چهارشنبه, ۲۱ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۰۱م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :9 ذولحجه 1441
تاریخ میلادی : پنج شنبه، 30 جولای 2020م

شماره صدور:H.T.L 1441/11

دفتر مطبوعاتی
ولایه لبنان

اعلامیه مطبوعاتی

﴿ مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلاً ﴾ [احزاب: 23]

﴿ مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ

وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلاً ﴾ [احزاب: 23]

ترجمه: در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی‌که با الله بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی، پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود نداده اند.

(ترجمه)

حزب‌التحریر-ولایه لبنان برای قتل شهید احمد صالح العلی سوگواری می‌کند. در واقع ثابت شده است که این جنایت توسط رژیم ظالم و جنایت کار اسد در سوریه صورت گرفته است. وی از سال 1980 بدین سو در زندان‌های ظالم و بی‌رحم حفیظ‌الاسد نا‌پدید گردید. این شهید قهرمان؛ مخلصانه دعوت را برای احیای زنده‌گی اسلامی و تأسیس دوبارۀ دولت خلافت بر منهج نبوت، حمل نمود. وی حامل دعوت از لبنان به ترکیه و سپس به سوریه می‌باشد که در این مسیر، زنده‌گی پر زرق و برق دنیا را رها کرد و کسب رضایت الله سبحانه‌و‌تعالی را ترجیج داد تا این‌که یکی از سردار شهدأ گردید. ما در قبال وی همین گمان را داریم و الله سبحانه‌و‌تعالی بر همه چیز عالِم است و حدیث پیامبر صلی الله علیه و‌سلم نیز بر این امر تأیید دارد.

»سَيِّدُ الشُّهَدَاءِ حَمْزَةُ بْنُ عَبْدِ الْمُطَّلِبِ، وَرَجُلٌ قَامَ إِلَى إِمَامٍ جَائِرٍ فَأَمَرَهُ وَنَهَاهُ، فَقَتَلَهُ«

ترجمه: سردار شهدأ، حضرت حمزه بن عبدالمطلب است و مردی‌که در مقابل حاکم ظالم ایستاده‌گی کرده، امر به معروف و نهی از منکر کند و در نهایت کشته شود.

همان‌گونه که امروز برای وی سوگوار هستیم، بعد از اثبات شهادت‌اش به دست ظالمان؛ خون احمد صالح العلی و هرکسی از برادران‌اش که راه وی را در مسیر این دعوت مقدس و با شکوه تعقیب می‌کند، بیهوده باقی نخواهد ماند. به خواست الله سبحانه‌و‌تعالی به زودی دولت اسلامی "خلافت" بر منهج نبوت طلوع خواهد نمود و برای خائینین و ظالمین جزای شدید و سنگینی را وضع خواهد کرد. در ضمن؛ دولت اسلامی نام احمد صالح العلی، برادران‌اش و دیگر مردان که در این مسیر به شهادت رسیدند را با عزت و با افتخار یاد‌آوری نموده و جاودان خواهد نمود. هم‌چنان نقش آن‌ها را برای پیروان‌اش الگوی صبر، استقامت، ثبات و تلاش برای احیای شیوۀ زنده‌گانی اسلامی و تأسیس خلافت بر منهج نبوت خواهد گردانید.

ای ابو محمد! الله سبحانه‌و‌تعالی شهادت‌ات را قبول نموده و در مقام "علیین" با انبیأ، صالحین، شهدأ وصالحین حشر نماید و آن‌ها بهترین همراهان است. هم‌چنان این مقام نصیب برادرانی گردد که در حمل دعوت، شما را یاری و موفق گردانید و به کسانی‌که مسیر شما را تعقیب و ادامه می‌دهند، مردان صادق، حاملین رایۀ که دعوت را با حوصله‌مندی، استقامت و مردانه‌گی حمل می‌کنند، نیز الله سبحانه‌و‌تعالی چنین مقامِ را عنایت فرماید.

﴿ وَاللَّهُ غَالِبٌ عَلَى أَمْرِهِ وَلَیكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ ﴾ [یوسف:21]

ترجمه: الله بر کار خود پیروز است، ولی بیش‌تر مردم نمی‌دانند.

دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر-ولایه لبنان

مترجم: عبدالله صالحی

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه