شنبه, ۰۹ ذیقعده ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۱۸م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
انور قرقاش و انقلاب‌های بهارعربی
بسم الله الرحمن الرحيم

انور قرقاش و انقلاب‌های بهارعربی

(ترجمه)

خبر

دکتور انور قرقاش وزیر امورخارجه امارات، به روز جمعه همزمان با گذشت ده سال از بهارعربی اظهار نظر نموده و صبح روز جمعه رشته تویت تازه‌ای در حساب رسمی‌اش منتشر نمود که از خلال آن این موارد واضح می‌گردد: دیدگاه اکثریت عرب در مورد پیمان‌های خونین با ارزش‌های غرب کاملاً متفاوت است، جنگ های داخلی، قتل‌های انجام شده در طی این سال‌ها، عدم موجودت پروژهای توسعوی. این همه مواردی اند که در اذهان ما عرب‌ها به جا مانده است.

تبصره

انور قرقاش وزیر امورخارجه امارات تلاش کرد تا قناعت ما را حاصل نماید که این نظام خائن کدام ارتباطی به غرب ندارد و نه هم ارتباطی با ارزش‌دهی غرب به انقلاب‌های بهار عربی دارد. او هم‌چنان  تلاش کرد که از پیامدهای شعله‌ور شدن این انقلاب‌ها در طول ده سال گذشته اظهار پشیمانی کند.

جناب دکتور قرقاش! فرزندان امت اسلامی خیانت شما را در برابر قضایای این امت می‌دانند و نقشه‌های پلیدی را که جهت ناکام ساختن انقلاب‌های  بهارعربی به  خاطر خدمت به غرب کافر دولت شما به راه انداخته بود، می‌دانند؛ انقلاب‌هایی‌که راحتی و آرامش را از حکام مزدور و مجرم منطقه گرفته و بعضی از آن‌ها را با سقوط مواجه ساخته بود. یقیناً شما به خاطر بقای این حکام همکاری‌های زیادی نموده و در کنار آن‌ها جهت پلان‌گذاری بر ضد انقلاب‌ها ایستادید و در حق امت و مردم مرتکب جرم شده‌اید. همه این‌ها بخاطر ترس از این بود که مبادا این انقلاب‌ها پیروز شده و سازمان‌های مزدور شما از بین بروند. هم‌چنان ترس شما از این بود که سقوط سازمان‌ها منجر به سقوط نظام پادشاهی ظالم و مجرم‌تان گردد.

این‌ها  مواردی اند که در اذهان امت نقش بسته اند. ای قرقاش! جنایت‌هایی‌که تا فعلاً هم جریان دارند، امت فراموش نخواهد کرد؛ جنایت هایی‌که در حق مردم یمن، سوریه، مصر، لیبیا، تونس، سودان و سایر سرزمین‌های اسلامی انجام داده اید، از یاد نخواهند رفت.

ای قرقاش! به یاری الله سبحانه وتعالی جرم و جنایات شما در حق امت و قضایای مربوط به امت دوام نخواهد کرد، بلکه علیه خودتان، سازمان‌ها و جنایات‌تان تا سرحد آزادی از نظام جبریه‌ای که بالای سینه امت توسط آهن و آتش قرار گرفته است، ادامه خواهد داشت، و خلافت برمنهج نبوت بر ویرانه‌های شما و حکومت‌های تان برپا خواهد شد و این کار نزد الله سبحانه وتعالی دشوار نیست.

مترجم: محمد فاتح

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه