آن رسیده که پرده ازروی جنایات شان برداشته شده و آتش ظلمی که بلند کرده بودند، خودشان را بسوزاند؛ چنان چه این آتش طاغوت های زمان را قبل از ایشان سوختانده و هلاک ساخت. این حکام صفحه سیاه تاریخ را اختیار کردند که در دنیا برای شان نجاتی نبوده و به خواست الله سبحانه وتعالی در آخرت عذاب الهی و مایه رسوای شان است.

شما علمایی که همیشه برای تطبیق باطل کف می زنید و در کنار این حکام ظالم استاده اید، حالا وقت آن رسیده که با مسلمانان یک جا شده و آن ها را رهنمایی کنید تا ریشه این حکام اوباش را بر کنده و در مبارزه شدیدی بر ضد هرکسی که در برابر "لااله الا الله" می جنگد، استاده شوید. ازالله سبحانه وتعالی بترسید! مبادا در جنگی قرار گیرید که در کنارباطل باشید، آنگاه است که دنیا و آخرت را از دست دادید. موقفی اختیار کنید که الله سبحانه وتعالی و رسولش راضی گردد و سپس بر آن موقف بمیرید تا الله سبحانه وتعالی گناهان چندین ساله ای که در کنار باطل استاده بودید، بیامرزد. امروزه امت اسلامی بیدارشده و طوری علیه باطل نهضت و حرکت نموده که دیگرآرام نمی گیرند و هرگز از این راه خود منحرف نمی گردند تا این که شریعت الله سبحانه وتعالی را تحکیم بخشند و هرکسی در برابرشان استاده شود، به جزایش می رساند.

نویسنده: رامی حمصی

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه