پنجشنبه, ۱۵ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۵م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
دیدار اردوغان از آرامگاه کریموف
بسم الله الرحمن الرحيم

دیدار اردوغان از آرامگاه کریموف

خبر:

اردوغان رئیس جمهور ترکیه، به تازه گی از آرامگاه اسلام کریموف رئیس جمهور متوفای ازبکستان دیدن نمود؛ مردی که ده ها مسلمانان را در ازبکستان زندانی، شکنجه و به قتل رسانده است.

تبصره:

آیا اردوغان نمی دانست که کریموف در سال 2005م صدها مسلمان بی گناه را فجیعانه در اندیجان قتل عام کرد؟ آیا او نمی دانست که کریموف  صدها مسلمان اعم از زنان و مردان را مدت 10 الی 15 و حتی سالیان متمادی در پشت میله های زندان انداخته بود و هر روز افراد را به شکنجه های شدیدتر از قبل، مواجه می ساخت که در بسیاری موارد، از اثر شکنجه به شهادت می رسیدند؟ در حالی که این تماماً بخاطر بود که آن ها خواهان حاکمیت اسلام عزیز در سرزمین امام بخاری بودند.

بنابر این، در حال حاضر چرا اردوغان همراه مسلمانان حلب همکاری نمی کند که همواره زیر بمباردمان های شدید نظام بشار و پوتین هستند که هدف هردو خاموش ساختن انقلاب مجاهدین شام و تطبیق پلان های شوم امریکا بالای مردم است؟

 آیا اردوغان در برابر فریادهای مردم حلب، کر، لال و کور است یا این که وی تصمیم بودن با دوستان الله سبحانه وتعالى و محمد صلى الله عليه وسلم را نمی گیرد؟

اردوغان همراه دشمنان آشکار مؤمنان، زنده یا مرده ایستاده خواهد بود که این تصمیم مردود، سرنوشت ابدی اش را درین دنیا و آخرت به تباهی می کشاند؛ قسمی که الله سبحانه وتعالى می فرماید:

                    وَإِن مِّنكُمْ إِلاَّ وَارِدُهَا كَانَ عَلَىٰ رَبِّكَ حَتْماً مَّقْضِيّاً ثُمَّ نُنَجِّى ٱلَّذِينَ ٱتَّقَواْ وَّنَذَرُ ٱلظَّالِمِينَ فِيهَا جِثِيّاً

[مريم: 71-72]

(مسلمانان برای عبور و ديدن و كافران برای دخول و ماندن) این امر حتمی و فرمانی است قطعی از جانب پروردگارتان  ‏سپس پرهیزگاران را نجات می دهیم و ستم گران را ذلیلانه در آن رها می ‌سازیم .

نویسنده: عبدالناصر

Last modified onیکشنبه, 05 فوریه 2017

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه