جمعه, ۰۹ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
امت از اشتیاق آزادسازی سرزمین مبارک و نظام‌ها و حکام خائن برای عادی‌سازی روابط و نجات رژیم یهود مسابقه می کنند!
بسم الله الرحمن الرحيم

امت از اشتیاق آزادسازی سرزمین مبارک و نظام‌ها و حکام خائن برای عادی‌سازی روابط و نجات رژیم یهود مسابقه می کنند!

(ترجمه)

مسجد الاقصی لشکریان مسلمان را فریاد می زند!

الأقصى يستصرخ الجيوش

Aqsa  calls  armies

AqsaCallsArmies

OrdularAksaya

خبر

شرکت هوایی(لسرایر) رژیم یهود می گوید: "شش ماه بعد از عادی شدن روابط میان این رژیم و کشور مراکش، خط مستقیم میان تل ابیب وم راکش در ماه ژوئن آینده راه اندازی می شود". سخن گویی این شرکت می‌گوید: "اولین سفر در 19ماه تموز از تل ابیب به مراکش آغاز می شود که در هر هفته پنج سفر انجام می شود".

تبصره

توسعه این روابط  زمان میان کشور مغرب ورژیم یهود علنی می‌شود که رژیم یهود مرتکب قتل‌های عام و تخریب وحشیانه غزه و موج حملات متکرر بالای مسجد الاقصی و تجاوز روزافزون علیه اهل سرزمین مبارک(فلسطین) جریان دارد، و این حقیقت بیرون بودن نظام‌های دست نشانده غرب را از امت اسلامی مجسم نموده و نشان می‌دهد که نظام‌های مزدور در یک وادی و امت اسلامی در وادی دیگری قرار دارد.

امت خواهان آزادسازی سرزمین مقدس، ومسرای رسول الله "صلی الله علیه وسلم" هستند. جوانان این امت برای رسانیدن رسالت‌شان خود را به مرزهای این سرزمین رسانیدن اند؛ در حالی‌که نظام‌های مزدور غرب برای نجات رژیم غاصب یهود با عادی‌سازی روابط وادغام آن به سرزمین‌های اسلامی و برای مشروعیت دادن موجودیت‌اش بعد از این‌که پایه‌هایش در مقابل قهرمانی‌های مردم فلسطین متزلزل و فلج شده نقشه می‌کشند. آنان در سراسر فلسطین به حرکت در آمدند، قطع نظر از این‌که  درسال‌های 48و67 اشغال شده بود تا راه‌حل دو دولت را -که هدف غرب و رژیم‌های مزدور از خلال این راه‌حل ثبات رژیم یهود است- پایمال  کنند.

قهرمانی‌های اخیر مردم فلسطین ومعیت تحرکات امت  واضح می‌سازد، که امت خواهانی آزادسازی مسجد الاقصی و تمام فلسطین هستند. هدف نظام‌های مزدور در سرزمین‌های ما تثبت و عادی‌سازی روابط با رژیم یهود می‌باشند. دوهدفی‌که هرگز در یک وقت باهم سازگار نیستند، بلکه بیانگر کشمکش واختلاف شدید در روابط میان امت و حکام خاین است؛ اگر این اهداف امت تحقق نیابد، امت بسبب مزدوری حکام بسوی غلامی غرب سوق داده می‌شود.

امت اسلامی باید این حکام را سلب صلاحیت نموده و دولت خلافت بر طریقه رسول الله "صلی الله علیه وسلم" را تاسیس نمایند، شریعت پروردگارشان حاکم شده و از غلامی غرب رهایی یابند و تا اراده سیاسی و سلطه از دست رفته شان را برگردانند. پس لشکر‌ها/اردو را مانند صلاح الدین برای آزادی سرزمین مبارک فلسطین و ریشه‌کن نمودن رژیم یهود حرکت دهند. به جنرالان اردو و افسران لشکرها/اردوهای مسلمان لازم است که به این حکام خاین که دین ومقدسات امت را سبک شمرده و برای تقرب به دشمنان و قاتلین و اشغالگران روابط‌شان را عادی می‌سازند، پشت گردانند، سخن‌شان را بگویند و به امت و مقدسات‌شان روی آورند تا خودرا از مناصرین دین در این عصر قرار دهند.

نویسنده: دکتور مصعب ابو عرقوب

عضو دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-سرزمین مبارک(فلسطین)

مترجم: احمد طارق

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه