شنبه, ۱۰ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :9 محرم 1439
تاریخ میلادی : جمعه، 29 سبتامبر 2017م

شماره صدور:TR-BA-2017-MB-TR-016

دفتر مطبوعاتی
ولايه ترکیه

اعلامیه مطبوعاتی

انقره میزبانی پوتین، قاتل اجاره‎ای امریکا را می‎کند؛ در حالی‎که ادلب در پرتگاه سقوط قرار دارد

(ترجمه)

پوتین بزرگ‎ترین آدم‎کش اجاره‎ای امریکا و یگانه حامی نظام بشار و قاتل اطفال بی‎گناه، طبق دعوت رئیس جمهور اردوغان در ۲۸ سپتمبر ۲۰۱۷م وارد انقره شد، و اردوغان تحت یک مراسم رسمی از پوتین استقبال کرد. در یک بیانیه مطبوعاتی مشترک پس از نشست، اردغان بیان نمود که: «در طول سال جاری پنجمین بار است که از بهترین دوستش، پوتین دیدار می‎کند. اردوغان اظهار نمود: برنامه اصلی در مورد مسئله سوریه این است که ما به عنوان ترکیه و روسیه، به خاطر یافتن راه حل سیاسی به بحران سوریه موافق بوده و همکاری‎های مشترکی را روی دست خواهیم گرفت.» پوتین قاتل امت نیز با تأکید بر موفقیت‎هایی که از طریق مشارکت اردوغان در سوریه به دست آورد، اظهار نمود: «ما صادقانه بررسی مسایل دو جانبه  و نیز هماهنگی اقدامات لازم برای حل بحران سوریه را روی دست گرفته‎ایم.»

روسیه از جمله دولت‎های قاتلی است که به نمایندگی ایالات متحدۀ امریکا جنگ را به پیش می‎برد. روسیه از زمان ایجاد انقلاب سوریه به حمایت از رژیم خون‎خوار بشار به پا خواسته است و پیوسته در این راه تلاش می‎کند. این ایالات متحده بود که به روسیه اجازه داد تا به خاطر حمایت از رژیم بشار وارد سوریه شود. صرف نظر از همه ارزش‎های انسانی، روسیه دولتی است که از طریق دساتیر ایالات متحدۀ امریکا، مسلمانان، کودکان، زنان و غیرنظامیان را به کام مرگ می‎فرستد. این همه به خاطر حمایت از بشار مبنی بر ادعای این‎که گویا سیکولریزم آخرین سنگر در خاور میانه است، صورت می‎گیرد. لذا، آیا رهبران ترک از این‎گونه برنامه‎ها و قتل‎های عام مسلمانان بی‎گناه غافل اند؟ آیا همکاری با روسیه همکاری با رژیم بشار نیست؟

ای مسلمین! فریب این کلمات به ظاهر حماسی و دیکته‎ای این آقا را نخورید؛ به کارکرد، اعمال و خیانت‎های سیاسی او توجه کنید. زیرا او کسی است که با سخنان به ظاهر زیبایش خاک به چشم مردم می‎اندازد، در حالی‎که پشت پرده سیاسی‎اش جزء خوش ساختن بادارانش(روسیه و امریکا) چیزی دیگری نیست. این در حالی است که او قبلاً هم گفته بود: «بودن ما در سوریه همانا پایان دادن به رژیم مستبد و خون آشام اسد می‎باشد که ترور و وحشت را در این کشور گسترش می‎دهد.» در مورد عملیات سپر فرات دوست نام نهاد روسی او پوتین، خیانتش را با بیانیه‎ای مطرح نمود.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: «در مسئله حل بحران سوریه ما به دنبال چیزی که مردم می‎گوید نیستیم، بلکه مطابق به توافق‎نامه‎هایی به پیش می‎رود که در سطوح بالا توافق گردیده است. با این حال، زمان نشان داد که عملیات سپر فرات برای سرنگونی رژیم اسد راه‎اندازی نشده بود؛ بل به خاطر تحقق طرح سیاسی امریکا به منظور حل بحران سوریه، پایان دادن به انقلاب شام ، از بین بردن حلب و ایجاد فضای مناسب به خاطر منافع اسد راه‎اندازی شده بود.

ای مسلمین! با وجودی‎که خون ۱۵۰ تن از غیرنظامیان بی‎گناه توسط روسیه و آدم‎کشان رژیم بشار به ناحق ریزانده می‎شود، با این حال، اردوغان میزبانی پوتین خون‎خوار را در کاخ خود می‎کند و حتی در این دیدار و گفت‎وگو با او در مورد قتل‎های عام مسلمانان در مدارس و بیمارستان‎ها سخنی بر لب نیاورد و  بر علاوه گفت که ادامه همکاری با روسیه را تقویت خواهد داد.

ای مسلمین! چگونه اردوغان با دیدۀ باز میزبانی پوتین را می‎کند؟ حال آن‎که پوتین از جمله کسانی است که در ریزاندن خون افغان‎ها، چیچینی‎ها و اکنون مردم سوریه از هیچ نوع تلاشی دریغ نکرده است. چگونه می‎تواند توافقات بیشتری با این قاتل امت اسلامی(پوتین) به خاطر کشتن برادران و خواهران ما داشته باشد؟ چگونه رژیم ناتوان او می‎تواند برادران و خواهران ما را در سوریه نجات دهد، حال آن‎که، تمام پایگاهایش در خدمت ایالات متحدۀ امریکا  و پیوستن به ائتلاف صلیبی و همکاری با روسیه و ایران قرار دارد؟

نخیر، هرگز! سوگند به الله سبحانه و تعالی شما هرگز نمی‎توانید ستم دیدگان را توسط استبدادگران و قربانیان خشونت را توسط قاتلان نجات دهید. شما تنها می‎توانید کرسی‎های تان را از طریق این سیاست‎های کاذب نجات دهید. آیا کسانی‎که از پوتین با چشم باز استقبال می‎کنند و دست‎های ناپاکش که با خون امت اسلامی آلوده شده است، با یک نوع محبت خاص تکان می‎دهند، می‎توانند از جمله انصار باشند؟ آیا می‎توانند از ما نمایندگی کنند، زیرا دوستان ما مسلمانان ادلب، حلب، حماء و حمص می‎باشند نه پوتین از مسکو و ترامپ از واشنگتن؟!

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه ترکیه

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه