جمعه, ۰۹ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
فرزندان هفتمین اردوی قوی جهان، دوستی با دوستان خائن خویش را خاتمه دهید!
بسم الله الرحمن الرحيم

فرزندان هفتمین اردوی قوی جهان، دوستی با دوستان خائن خویش را خاتمه دهید!

خبر:

به تاریخ 21 نومبر 2016م، درگیری های در یکی از مناطق تحت کنترول داعش بنام"الباب" در شمال سوریه قرار دارد، به وقوع پیوست. نظر به گفته مقامات ارشد امنیتی ترکیه، در این درگیری ها 14تن از عساکر ترکی کشته و 33تن دیگر شان زخم برداشتند. 30تن از عساکر ترکی در عملیات بنام "سپر فرات" نیز کشته شدند. چند روز قبل به تاریخ 7 دسمبر 2016م، یک موتر مملو از مواد منفجره خودش را در شهر مرکزی ترکیه به نام "کاسیری" منفجر ساخت، که در نتیجه این رویداد 13تن از عساکر در خارج از ملی بس کشته و بیش از 56تن دیگر مجروح گردیده اند. و هم چنان در هفته گذشته مواد منفجره دیگر در استانبول منفجر نمود که بیش از 30تن از افسران پولیس و 8تن غیر نظامیان در این رویداد کشته شدند.

تبصره:

فرزندان هفتمین اردوی قوی جهان، قربانی شکارهای نادرست روابط نیک شان می شوند، که در حقیقت آن ها شکار قدرت های بزرگ کفری شدند، کفار که در مقابل امت مانند گروه از گرگان درنده قرار دارند. این همه به خاطری رهبران است که به آنان دستور داده و خود غرق منفعت های دنیائی شان هستند. آن ها نمی خواهند بدانند که امت از ایشان چه می خواهد و نیز از اوامر الله سبحانه وتعالی نافرمانی می کنند. اگرچه امروز امت مسلمه از لحاظ تعداد، قدرت و حتی خواسته ها و تشنگی شان برای آزادی بیشتر است. اگرچه این امت اردوی بسیار بزرگ دارد، اما در شرایط پر از بدبختی به سرمی برند.

چنان که پیامبر صلی الله علیه وسلم می فرماید:

یوشك أن تداعى علیكم الأمم من كل أفق كما تداعى الأكلة على قصعتها قال: قلنا یا رسول الله أمن قلة بنا یومئذٍ؟ قال: أنتم یومئذٍ كثیر ولكن تكونون كغثاء السیل، ینتزع المهابة من قلوب عدوكم، ویجعل فی قلوبكم الوهن، قلنا وما الوهن ؟قال: حب الدنیا وكراهیة الموت

(رواه ابو داوود)

زود است که(تمام) ملل دیگر بر شما حمله کنند، چنان چه که حیوانات بر شکار حمله می کنند. پرسنده ی پرسید یا رسول الله! آیا این حالت به دلیل قلت تعداد ما رخ خواهد داد؟ رسول الله در پاسخ فرمودند: نخیر، شما از دید تعداد بسیار زیاد خواهید بود، اما همانند کفی بالای امواج دریا می باشید(که به هر طرفی  بدون اختیار کشانیده شده) و دشمن تان(کفار) هیچ گونه ترسی از شما در قلوب شان نمی داشته باشند، و وهن در قلوب شما جای می گیرد. اصحاب رضی الله عنهم اجمعین پرسیدند: یا رسول الله وهن چیست؟ رسول الله فرمودند: محبت دنیا و بیزاری از مرگ.

پیامبرصلی الله علیه وسلم فرمود که از جمله امت من نیست کسی که وهن(دنیا را دوست و از مرگ هراس) دارد. بخاطری که آن ها مشتاق هستند تا برای حفظ عقیده شان بزرگ ترین و با ارزش ترین چیزی حتی زنده گی شان را قربانی دهند. آن ها می خواهند تا صادقانه باورمندی کسانی باشند که آنان را براساس خواسته های اسلامی دستور و رهبر نمایند. اگرچه واقعیت دولت ترکیه چیزی دیگری است، و رهبران دولت ترکیه هیچگاه نخواسته است تا دستورات الله سبحانه وتعالی را لبیک گفته و آن را بالای امت تطبیق و یا با آن عمل نمایند. آن ها هیچگاه به خواسته های شان عمل نکرده اند، مگر با دستورات باداران شان(استعمارگران) که حتی یک لحظه هم برای انجام آن کوتاهی نکرده اند. پس چگونه می توان آن را بیشتر از این واضح ساخت، چرا ترکیه در شش سال گذشته نمی توانست مداخلات بیشتری در سوریه داشته باشد؟

امروز ترکیه می تواند عساکر خود را به بهانه جنگ علیه تروریزم و داعش به سوریه بفرستد، اما نمی تواند حتی یک مرمی خود را برای نجات مسلمانان که از فریاد کمک خواستن زیاد، بجای اشک از چشمان شان خون سرازیر می شود، تیر اندازی نماید. ترکیه و رهبران آن می بالند که آنان مسلمانان شهر حلب را کمک و آنان را نجات داده اند. برخی دیگر آنان برای خاک شان دعا می کنند؛ مانند: اردوغان که در نجات یک دختر 7 ساله بنام "بناالاباد" از شهر حلب با خود بالید. مادرش بنام دخترش در صفحه "تویترش" نوشت: «نخیر! بنای عزیز، به الله سبحانه وتعالی قسم! که بهتر است تا از ایران و روسیه تشکر کنی، نه از اردوغان و ترکیه. بخاطری که شما در ترکیه بودید، روسیه و ایران خواست تا شما این کشور را ترک کنید. نه بخاطری این که شما را نجات دهد بلکه خواستند تا شما  را ازکشور خود تان خارج سازند. روسیه و ایران موافقت کردند تا مسلمانان را از سوریه خارج نمایند. نجات چیزی دیگری است و کمک چیزی دیگر....»

بلی! ترکیه با مردم سوریه کمک های زیادی کرده که از جمله: ترکیه به کفار اجازه داد تا آن ها خیلی به راحتی بتوانند اطفال معصوم و فامیل های شان را بمباران کنند...، ترکیه سرحدات خود را برای مهاجرین باز کرد که آن ها به آسانی از آب عبور نموده و در آغوش قاتلین افتادند، و تعدادی زیادی دیگر آنان در آب غرق شدند. کمک های غذایی و نیز مراقبت های صحی به داخل اردوگاه ها به شدت تحت اداره و کنترول قرار دارد، اما هیچ امید برای زنده گی در خارج آن نبود. بلاخره ترکیه  با کفار همکاری نموده تا مجاهدین را که از شهر حلب حفاظت می کرد مقصر دانسته و بخاطری نجات خود عملیات های آنان را افراط گرایانه خواند. علاوه بر آن ترکیه با کفار همکاری نموده تا داخل شهر را حتی از موجودیت یک مسلمان هم پاکسازی نمایند.

بلی در ترکیه ترور وجود دارد! در سوریه هم ترور وجود دارد! و هردوی شان توسط یک قدرت بزرگ از لحاظ وحدت سیاسی و قدرت های نظامی استعمار کفری؛ مانند: ایالات متحده امریکا و روسیه و هم چنان با مزدوری ایران رهبری می گردد. تا زمانی که رهبران امت در صف رهبران ترکیه به اشتباهات شان پی برده و راه حقیقت را درنیابند، این ترورها ادامه خواهد داشت. ترورها تا زمانی ادامه خواهد داشت که رهبران مسلمانان روابط شان را با باداران امپریالیستی شان قطع ننمایند.

و نیز تمام نماینده گان شان را از خاک خود اخراج نموده و دست به تطبیق تصامیم خویش زنند. آن تصامیم را که برای مردم وعده دادند انجام دهند، و هرگاه از ایشان خواسته شود تا رای دهد، دیگر هیچ کسی نه اشخاص عادی و نه اشخاص نظامی که تمام عمر خویش به اطاعت از رهبران این کشور صرف نموده اند به پای صندوق های رای حضور بیابند. ما در جریان راه اندازی کودتای 15 جولای در کشور ترکیه را شاهد بودیم. بنابر این تنها چیزی که باید آن ها انجام دهند دستور درست به اوامر الله سبحانه وتعالی است. در این کودتا نه تنها مسلمانان با زنان، مردان و جوانان در خیابان ها گردهم جمع شدند، بلکه تمام مسلمانان جهان بخاطری تطبیق این دساتیر بدون کدام تأخیر هجوم بردند.

اگرچه نخستین دستوری را که به آنان می دهد، دستور تاسیس خلافت به طریقۀ رسول الله صلی الله علیه وسلم است. و اگر آن ها و یا کسی دیگری در میان امت در دست آوردها و موفقیت های فوری آن شک کنند، بیاد داشته باشند که الله سبحانه وتعالی هدایت می کند، سرفراز می گرداند کسانی را که برای کامیابی دین فعالیت های بیشتری را انجام می دهد و این که وعده الله سبحانه وتعالی است.

الله سبحانه وتعالی می فرماید:

یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ ینصُرْكُمْ وَیثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ

[محمد: 7]

ای مؤمنان! اگر الله را یاری كنید، الله شما را یاری می‌ كند و گام هایتان را استوار می دارد.

وَمَا ذَلِكَ عَلَى اللَّهِ بِعَزِیز

[فاطر: 17]

‏‏‏‏‏ و این كارِ برای الله مشكل نیست.‏

نویسنده: زهرا ملک

برای دفتر مطبوعات مرکزی حزب التحریر

Last modified onیکشنبه, 05 فوریه 2017

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه