پنجشنبه, ۳۰ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۰۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :12 محرم 1445
تاریخ میلادی : یکشنبه، 30 جولای 2023م

شماره صدور:نمبر صدور 01 1445

دفتر مطبوعاتی

اعلامیه مطبوعاتی

ای مسلمانان، مراقب واعظان دروازه‌های جهنم باشید!

(ترجمه)

غرب کافر دریافته است که سرنگونی سیاسی مسلمانان به نمایندگی دولت خلافت و تجزیۀ کشورشان تا زمانی‌که هؤیت اسلامی خودرا و احکام شریعت الهی را ترک ننمایند، محقق نخواهد شد. بنا براین، آن‌ها سخت کوشیدند تا اذهان آن‌ها را اشغال و تصرف نمایند و آن‌هارا بردۀ خود سازند. غرب تلاش می‌نماید تا با به فساد کشاندن زنان و ازهم پاشیدن خانواده ضربۀ نهایی را وارد کند و بدین ترتیب جامعۀ آن‌هارا به جامعه‌ای منحط و تحت سلطۀ فساد و انحراف تبدیل نماید.

آن‌چه ما امروز می‌بینیم از دعوت به جنسیت‌گرایی و معانی متعدد آن، و پلان‌های بزرگی که جوامع را به طور عام و جوامع سرزمین‌های اسلامی را به طور خاص هدف قرار می‌دهد؛ این‌که تفاوت میان زن و مرد را به طور کلی از بین ببرند یا به عبارت دیگر، جنسیت را از بین ببرند، گویا هیچ زن و مردی وجود ندارد، و جوامع سرزمین‌های اسلامی را به عقب ماندگی فرهنگی جنسی متهم نمایند و از ظلم و ستم به زنان در آن کشورها صحبت نموده و جوامع را به آزادی انسان در انتخاب جنسیت بر اساس میل خودش نه آن‌گونه که الله سبحانه و تعالی وی را آفریده است، دعوت نمایند. این یک تحول خطرناک است که از دعوت برای هم‌جنس‌گرایی و انحراف، حمایت از طرح های هم‌جنس‌گرایی و تحکیم اصول CEDAW (کنوانسیون رفع تمامی انواع تبعیض علیه زنان) پیشی گرفته است.

غرب کافر برای تطبیق نقشه‌های بدخواهانه خویش در کشورهای اسلامی مزدورانی را به خدمت گرفته است. بنابراین، جای تعجب نیست که ریاست جمهوری یک پیش‌نویس قانون را برای مقام عالی جهت توان‌مندسازی زنان ارسال نمود که شامل خطرات زیادی بود که برخی از آن‌ها توسط معاون اسبق، "عمار توهم" توضیح داده شده است. وی اظهار داشت: «برخی از مواد کمیسیون عالی توان‌مندسازی حقوق زنان با احکام عقلی و عقل سلیم و موازین اسلامی مغایرت دارد و موجب ظلم به خود زن می‌گردد.» وی افزود: قانون جنسیت به فرد این امکان را می‌دهد که در روز به عنوان یک مرد و در شب به عنوان یک زن عمل کند و تغییر جنسیت را برای اهداف وحشیانۀ حیوانی مجاز می‌سازد. به این معنی که تصویب این قانون جامعه را به سمت هرج و مرج اخلاقی سوق داده که در آن عمل هم‌جنس‌گرایی و سایر اشکال انحراف جنسی گسترش خواهد یافت.

شبکه‌های ماهواره‌ای سخنان "عمار الحکیم" رئیس جنبش الحکمه را به مناسبت روز جهانی منع خشونت علیه زنان و دعوت وی برای گسترش فرهنگ جنسیتی/جندر گزارش دادند و وی مورد انتقاد قرار گرفت، که این امر دفتر مطبوعاتی وی را وادار نمود تا توضیح دهد که: «آن‌چه الحکیم با اولین بیان خود قصد داشت و راه را برای آن هم‌وار نمود، درک صحیح مفهوم جنسیت است(و در این‌جا منظور وی نقش اجتماعی مرد و زن باهم، در مسئولیت و ساختن جامعه است). بدون چشم‌پوشی از یکی از طرفین و بدون تجاوز به ماهیتی که الله سبحانه وتعالی برای هر یک از طرفین قرار داده است.»

مفهوم جنسیت که قرار است در سرزمین‌های اسلامی ترویج گردد، این است که نقش اجتماعی زن و مرد یک خلقت نیست؛ بلکه مفاهیمی است که مردم با آن آشنا هستند. نه زن به عنوان خانم خانه آفریده شده و نه مرد به عنوان قوام (سرپرست) و حتی رابطه جنسی همان چیزی است که مردم به آن عادت کرده‌اند. پس لزوماً بین زن و مرد فرق وجود ندارد؛ بلکه می‌تواند بین مرد و مرد یا زن و زن باشد یا حتی می‌تواند با حیوان برقرار گردد؛ زیرا انسان در چگونگی ارضای غریزۀ خود مختار است.

این دعوت دعوتی‌ست به هرج و مرج در اخلاق و در جامعه، مهم نیست که طرف‌داران آن چقدر تلاش می‌کنند آن را با کلمات نرمی مانند حقوق زنان، توقف خشونت علیه آن‌ها، یا حق تحصیل و کار آن‌ها بپوشانند.

ای مسلمانان: الله سبحانه وتعالی خلقت را آفرید و هرکس‌را برای آن‌چه آفریده است، سهل و آسان نموده و او به آن‌چه آفریده داناتر است، و نظام جامعی را در تمام عرصه‌های زندگی فرستاد تا مردم در آرامش و امنیت زندگی نمایند و اصلاح و انسجام در جامعه حاکم گردد. اسلام زمانی‌که زن را مادر و خانم خانه‌ قرار داد و شرافتی به وی داد که باید حفظ گردد، مقام و منزلت وی را بلند برد، پس او را در حالی که مادر، خواهر، همسر و دختر بود، گرامی داشت و برای مرد قوام داد که الله بعضی را بالای بعضی دیگر ترجیح داد. رسول الله صلی‌الله علیه وسلم می‌فرماید:

«وَالرَّجُلُ فِي أَهْلِهِ رَاعٍ وَهُوَ مَسْئُولٌ عَنْ رَعِيَّتِهِ وَالْمَرْأَةُ فِي بَيْتِ زَوْجِهَا رَاعِيَةٌ وَهِيَ مَسْئُولَةٌ عَنْ رَعِيَّتِهَا»

ترجمه: و مرد در خانۀ خویش سرپرست بوده و مسئول زیردستان خویش است، و زن در خانه شوهرش سرپرست بوده و از مسئول زیر دستان خویش می‌باشد.

با این مفاهیم، آرامش در جامعه حاکم گردیده و مسلمانان زندگی شایسته‌ای داشتند.

امروز دشمنان اسلام و بشریت می‌خواهند این جوامع را متلاشی نموده و با تبلیغ فحاشی مسلمانان را به هلاکت برسانند تا بتوانند آن‌هارا تحت کنترل خود درآورند و ابلهان را در میان آن‌ها شکار نمایند تا بلندگوی این نقشۀ شوم باشند. الله سبحانه وتعالی به کسانی‌که فحاشی می‌نمایند، وعدۀ اشد عذاب داده است. او سبحانه وتعالی می‌فرماید:

﴿إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَن تَشِيعَ الْفَاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَاللهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ [نور: 19]

ترجمه: کسانیکه میخواهند فحشارا در بین مؤمنان پخش نمایند، برای ایشان عذاب دردناک در دنیا و آخرت است، و الله می‌داند و شما نمی‌دانید.

رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله وسلم این بلا را دعوت به سوی دروازه‌های جهنم توصیف نمود و در آن‌جا به روایت حذیفه بن الیمان رضی‌الله عنه فرمود:

«...قُلتُ: فَهلْ بَعْدَ ذلكَ الخَيْرِ مِن شَرٍّ؟ قالَ: نَعَمْ، دُعاةٌ على أبْوابِ جَهَنَّمَ، مَن أجابَهُمْ إلَيْها قَذَفُوهُ فِيها، قُلتُ: يا رَسولَ اللهِ صِفْهُمْ لَنا، قالَ: هُمْ مِن جِلْدَتِنا، ويَتَكَلَّمُونَ بأَلْسِنَتِنا»

ترجمه: گفتم: آیا بعد از آن خیر، شری وجود خواهد داشت؟ فرمود: بلی؛ عده‌ای هستند که دیگران را به دروازه‌های جهنم دعوت می‌کنند و هرکس دعوت آنان‌را بپذیرد، در آن افگنده می‌شود. گفتم: ای رسول الله آن مردم را برای ما توصیف کن.  گفت: آن‌ها از ما خواهند بود و به زبان ما صحبت خواهند کرد.

ای مسلمانان! کافر دندان‌های نیش‌دار خودرا نشان داد و از دهان‌شان کینه ظاهر گردیده است و آن‌چه در سینه‌های‌شان نهفته بزرگ‌تر است، با اسلام و مفاهیم آن اعلان جنگ نموده‌اند، مقدسات امت را ناچیز شمرده‌اند و ثوابت آن‌را زیر سؤال برده‌اند و سرانجام به خانواده‌های مسلمانان نفوذ کرده‌اند تا آنان را برچینند. وظیفۀ ما این است که از دین و موجودیت خود به عنوان امت دفاع نماییم و با تلاش در جهت زدودن نظام‌های کفر و مزدوران آن سبک زندگی اسلامی را با تأسیس خلافت به منهج نبوت از سر بگیریم. این تنها زمانی امکان پذیر است که به قضیۀ سرنوشت‌ساز تبدیل گردد، پس یا زندگی با عزت یا مرگ با عزت و وقار.

﴿فَسَتَذْكُرُونَ مَا أَقُولُ لَكُمْ وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللهِ إِنَّ اللَّهَ بَصِيرٌ بِالْعِبَادِ [غافر: 44]

ترجمه: شما به خاطر خواهید داشت، چیزی را که برای تان بیان میکنم، و من امورم را به الله می‌سپارم، بدون شک الله به بنده‌های خویش بینا است.

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه عراق

12 محرم 1445هـ.ق.

یک‌شنبه 30 جولای 2023م.

مترجم: عبدالرحمن "قاطع"

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه