پنجشنبه, ۱۵ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۵م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
از 25 سال گذشته بدین‌سو حداقل 12.5میلیون مسلمان از اثر جنگ‌ها کشته شده‌اند جنایت بعدی چه خواهد بود؟
بسم الله الرحمن الرحيم

از 25 سال گذشته بدین‌سو حداقل 12.5میلیون مسلمان از اثر جنگ‌ها کشته شده‌اند جنایت بعدی چه خواهد بود؟

(ترجمه)

خبر

رفیق توران، رئیس انجمن تاریخی ترکیه به روز شنبه در سخنرانی خود در کنفرانسی در استانبول گفت که حدود 12.5میلیون مسلمان در جنگ‌های اخیر طی 25 سال گذشته کشته شده‌اند .وی گفت که در طول تاریخ، انسان‌ها باهم جنگیده و جنگ یک واقعیت اجتناب ناپذیر در زندگی انسان‌ها به‌شمار می‌رود. «بر اساس تحقیقی‌که اخیراً انجام شده، تعداد مسلمانانی‌که در 25 سال گذشته جان خود را در اثر نبردها و جنگ‌ها در جهان از دست داده‌اند، به 12.5میلیون تن رسیده است. این مقدار تقریباً با تلفاتی‌که در یک جنگ جهانی به وقوع می‌پیوندد، برابر است.» (منبع: دیلی صباح)      

تبصره

مطمئناً به سبب طرز‌العمل‌های خبیثانه‌ و بی‌پروای حکومتی، آمار ذکر شده بدون جواب‌گویی صریح همراه بوده و از همین جهت، این تعداد تلفات، دقیق نبوده و آمار واقعی می‌تواند بسیار بالاتر از این‌ها باشد.      

 12.5میلیون مسلمان در اثر جنگ‌ها در 25 سال گذشته جان خود را از دست داده‌اند :بیایید این آمار هولناک را در چشم‌انداز ذیل مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم:

این مقدار تلفات به‌اندازه‌ی تقریبی جمعیت کشور تونس(11.783.168) و یاهم بر اساس آمار سایت "World meters" مجموع جمعیت هردو کشور: لبنان و لیبیا برابر است. این مقدار تلفات به این معنی‌ست که اگر این قتل عام را در یک قلمرو گردآوری نماییم، جمعیت تمام یک ملت را شامل خواهد بود. اما مسئله‌ی قابل ملاحظه اینست که خون هر انسان به راحتی به دست کفار استعمارگر، خواه تعداد این کشته‌ شده‌گان 1 یا 1000 یا یک میلیون تن باشند، ریخته شده که قطعاً یک جنایت عظیم محسوب می‌شود.

ما شاهد دورویی و خباثت اروپائیان در مورد قضیه‌ی آتش‌سوزی "کلیسای جامع نوتردام" و حمایت فوری جهت بازسازی آن در عرض چند ساعت بودیم؛ در حالی‌که خودشان به جنایات وحشیانه علیه بشریت در سرتاسر افریقا و آسیا به شدت ادامه داده و در نهایت، این قضایا را به کافرِ همیشه کینه‌توز در نهادهای کفری سازمان‌ملل‌، دیوان بین‌المللی و... ارجاع داده و خود را تبرئه می‌دهند. در واقع اعمال بدنام و رسوای‌شان این واقعیت را واضح می‌سازد که آن‌ها هیچ کاری در جهت حل مشکلات انجام نداده؛ بلکه خودشان بانی کشتار بیشتر مسلمانان هستند؛ مانند افزایش جنایات‌ رژیم غاصب یهودی در برابر فلسطین و دادن جواز جهت کشتار و نابودی مردم با استفاده از تکتیک "زمین سوخته" که در نتیجه، همه‌ی این جنایات به بهانه‌ی "دفاع از خود" ختم می‌شوند. این مثال  جزئی از جنایات‌شان را واضح می‌سازد؛ اما جنایات دیگر علیه جمعیت مسلمان اویغور؛ در جهنمی‌که در روی زمین برای‌شان ساخته‌اند و بدون هیچ گناهی در زندان‌های رژیم کمونیست چین اسیر شده و اطفال‌شان را تعلیم و آموزش ملحدانه و شستشوی مغزی داده تا نسل جدید را عاری از عقیده و ارزش‌های اسلامی به‌بار آورد، بخش دیگری از جنایات بزرگ صورت گرفته توسط کفار می‌باشد.

برای تأکید بیشتر، بر اساس یک گزارش نه چندان تکان‌دهنده‌ی سازمان ملل که به روز چهارشنبه به نشر رسید: «در سه ماه اول سال 2019م، دولت افغانستان، نیروهای امریکایی و نیروهای بین‌المللی مسئول بیشترین تلفات غیرنظامیان در افغانستان نسبت به طالبان و داعش شناخته شده‌اند.» )منبع: (CNN با این نوع گزارش‌ها، خودشان این ادعای خود را که مسلمانان همیشه منبع خشونت و ترور بوده و این‌که چگونه آن‌ها بخشی از دینِ به اصطلاح خشونت‌آمیز هستند، زیر سوال می‌آورند. کفار خون مسلمانان را حریصانه و همراه با خشم و کینه‌ی عمیق به زمین ریخته و دشمنی‌شان را با اسلام و مسلمانان آشکار می‌کنند. این اقدام‌شان شاید تلاشی جهت پایان دادن به آن‌چه که صلیبیون با انگیزه‌ی سرمایه‌داری جهت غارت منابع طبیعی سرزمین‌های مسلمانان آغاز کرده توأم با کشتار عمدی مسلمانان باشد.

همان‌طوری‌که امت ماه هجری رجب را که  شامل یادآوری سقوط دردناک خلافت اسلامی در سال 1924م بود، به پایان رسانید و ما به زودی وارد ماه پر برکت رمضان، که ماه نبردها و فتوحات مشهور است، می‌شویم؛ اگر این نوع گزارش‌ها هم به مسلمانان واضح نمی‌سازد که تنها راه نجات و خاتمه دادن به اعمال وحشیانه‌ی کفار بالای مسلمانان، تأسیس مجدد خلافت راشده‌ی ثانی است، پس چه چیزی بیشتر از این مورد نیاز است؟! مردم افکار و طریقه‌ی سیکولر غربی را آزمایش کرده که منجر به خون‌ریزی و متلاشی شدنِ بیشتر مردم شده است. ما در وضعیت آگاهی بهتری قرار داشته و ضرورت به برداشتن این گام جهت رسیدن به احیای ایدیولوژیک خود داریم تا در نتیجه، دولت اسلامی را بر منهج نبوت احیاء کرده و به جنگ‌های خون‌آشام علیه مسلمانان خاتمه دهیم.   

نویسنده: منال بدر

برای دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب‌التحریر

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه