جمعه, ۰۹ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :16 محرم 1439
تاریخ میلادی : جمعه، 06 اکتبر 2017م

شماره صدور:۰۲/۳۹

دفتر مطبوعاتی
ولايه عراق

اعلامیه مطبوعاتی

حُکام عراق بخاطر پرچم ایجاد شده توسط انگلیس خشمگین‎اند؛ اما جنایات امریکا در مقابل مسلمانان آن‎ها را تکان نمی‎دهند!

(ترجمه)

خبرگزاری "الصومریه" خبر مرگ رئیس جمهور اسبق عراق(جلال طالبانی) را که یک کُرد بود، اعلام کرد و مراسم رسمی تشییع جنازه در ولایت سلیمانیه در منطقه کردستان به‎عوض بغداد پایتخت این سرزمین، مانع حضور مقامات عراقی و سفیران کشورهای خارجی شد و در اعتراض به‎پیچانیدن جسد او با پرچم کُردی به‎جای پرچم عراق، منجر به‎صرف نظر تعدادی از کسانی‏که به نماینده‏گان پارلمان عراق حضور داشتند، گردید. این عمل را خیانت و غدر به رئیس جمهور؛ زیرا او سمبول یکپارچگی عراق بود، دانستند، و نیز این عمل را دومین ضربه به‎این سرزمین شمردند.

حالت شما عجیب است، ای حکام عراق(رهبران، رؤسا و فرماندهان)! آیا شما در مورد پوشانیدن یک جسد توسط یک تکه که خواه بیرق عراق باشد یا از کُردستان، برای شما توسط انگلیس طراحی شده است، ناراحت هستید؟ انگلیس که دولت محبوب ما(دولت خلافت) را به کمک نماینده‎گان عرب و ترک خود نابود کرد، دولتی‏که ما در آن مورد ستایش قرار می‏گرفتیم و پادشاهان شرق و غرب در سه قاره مطیع آن بودند. شما بر حالت خود باید گریه کنید، از ترس روزی‎که به سرنوشت طالبانی دچار شوید. رضایت با حاکمیت کفار بالای شما در سرزمین اسلامی؛ مانند عراق، توسط کفاری؛ مانند بوش، پاول بریمر و دیگران که برادران‎تان را تحقیر و زنان را با کمک شما مورد تجاوز قرار دادند، ثروت ما را به غارت بردند و نشانه‎های تمدن و تاریخ اسلامی ما را در عراق، سوریه، فلسطین، یمن، لیبیا، افغانستان، پاکستان و بسیاری دیگر از سرزمین‎ها از بین بردند.

آیا شما روزی‎که باداران و رهبران‎تان یک سوم حصه‎ی سرزمین عراق را به یک جناح جنایتکار تسلیم کردند، گریه و یا مخالفت کردید؟ کسانی‎که کار کردند تا شهرهای پر از ایمان و مردم شریف آن‎را به ویرانی و تباهی تبدیل کنند و باعث شدند تا آن‎ها بی‎خانمان و بدون کمک باقی بمانند؛ اما به‎جای آن، شما خاموش بودید و از تهی شدن منابع یک سرزمین عظیم لذت می‎بردید. شما اجازه دادید تا صندوق بین المللی پول و بانک جهانی آن را غارت کنند، تا زمانی‎که نسل‎های "در حال ظهور" فکر کردند که شما نفت و خاک عراق را فروخته‎اید، پس آن‎ها در چنین فاجعه که شما ایجاد کردید، چه خواهند کرد؟

 با این حال، ما سرانجام باور داریم که الله سبحانه وتعالی دین خود را پیروز خواهد ساخت، بنده‎گان صالخ خود را قدرت خواهد داد و آن‎ها را به اراده‎ی خود به‎زودی در زمین خلفاء و رهبران صالح خواهند گردانید، طوری‎که آن‎ها تمام سرزمین‎های مسلمانان را از پلیدی کفار استعمارگر پاک سازند و همه چیز را به مکان‎های مناسب آن بازگردانند و این برای الله سبحانه وتعالی مشکل نیست.

﴿وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِي الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَلَيُمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِي ارْتَضَى لَهُمْ وَلَيُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا يَعْبُدُونَنِي لَا يُشْرِكُونَ بِي شَيْئًا وَمَنْ كَفَرَ بَعْدَ ذَلِكَ فَأُولَئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ﴾

[نور: ۵۵]

ترجمه: الله(سبحانه وتعالی) به كسانی از شما كه ايمان آورده‌اند و كارهای شايسته انجام داده‌اند، وعده می‌دهد كه آنان را قطعاً جايگزين(پيشينيان، و وارث فرماندهی و حكومت ايشان) در زمين خواهد كرد، همانگونه كه پيشينيان را جايگزين(طاغيان و ياغيان ستمگر) قبل از خود(در ادوار و اعصار دور و دراز تاريخ) كرده است(و حكومت و قدرت را بدانان بخشيده است). همچنين آیين(اسلام نام) ايشان را كه برای آنان می‌پسندد، حتماً(در زمين) پابرجا و برقرار خواهد ساخت، و نيز خوف و هراس آنان را به امنيّت و آرامش مبدّل می‌سازد(آنچنانكه بدون دغدغه و دلهره از ديگران، تنها) مرا می‌پرستند و چيزی را انبازم نمی‌گردانند. بعد از اين(وعده راستين) كسانیكه كافر شوند، آنان كاملاً بيرون شوندهگان(از دایره ايمان و اسلام) بشمارند(و متمرّدان و مرتدّان حقيقی می‌باشند).‏

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه عراق

1 comment

  • واسع بهار
    واسع بهار یکشنبه، 15 اکتبر 2017 Comment Link

    با این حال، ما سرانجام باور داریم که الله سبحانه وتعالی دین خود را پیروز خواهد ساخت، بنده‎گان صالخ خود را قدرت خواهد داد و آن‎ها را به اراده‎ی خود به‎زودی در زمین خلفاء و رهبران صالح خواهند گردانید، طوری‎که آن‎ها تمام سرزمین‎های مسلمانان را از پلیدی کفار استعمارگر پاک سازند و همه چیز را به مکان‎های مناسب آن بازگردانند و این برای الله سبحانه وتعالی مشکل نیست.

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه