شنبه, ۱۰ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
حکام سرزمین های اسلامی؛ خمار پیک شراب هستند!
بسم الله الرحمن الرحيم

حکام سرزمین های اسلامی؛ خمار پیک شراب هستند!

خبر:

عرب ها از تصمیم شورای سازمان ملل برای توقف بازسازی مسکن برای یهودیان در سرزمین اشغال شده ی فلسطین استقبال می کنند؛ پس از بدست آوردن اکثریت رأی بالای تصمیم اتخاذ شده، اعضای این شورا با رأی مخالف امریکا مواجه گردیدند. نبیل ابوردینا سخنگوی ریاست جمهوری فلسطین به خبرگزاری فرانسه گفته است: تصمیم شورای سازمان ملل یک ضربه ی محکمی بر سیاست اسرائیل است، کُل اجماع بین الملل استقراریت آن ها را در سرزمین اشغال شده ی فلسطین محکوم نموده و از ارایه راه حل هردو کشور به شدت حمایت می کنند. صیب اریکات رئیس مذاکره کننده ی فلسطین اشاره کرد: روزی رأی دهی بالای تصمیم اتخاذ شده یک روز پیروزی است.

گروه اسلامی موسوم به حماس تصمیم استقراریت آن ها را در این کشور محکوم نموده است. عربستان سعودی نیز از تصمیم اتخاذ شده شورای سازمان ملل استقبال نمود.

کینگ دوم نماینده دایمی انگلیس از طریق تویتر به شورای سازمان ملل گفت: «تطبیق آن یک گام برای دست یابی به صلح عرب ها خواهد بود.» "شیخ محمد بن عبدالرحمان ثانی" وزیر امور خارجه قطر از آمدن سازمان ملل استقبال نموده، از تصامیم اردن به عنوان یک تصمیم تاریخی یاد کرد و آن را یک گام مثبت برای دست یابی به راه حل هردو کشورخوانده است. باتوجه به بیانات ارایه شده دیده می شود که علاقه مندی اردن در این مورد بیشتر است و در کویت از تصمیم رئیس شورای ملی"مرذوق الغنیم" به عنوان یک گام در مسیر درست توصیف نمود. (منبع: الجزیره نت)

تبصره:

پس از این که پشت خود را به طرف مردم سوریه و بخصوص به مردم حلب برگشتاندیم، این تصمیم از طرف جامعه ملل اتخاذ گردید بود. بخصوص پس از توافق با قصابان سرزمین شام-اسد و متحدین آن(روسیه، ایران و دیگر مزدوران شان) که مردم سوریه را می کشند- فکر می کند که این تصمیم، وی را یک مرد اصولی به جهانیان نشان داده و نیز تلاش دارد تا مسایلی که حتی به نفع مسلمانان و یا برضد ابزارهای فاسد دولت یهود باشد نابود کند؛ اما اشتراک کننده گان به این جامعه ی ناعادلانه که مردم به آن قانع شدند فراموش کرده اند و حتی با اعتراضاتی روبرو گردیدند که تمام تصامیم شورای سازمان ملل قابل اجرا نیستند.

از تمام تصامیمی که این شورای بالای فلسطین صادر نمود، یکی آن هم تطبیق نگردید. دولت یهودی در فلسطین آن ها را به زور خارج نساختند؛ بلکه مانند دیگر قدرت های استعماری آن ها را دلگرم می سازند.

کشورهای عربی و حکام مسلمانان، آن ها واقعاً مانند کسانی هستند که با نوشیدن پیکر شراب خودشان را مخمور می سازند، عجیب خاینین پست هستند! امتناع دولت مصر از این پروژه به شورای امنیت وانمود ساخت که ما نمی توانیم در این جا ناکام شویم که امریکا بیشتر از این خود را تقویت کند. 

این تصمیم زمانی گرفته شد که سرزمین فلسطین با توافق با بانک غربی پرگردیده بود و نهاد یهودی بیش از 87درصد بالای این سرزمین و بیت المقدس که در سال 1948م، اشغال شده بود تصرف داشتند، جایی که کسی نمی تواند حتی در مورد آن بحث کند. مکانی که آن ها در مورد آن بحث می کنند، از سرزمین باقی مانده ی بیت المقدس است.

در یک نقطه ی بسیار کوچک کشورهای عربی و سازمان آزادی فلسطین می خواهند دولتی را بالای این مردم بسازند که این نقطه مکان خوبی برای آن ها خواهد بود. پس از این همه مسخره گی ها، آیا سازمان ملل و آن هایی که از آن حمایت می کنند، فکر می کنند که بزرگ ترین کشوری را فریب می دهند.

پیامبر صلی الله علیه وسلم می فرمایند:

تُقَاتِلُونَ الْيَهُودَ حَتَّى يَخْتَبِئَ أَحَدُهُمْ وَرَاءَ الْحَجَرِ فَيَقُولُ: يَا عَبْدَ اللَّهِ الْمُسْلِمَ هَذَا يَهُودِيٌّ وَرَائِي فَاقْتُلْهُ

با یهود بجنگید و آن ها را بکشید تا آخرین لحظه یی که خود را در پشت سنگ ها و درختان پنهان می کنند، سنگ ها و درختان می گویند: ای مسلمان، ای بنده الله(سبحانه وتعالی)، به جستجوی یهودی که هستی در عقب من پنهان است بیا و آن را بکشید.

(رواه  بخاری، مسلم و ترمذی)

نویسنده: بلال مهاجر

عضو دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه پاکستان

Last modified onیکشنبه, 05 فوریه 2017

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه