شنبه, ۱۰ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
اللهم  انا اعوذ بک من خبث العلمانیه و  خبائث العلمانيين
بسم الله الرحمن الرحيم

اللهم انا اعوذ بک من خبث العلمانیه و خبائث العلمانيين

خبر

به تاریخ 12/9/2020 دستگاه امنیتی المغرب از پیدا شدن جسد عدنان بوشوف رحمه الله، خبر داد و معلوم گردید که وی قبل از قتل‌اش مورد تجاوز قرار گرفته است.

تبصره

این فاجعه قهر، غضب و احساسات مشترک جامعه را بر انگیخت و بی‌نهایت این فاجعه همه را خسته و متأثر ساخت؛ آن‌چنان که آیا آن‌ها قادر به فهم این عمل ناپاک خود و امثال آن نبودند که منافی فطرت انسانی بوده؟! حتی این اقدام یک عمل وحشیانه‌ای است که حیوانات جنگل چنین نمی‌کنند! با متأثر شدن از ین خبر صدای خشم‌آلود مردم برای اعدام مجرم بلند شد تا باشد عاقبت این مجرم عبرتی برای دیگران شود و مردم خواستار تنفیذ جزای اعدام شدند که  از دو سال بدین‌سو تحت هر فشاری مقامات دولتی و حقوق بشری، از اجرا باز مانده بود و ما هم هم‌صدا با جامعه شده و این عمل زشت را نکوهش کرده و خواستاری تطبیق حدود الله بر مجرم استیم؛ چنانچه الله سبحانه وتعالی می‌فرماید:

﴿وَلَكُمْ فِي الْقِصَاصِ حَيَاةٌ يَا أُولِي الْأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ﴾

[بقره: 179]

ترجمه: برای شما در قصاص حیات است که [از ریختن خون مردم بدون دلیل شرعی] شاید تقوی پیشه کنید.

و طبق فرموده رسول الله صلی الله علیه وسلم:

«لا یحل دم امری مسلم یشهد آن لا اله الا الله و انی رسول الله الا باحدی ثلاث:الثیب الزانی، و النفس بالنفس و التارک لدینه المفارق للجماعه»

ترجمه: ریختن خون هیچ مسلمانی‌که  گواه می‌هد که نیست هیچ معبوی  برحق جز الله و من رسول الله استم؛ روا نیست؛ مگر یکی از این سه: متزوج زنا کار، قصاص و مرتد که از جماعت جدا می‌گردد.

اما آنچه  خسته گی و جگر سوزی ما را بیشتر می‌کند، اینست که سیکولاران نمک را بالای زخم‌های مردم پاشیده و اصرار کردند که حکم اعدام بالای مجرم تطبیق نگردد؛ چون اعدام را حکم الله می‌دانند! حتی در مقابل این جنایت بزرگ خواستار اعتراف به این که احکام الله، بهترین علاج به دردهای نادرمان جامعه است، نشدند؛ بلکه با بی‌شرمی تمام یکی از آن سیکولاران کسانی را که اصرار به پیاده کردن حکم الله بالای مجرم شدند، را وحشی خواند! ساء مایحکمون!

بار دیگر ثابت شد که این سیکولاران در یک وادی و امت در وادی دیگر قرار دارند؛ چنان‌که هر قدر امت به دین خویش متمسک گردد و حدود الله مورد تطبیق قرار گیرد، جامعه را نظم گرفته و از هر نوع تجاوز و جنایات مجرمین و از شر کسانی‌که در قلب های‌شان مرض است، در امان خواهند ماند. برعکس این سکولاران هر قدر بر افکار پلیدشان تمسک جویند، چنین افکار هیچ نتیجه‌ای نداده؛ مگر سبب تباهی اخلاق و نیرومند شدن فکر مجرمین و تعداد آنان.

زمان آن رسیده تا مردم سیکولریزم؛ یعنی "مفکوره جدائی دین از زندگی" را دور اندازند؛ مانند این‌که دانه خرما دور انداخته می‌شود؛ و مردم این سیکولاران را به جایگاه مناسب آن‌ها نشانده و به بدعت و فلسفه آن‌ها توجه نکنند. چنانچه الله سبحانه وتعالی می‌فرماید:

﴿أَمْ تَحْسَبُ أَنَّ أَكْثَرَهُمْ يَسْمَعُونَ أَوْ يَعْقِلُونَ إِنْ هُمْ إِلَّا كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ سَبِيلًا﴾

[فرقان: 44]

ترجمه: آیان گمان می‌کنی بیشتر آنان[سخن حق را] می‌شنوند یا [در حقایق] می‌اندیشند؟ آنان جز مانند چهارپایان نیستند؛ بلکه آنان گمراه تر اند!

زمان آن فرا رسیده که مسلمانان از خُبث و خَبائث سیکولاران و سیکولریزم به سایه‌ای رحمت اسلام پناه بجویند!

نویسنده: مناجی

برای رادیوی دفتر مرکزی حزب التحریر

مترجم: وهاب ساقی

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه