پنجشنبه, ۱۵ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۵م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
سازمان همکاری‌های اسلامی: امت مسلمه اعتراضات شان را پایان داده و مسجد الاقصی را فراموش کنند!
بسم الله الرحمن الرحيم

سازمان همکاری‌های اسلامی: امت مسلمه اعتراضات شان را پایان داده و مسجد الاقصی را فراموش کنند!

خبر:

سازمان همکاری‌های اسلامی روز جمعه در آخرین گردهمایی خود در شهر استانبول ترکیه یک بار دیگر بر حمایت بین المللی مردم فلسطین تاکید کرد و اتخاذ اقدامات جدی برای منع انتقال سفارتخانه‌های سایر کشورها به بیت المقدس را یک نیازمندی دانست. همچنان برای جلوګیری از جنایات اسرائیل علیه فلسطینیان خواستار ارسال نیروهای بین المللی به بیت المقدس شدند. در اخیر رجب طیب اردغان گفت که امت اسلامی اقدامات لازم را درین راستا انجام خواهند داد. 

تبصره:

درین کنفرانس آنعده از سران سرزمین های اسلامی گردهم آمده بودند، که امکانات فراتر از یک حزب سیاسی که -اعلامیه ها و قطعنامه ها را صادر و تظاهرات را راه اندازی می‌کند- دارا می باشد. آنان ارتش‌های بزرگ، جرار، با تجهیزات مدرن و بودیجه منظم را در اختیار دارند. این حکام ظالم علاوه بر سرکوب رعیت های مسلمان خود هریک؛ اردغان به فرمان امریکا ارتش خود را برای نگهداری از نظام سیکولر سوریه و سرکوب انقلابیون ارسال نموده است، سعودی و کشورهای خلیج به فرمان امریکا و انگلیس ارتش‌های خود را به یمن ارسال داشته‌اند تا هریک منافع باداران خود را حفظ کنند. ایران ارتش خود را در هماهنگی با روسیه و ترکیه برای همکاری امریکا به جبهات عراق و سوریه فرستاده و همچنان پاکستان یگانه قدرت اتومی سرزمین‌های اسلامی، ارتش خود را برای سرکوب مسلمانان از سرحد هند متجاوز در کشمیر به سرحد خود با افغانستان ارسال نموده است تا جنگجویانی که علیه امریکا مبارزه می کنند را سرکوب نماید. و مصر ارتش خود را برای تامین امنیت اسرائیل مصروف جنگ در سینا و برای تامین منافع امریکا در جنگ لیبیا دخیل ساخته است. ارتش اردن هم برای حمایت از دولت اسرائیل مانند شاهد زور بر جنایات اسرائیل در صحنه استفاده می شود.

مگر هیچ کدام آنها بر خلاف نظم بین المللی امریکایی کنونی جرئت و غیرت ارسال ارتش به فلسطین و آزادی مسجد‌الاقصی را نکردند، بلکه خواستار ارسال نیروهای بین المللی به فلسطین شدند. آنان نه روابط خود را به صورت دایمی با امریکا و اسرائیل قطع می کنند، نه پایگاه ‌های امریکا را در سرزمین های خود مسدود می سازند؛ بلکه موقتا سفیرش را اخراج می کنند. ماموریت این بزدلان درین مقطع حساس تاریخ این است تا توسط چنین گردهمایی های بی معنی و بی هدف و سخنرانی های پوچ خود تا وقتی چیغ و فریاد زنند که مسلمانان با احساس را از میدان های تظاهرات و اعتراضات به خانه های شان رهسپار ساخته و در نهایت قهر و غضب امت را که به جوش آمده خاموش سازند.

برای اینان سرنوشت طاغوت کبیر (معمر القذافی) را متذکر می شویم که وی هم در جمع میلیونی علیه یهود سخنرانی می کرد، اما ارتش لیبیا را به دستور بریتانیا برای جنگ به چاد ارسال می کرد. وقتی کاسۀ صبر امت لبریز شد و غضب امت این طاغوت را فرا گرفت، دیگر هیچ بادارش نتوانست وی را نجات دهد. درحالیکه غضب الله منتقم و جبار بزرگتر و متداومتر است. شما هم منتظر چنین روزی باشید. زیرا شما هم یک بار دیگر خوراک‌های گرم و چرب را در استانبول نوش جان و در بیت الخلاها دفع کردید، اضافه ازین به آسیابی می مانید که صدایش همه جا را فرا گرفته؛ اما آردش درک ندارد.

سیف الله مستنیر

رییس دفتر مطبوعاتی حزب التحریر - ولایه افغانستان

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه