دوشنبه, ۲۶ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۰۶م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :9 شوال 1444
تاریخ میلادی : شنبه، 29 آوریل 2023م

شماره صدور:صدور نمبر: 10 / 1444

دفتر مطبوعاتی
ولايه لبنان

اعلامیه مطبوعاتی

"یک‌جا با هم علیه کمپاین ظالمانۀ و نژادپرستانه در مقابل برادران ما از مردم شام" تجمعی توسط حزب‌التحریر ولایه - لبنان در دفاع از برادرانش

(ترجمه)

بعد از تشدید حملات نژاد‌پرستانه علیه بی‌جا ‌شد‌گان مردم سوریه در لبنان و اتخاذ تصامیم غیر عادلانه توسط حاکم شمال لبنان در مقابل آن‌ها، تاخت‌وتاز حوزه‌های امنیتی بر بالای کمپ‌های بی‌جا شد‌گان، دست‌گیری صدها تن و تحویلی هزاران تن به رژیم بشار، اینک حزب‌التحریر ولایه لبنان بالای مردم طرابلس در شمال لبنان صدا می‌زند تا جهت حمایت برادران بی‌جا‌شده‌ی خود از سوریه در مقابل مسئولين و حاکمان شهر طرابلس، رد تصامیم والی، حملات و تحویلی بی‌جا‌شد‌گان رژیم اسد ‌بایستند.

این تجمع بعد از نماز جمعه به تاریخ 28 اپریل 2023م، جایی‌که صدها تن به این صدا لبیک گفتند برگزار گردید. در ابتدای تجمع، برادر ما «احمد عبدالله» عضو زندانی‌شدۀ حزب‌التحریر که از بند زندان رژیم بشار آزاد گردیده بود نیز سخن‌رانی نمود و گفت؛ "این بی‌جا‌شد‌گان مردمان خود ما هستند، آن‌ها حق دارند تا با کرامت در بین ما زندگی نمایند، ما تصامیمی را که آن‌ها را در تگنا قرار داده و آزادی‌شان را محدود سازد رد می‌نماییم، و این‌که ما اجازه نمی‌دهیم  تا از این امر منفعت ببرند."

این تجمع از اظهارات اخیر «شیخ داکتر محمد ابراهیم»، رئیس دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر ولایه لبنان شروع شد، که در آن مقامات سیاسی را که عملاً زیر فشار رژیم قرار دارند تا جهت انجام اوامر و فرمایشات آمریکا با بشار کنار بیایند هشدار داد، همچنان او ادامه آزار و اذیت مردم شام و تصامیم غیرعادلانه و نژادپرستانه در حق بی‌جا‌شد‌گان را ظلم تلقی نموده و آن‌ها را بخاطر نفوذ بعضی مفسدین رژیم جنایت‌کار که در میان مردمان شریف بی‌جا‌شده‌ی ما رخنه کرده بودند ملامت کرد. او کاربران رسانه‌ها را نیز مخاطب قرار داد تا کمپاین‌های منفی خود را جهت بدنامی بی‌جاشد‌گان و فضا ساختن این‌که گویا آن‌ها عامل بحران‌ها در لبنان هستند را متوقف سازند. یقیناً، عوامل بحران‌ها برای همه هویداست، یک سری حکام فاسد از این همه بحران‌ها نمایندگی می‌نمایند که ملیاردها سرمایۀ مردم را به تاراج برده‌اند. او این را هم واضح ساخت که غرب و جاسوسانش در حال محو شدن است و این‌که نور اسلام یک بار دیگر خواهد درخشید، بدون‌شک، آن روز ها نزدیک است، و الله سبحانه ‌و ‌تعالی حق را حاکم ساخته و باطل را محو خواهد نمود.

این تجمع توسط حامیان حزب‌التحریر از مردم طرابلس، به اضافۀ گروپی از رسانه‌ها و مسئولان سایت‌های رسانه‌یی برگزار گردیده بود.

دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر ولایه-لبنان

مترجم: ارسلان مبارز

 

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه