پنجشنبه, ۲۲ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۰۲م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :9 شوال 1442
تاریخ میلادی : جمعه، 21 می 2021م

شماره صدور:۱۰ /۱۴۴۲H.T.L

دفتر مطبوعاتی
بريطانيا

اعلامیه مطبوعاتی

ای سرزمین‌های اسلامی! فلسطین برای آزادسازی از چنگ یهود نیاز به نصرت ارتش و تسلیحات شما دارد

(ترجمه)

مردم فلسطین درمقابل چشم و گوش ارتش مصر و دیگر ارتش‌های سرزمین‌های اسلامی به قتل می‌رسند و خانه‌های‌شان بر سر‌شان ویران می‌شود؛ درحالی‌که خرید تجهیزات نظامی‌شان از کشورهای غربی رو به افزایش است و از دولت یهود که غاصب و قاتل برادران مسلمان ما در فلسطین است حمایت می‌کنند. این رژیم‌های بی‌شرم حاکم بر سرزمین‌های‌مان از دولت یهود محافظت می‌کنند و مانع مردمی می‌شوند که با دست‌های خالی‌شان از فلسطین دفاع می‌کنند.

دیگر واضح شده‌است که مأموریت استراتیژیک این رژیم‌ها در مصر، عربستان سعودی، اردن،‌ ترکیه، سوریه و غیره سرزمین‌هایی‌که در اطراف و نزدیک فلسطین واقع شده‌اند؛ تنها به‌خاطر تأمین امنیت دولت یهود و تاختن بر اسلام و منادیانش است. به‌طور مثال، تا حالا چند مرتبه رژیم مصر غزه را برای خدمت به دولت یهود محاصره کرده‌است؟ و تاکنون، نه از غزه و فلسطین حمایت کرده‌است و خواهد کرد، و نه هم مشخصاً از مسایل امت دفاع می‌کند.

حمایت از مردم فلسطین نه با باز کردن معابر و یا پذیرش و معالجۀ مجروحین است، و نه با تمویل و یا بازسازی خانه‌هایی است که ساکنان‌اش کشته شده‌اند! مگر این‌که ارتشی بسوی‌شان حرکت و از آنان حمایت کند. زمانی‌که این ارتش در گذشته قدس را آزاد کرده‌بود مصر توسط مدافع مسلمین صلاح‌الدین ایوبی رحمه الله اداره می‌شد، زمانی‌که مسلمانان یک دولت واحد داشتند و اسلام را تطبیق و به جهان حمل می‌کردند، در صورتی‌که ضعیف بود. فاجعۀ فلسطین نه از زمان اعلامیۀ بالفور آغاز شده‌است و نه هم از زمان اشغال یهودی‌ها، بلکه به مدت‌ها قبل از آن بر می‌گردد، دقیقاً به روزی‌که غرب خلافت، سپر فلسطین و دیگر سرزمین‌ها را از میان برداشت.

فلسطین و مردم‌اش به همدردی حُکام و رهبرانی‌که خویشتن را به قیمت ارزن به غرب فروخته اند نیاز ندارد. به استثناء نیاز واقعی‌شان به فرزندان مخلص در ارتش‌های امت مسلمه، به‌خصوص به سربازان کنعان (مصر)، بهترین سربازان روی زمین، همان‌گونه که دوست دارند صدا زده شوند و باید هم بهترین باشند.... این استعداد فقط از آن کسی‌یست که به خطوط خیالی سایکس – پیکو پشت پا زند، ریسمان‌های وفاداری و اطاعت از این رژیم‌های بی‌شرم و حُکام مزدور و مضر را برکند، و سربازان کنعان را با وسایط و مهمات جنگی برای ریشه‌کن کردن دولت یهود و آزادسازی تمام سرزمین‌های مسلمانان، به‌خصوص فلسطین، حرکت دهد.

اجازه ندارید که به این حُکام سر تسلیمی فرود آورید و دست زیر الاشه بنشینید و به‌خاطر حمایت از مردم فلسطین کاری را انجام ندهید، اما باید به‌خاطر حمایت از مردم فلسطین و تمام فرزندان آسیب‌پذیر امت در هرجای دنیا دست به کار شوید. اخلاص‌تان اطاعت‌تان و قوت‌تان که امت بالای‌اش اعتماد دارد، باید تنها برای رضایت الله سبحانه وتعالی، رسول‌الله صلی‌الله علیه وسلم، دینش و کتاب‌اش باشد، نه اطاعت از آنانی‌که از امر الله سبحانه وتعالی سرباز زده، امت را تقسیم کرده و وحدت امت را پارچه پارچه کرده‌اند و شب و روز برای منافع دشمن کار می‌کنند.

این نقش و وجیبه شماست که شما را از جمله بهترین سربازان روی زمین خواهد ساخت. اگر شما از اسلام و مقدسات‌اش دفاع نکنید، کی دفاع خواهد کرد؟ کی غیر از شما اسلام را اظهار خواهد کرد؟ بناءً، از طرف خود برای الله سبحانه وتعالی بهره‌ای از اعمال خیر تقدیم کنید تا شما را دوست بدارد، و با نصرت برادران و خوهران مسلمان خود و احیاء دوباره خلافت اسلامی، نصرت الله سبحانه وتعالی را نیز نصیب خواهید کرد. الله سبحانه وتعالی به شما جنت را ارزانی خواهد داشت و ثواب زیاد نصیب‌تان خواهد شد.

ای سربازان مخلص ارتش‌های کنعان،‌ ترکیه، حجاز و اردن!

فقط اتحاد مسلمانان تحت چتر خلافت راشده بر منهج رسول الله صلی الله علیه و سلم فلسطین را آزاد کرده می‌تواند. شما شایسته‌ترین و تواناترین اشخاص استید، پس کسانی را که برای تأسیس دوباره خلافت فعالیت می‌کنند نصرت دهید. تمام امت چشم امید‌شان به شما دوخته شده‌است و منتظر استند تا از شما برای‌شان خیری برسد چون شما منبع قدرت استید و مسلمانان فلسطین شما را به‌خاطر کمک ندا زده‌اند؛ آن‌ها پی هم شما را صدا می‌زنند، شما از جمله انصارید، پس روزهای صلاح الدین ایوبی را زنده کنید تا آن‌که امت متحد شود، به‌سوی فلسطین حرکت کند و فلسطین را از وجود کثیف و هتک حرمت یهود پاک بگرداند؟!

﴿يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اسْتَجِيبُوا لِلَّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُمْ لِمَا يُحْيِيكُمْ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ يَحُولُ بَيْنَ الْمَرْءِ وَقَلْبِهِ وَأَنَّهُ إِلَيْهِ تُحْشَرُونَ﴾ (الأنفال: ۲۴)

ترجمه: ای کسانی‌که ایمان آورده‌اید! دعوت الله (سبحانه وتعالی) و رسول‌اش (صلی الله علیه وسلم) را اجابت کنید هنگامی‌که شما را به سوی چیزی می‌خواند که شما را حیات می‌بخشد! و بدانید الله (سبحانه وتعالی) میان انسان و قلب او حایل می‌شود، و همه شما (در قیامت) نزد او گردآوری می‌شوید!

#AqsaCallsArmies

#الأقصى_يستصرخ_الجيوش

#الاقصیٰ_ارتش‌هارا_صدا_می‌زند
یحییٰ نصبیت
نماینده مطبوعاتی حزب‌التحریر-بریتانیا
مترجم: دانیال نور

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه