چهارشنبه, ۲۱ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۰۱م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :22 محرم 1441
تاریخ میلادی : شنبه، 21 سبتامبر 2019م

شماره صدور:H.T.L1441 / 02

دفتر مطبوعاتی
ولایه لبنان

اعلامیه مطبوعاتی

﴿أَفَنَجْعَلُ الْمُسْلِمِينَ كَالْمُجْرِمِينَ ۖ مَا لَكُمْ كَيْفَ تَحْكُمُونَ﴾

ترجمه: آيا مؤمنان را هم‌چون مجرمان قرار می‏دهيم؟ شما را چه شده، چگونه داوری می‌کنید؟!

(ترجمه)

روز چهارشنبه 18 سپتامبر 2019م، ساعت 4:30 بعد از ظهر، حوزه/پاسگاه ارتش لبنان معروف به پاسگاه بیمارستان دولت، مهندس/انجیینر احمد ایوب را که یکی از اعضای حزب التحریر و عضو کمیتۀ منطقۀ رأس‌الاحمر که به دنبال جلوگیری از درگیری در اردوگاه بود، در ورودی اردوگاه/کمپ عین الحلوة دستگیر کردند. به او اجازۀ استخدام وكیل و اجازه تماس با خانواده وی نیز داده نشده، هرچند که این حق هر بازداشت شده است، ولی با این حال برایش هیچ پزشکی در نظر گرفته نشد، هرچند که او از بیماری دیسک رنج می‌برد.

اطلاعاتی‌که در دسترس ما قرار گرفته نشان می‌دهد که وی به شدت مورد شکنجه قرار گرفته و مجبور به اعتراف در موضوعات نامربوط شده است. روی این ملحوط، ما خواستار آن هستیم که وی بلافاصله به داکتر قانونی معرفی شده و اجازۀ ملاقات با وکیل‌اش داده شود. تعجب می‌کنیم که عامل اصلی در کمتر از 24 ساعت به قاضی تحقیق منتقل می‌شود، در حالی‌که مهندس احمد ایوب، عضو حزب التحریر، روزها در اتاق‌های تاریک در شکنجه و عذاب نگهداشته می‌شود و از ابتدایی‌ترین حقوق محروم شده و تحت شکنجه قرار می‌گیرد  تا به کاری که نکرده است، اعتراف کند.

شباب حزب التحریر، از جمله انجیینر احمد ایوب، برای همه شناخته شده است. آن‌ها حاملین دعوت هستند و اقدامات خرابکارانه را انجام نمی‌دهند و در هیچ جنبش و سازمان دیگری به جز حزب التحریر کار و فعالیت نمی‌کنند. آن‌ها با همه مردم ملاقات می‌کنند و فکر و اندیشه اسلامی را به آن‌ها می‌رسانند و دیگران را نیز برای حمل آن ترغیب می‌کنند.

مقامات باید تبعیض را در برخورد خود متوقف کنند. با جنایتکاران با احتیاط رفتار شده و آن‌ها در آغوش گرفته می‌شوند، در حالی‌که با مسلمانانی‌که متعهد به امر پروردگار خود اند، با خصومت، ظلم و بی‌عدالتی رفتار می‌شود. حالا وقت آن است که این رفتارهای مزخرف و استبدادی توقف داده شود...

ما برای تلاش‌ها مبنی بر وساطت فرصتی را در نظر گرفته بودیم، به ویژه برای وساطت مهندس احمد ایوب که در میان مردم کاملاً شناخته شده است؛ ولی این فرصت منجر به ادامۀ بازداشت وی شد و او را در معرض فشارهای گوناگون قرار داد!!

اکنون می گوییم: مهندس احمد ایوب، عضو حزب التحریر را آزاد کنید. اگر به حق را به حق‌دار نرسد و آزاد نشود، قطعاً که حرکت‌هایی را در داخل و خارج از اردوگاه انجام خواهیم داد.

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه لبنان

مترجم: کریم احمدی

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه