جمعه, ۰۸ ذیقعده ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۱۷م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :5 جمادی الاول 1438
تاریخ میلادی : شنبه، 04 مارس 2017م

شماره صدور:TR-BA-2017-MB-TR-002

دفتر مطبوعاتی
ولايه ترکیه

اعلامیه مطبوعاتی

جلوگیری از برگزاری کنفرانس و دستگیری رئیس دفتر مطبوعاتی ما در ترکیه نمایانگر بزدلی، یأس و بیچاره گی شماست

 (ترجمه)

به تاریخ 4 مارچ سال روان کنفرانس را که حزب التحریر-ولایه ترکیه در شهر استانبول تحت عنوان "چرا جهان نیازمند خلافت است" به راه اندخته بود توسط حکومت آن کشور تحریم شد. قرار بود در این کنفرانس چگونه گی انهدام خلافت در سوم مارچ ۱۹۲۴م توسط انگلیس و مزدوران حاکمش بر سرزمین ترکیه و این که جهان کنونی تا چه اندازه نیازمند خلافت است، تحت بررسی قرار گیرد، حکومت ترکیه اما به بهانه رسانیدن فیصله نهایی به سمع دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه ترکیه، "محمود کار" رئیس دفتر مطبوعاتی و "عثمانی یلدیز" از اعضای دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه ترکیه را دستگیر نمود.

ما به عنوان حزب التحریر-ولایه ترکیه درین مورد مطالب ذیل را به سمع مخاطبین می رسانیم:

1.       بعد از مدت کم از اعلام کنفرانس، حلقاتی دست به دسیسه پراگنی زده و خواستند اذهان عامه را نسبت به این کنفرانس بد بین سازند. "ایمن آغا اوغلو" رئیس قبلی اداره امنیت ملی(YARSAV) ترکیه که از قبل این نقشه را طراحی نموده بود و "آیلین نازلیکا" که توسط حزب خودش ایدیولوژی ملی گرایانه یا پان ترکیزم(CHP) به خاطر عادات تهمت آمیز خویش اخراج گردیده بود، شکایت درج نموده بودند. این اوباشان که همواره داد از آزادی بیان می زنند در طول سالیان متمادی ثابت کرده اند که ازین ارزش فقط بر ضد ارزش های اسلام استفاده کرده و بر مقدسات ما می تازند، حکومت را وادار به انجام  کارهایی می کنند که خود خواهان انجام آن اند.

2.       تحریم کنفرانس ما توسط دسیسه پراگنی های حلقات بی خبر از اسلام یکبار دیگر از روی نماینده گان حکومت ترکیه که با بیانیه های پر زرق و برق، دست به عوام فریبی می زنند، پرده برداشت. این حادثه نمایانگر حقیقت سخن "دوگو پرنسیک" رهبر حزب وطن در ترکیه است که به رئیس حزب ملت گراMHP) ) چنین گفته بود:‌ «حتی اگر آن ها(حزب ملت گرا) اردوغان را برگزینند به این معنی است که ایشان دوگو پرنسیک را برگزیده اند؛ چون حزب عدالت و توسعه اردوغانAKP)) در بسا موارد سیاست هایی را اتخاذ کرده  که حزب وطن آن را تایید نموده است.»

3.       خلافت وعده الله سبحانه وتعالی، مژده رسول الله صلی الله علیه وسلم، سپر مسلمین و مهم ترین وجیبه است. جهان فقط توسط اسلام می تواند به خوشبختی برسد در حالی که اسلام فقط توسط خلافت می تواند تطبیق و حمل شود و همه جهانیان را از فیوضات خود مستفید سازد. به همین ملحوظ بود که این سیستم توسط غرب استعمارگر منهدم شد و به همین ملحوظ است که کوشش می شود تا از اعاده آن جلوگیری شود. پس شما با تحریم و ممانعت از برگزاری کنفرانس ما به کی ها خدمت می کنید؟ آیا برای ملت های اروپایی که حتی برای وزیران تان اجازه برگزاری کنفرانس را ندادند؟

4.       جلوگیری از برگزاری کنفرانس ما در اوج تعجب و یأس بر حال کسانی صورت می گیرد که در کشور شان برگزاری کنفرانس ها و فضا سازی برای مفکوره های پلید، دروغ ها و دیگر مفکوره ها کاملاً آزاد است! کنفرانس ما به خاطری تحریم می شود که ما هیچ حرفی نمی گوییم که شما را در تطبیق سیکولاریزم و دموکراسی مدد رساند. این اعمال در مقابل ما به خاطری صورت می گیرد که در بین ما افراد سست عنصری وجود ندارد که حرفی را گویند که شما به آن خوشحال شوید. ما به خاطر تحریم می شویم که در بین ما افراد نا آگاه نیست که در نظام دموکراسی شما به فکر عبادت به پای صندوق های رای برود. دعوت ما دعوت حق است، زبان و عمل ما مستحکم و راسخ و راه ما راهی است که به إذن الله سبحانه وتعالی به خلافت راشده می انجامد. خلافتی که قطعاً دوباره خواهد آمد، چون این وعده الله سبحانه وتعالی است که می فرماید:

(وَعْدَ اللَّهِ لَا يُخْلِفُ اللَّهُ وَعْدَهُ وَلَكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ)

[روم: ۶]

این وعده ی است كه الله سبحانه وتعالی داده است و الله هرگز به وعده اش خلاف نخواهد كرد وليكن بيشتر مردم نمی دانند.

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه ترکیه

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه