پنجشنبه, ۱۵ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۵م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :26 جمادی الثانی 1439
تاریخ میلادی : سه شنبه، 13 مارس 2018م

شماره صدور:۱۰/۳۹H.T.L

دفتر مطبوعاتی
ولايه لبنان

اعلامیه مطبوعاتی

هیئت نماینده‌گان حزب التحریر-ولایه لبنان، نامه‌ای را به سفارت روسیه در بیروت سپردند

(ترجمه)

هیئتی از کمیتۀ ارتباطات مرکزی حزب التحریر-ولایه لبنان با حضور انجنیر صلاح الدین اِدهدها، داکتر محمد البقایی، انجنیر سلام و انجنیر بلال زیدان نامه‌ای را در خصوص ستیزه‌جویی این کشور در مقابل مسلمانان در داخل و خارج از روسیه، به آدرس فدراسیون روسیه از طریق الکساندر زاسیپکین سفیر این کشور در لبنان سپردند. محتوای نامۀ مذکور قرار ذیل می‌باشد:

از طرف حزب التحریر-ولایه لبنان برای الکساندر زاسیپکین سفیر فدراسیون روسیه در لبنان!

سلامتی باد بر کسانی‌که از هدایت پیروی می‌کنند.

علی‌الرغم شرارت‌های زیادی‌که کشور شما در داخل و خارج مرزهایش مرتکب شده است و هیچ‌گاهی متوقف نگردیده است، و هم‌چنان عملیات خصمانه‌ای را که در داخل این کشور دستور داده است و به بازداشت‌های ظالمانه و خودسرانه دست زده که به ویژه مسلمانان را متأثر ساخته است، تا حدی‌که صدها مسلمان در زندان‌های روسیه به دلیل مشارکت در فعالیت‌های حزب التحریر زندانی هستند. این کشور به اساس حکم دادگاه عالی سال ۲۰۰۳م که حزب التحریر را منحیث سازمان تروریستی طبقه‎‌بندی کرده است و اعضای آن بصورت دروغین متهم به تروریست شده‌اند. مطابق به این حکم دادگاه، حزب سیاسی اسلامی التحریر یک حزب تروریستی تلقی گردیده است و اتهامات به اساس قوانین "بنیادگرایی" قانون اساسی نه، بلکه به اساس قوانین تروریزم مطرح می‌شود، که حکم دادگاه می‌تواند الی به بیست سال زندان برسد. تحت این عنوان، ده‌ها تن از حاملین دعوت در جریان چند سال گذشته بازداشت شده‌اند.

در ۲۴ نومبر 2017م ارگان‌های امنیتی روسیه خانم یکی از زندانیانی را که به ۱۲ سال زندان محکوم می‌باشد، بازداشت کردند، که او عیسی رحیموف یکی از اعضای حزب التحریر می‌باشد. خانم عیسی رحیموف روسی‌الاصل می‌باشد، او مسلمان شده و نامش را از آلا به جنات پیسپالوفا تبدیل کرده است. جنات پیسپالوفا بخاطر فعالیت‌هایش در حزب التحریر بازداشت شده و به زندانی انداخته شده که در آن مجرمین نگهداری می‌شوند. بعداً در جنوری ۲۰۱۸م تصمیم بر این شد که حبس این خواهر به دو ماه دیگر هم اضافه گردد، یعنی او در زندان روسیه الی ۱۶ مارچ  ۲۰۱۸م تا تاریخ محکمۀ بعدی‌اش در زندان باقی بماند.

رابطۀ رژیم شما با مسلمانان به حد خصمانه‌ای آن رسیده است. آن‌چه دولت شما در سوریه انجام می‌دهد و آن‌چه رژیم‌هایی آسیای مرکزی که به حمایت دولت‌تان انجام می‌دهند، از ابتدای این قرن؛ از قبیل خشونت، کشتن و بازداشت‌ها و آن‌چه رژیم تان امروزه انجام می‌دهد؛ از قبیل دستگیری‌ها، که زنان را متأثر ساخته است، بهترین شواهدی است که نحوه برخورد‌تان را با مسلمانان نشان می‌دهد؛ برخورد‌هایی‌که آینده را اصلاً در نظر ندارد.

بنابر این، ما پیامی به کشور شما می‌فرستیم تا شرارت و بی‌عدالتی خود را علیه مسلمانان در خارج و داخل روسیه متوقف سازد و چشم‌هایش را برای روز‌های آینده به خوبی باز کند؛ زیرا روسیه در همجواری با کشور‌های اسلامی قرار دارد و اضافه‌تر از ۲۳ میلیون مسلمان دارد. هم‌طرازی روسیه با امریکا در مقابل مسلمانان سودی نخواهد داشت؛ بلکه این یک پیام عداوت برای مسلمانان روسیه و بیرون از روسیه می‌باشد. این را شما خوب می‌دانید که آینده از آن مسلمانان و دولت آن‌ها خواهد بود.

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه لبنان

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه