دوشنبه, ۱۱ ذیقعده ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
رمضان؛ ماه مبارزه و جهاد
بسم الله الرحمن الرحيم

رمضان؛ ماه مبارزه و جهاد

خبر:

نیروهای اشغالگر یهودی برای تخلیه نمازخانه القبلی هجوم بردند و با نمازگذاران درگیر شدند و نماز گزاران شعار می‌دادند که جان و خون‌ مان فدایت ای اقصی.

تبصره:

صحنه تکراری ...

مردم بی‌دفاع فلسطین در میان ناکامی بزرگ ارتش‌های مسلمانان، که به جای اقدام فوری برای آزادسازی سرزمین مبارک فلسطین، حافظ وطن‌های ساخته شده توسط استعمارگران کافر شده اند. بالفرض تغییرات مکانی و زمانی یهودیان در تلاش یورش در مسجد الاقصی هستند.

پس  برای آزادی فلسطین ارتش اردن کجاست؟

 برای آزادی فلسطین ارتش مصر کجاست؟

 برای آزادی فلسطین ارتش ترکیه کجاست؟

و برای آزادی فلسطین ارتش نجد و حجاز کجاست؟

این رمضان ماه خیر و برکت و جهاد و فتوحات و پیروزی هاست؛ پس بگذارید ارتش‌ها به مسئولیتی‌که در قبال امت و سرزمین اشغالی‌شان دارند، عمل کنند و از رسول الله صلی الله علیه وسلم، صحابه، صلاح الدین، سیف الدین قطز و مجاهدانی‌که در این ماه مبارک شگفت‌انگیزترین قهرمانی‌ها را به ثمر رساندند، الگو بگیرید.

بناءً با توکل به الله سبحانه وتعالی و بدون اهمیت دادن به  خائنان مزدور، که در برابر الله متعال اطاعت از بادار خود می‌کنند و از این عمل سودی نخواهند کرد، برای آزادی سرزمین مبارک فلسطین و برگشت آن به آغوش امت تحت پرچم خلافت بر منهج نبوت تلاش کنید.

از الله سبحانه وتعالی امیدواریم که در این ماه مبارک رمضان این امر را محقق سازد تا امت عید را در صحن مسجد الاقصی برگزار کنند.

نویسنده: عبد العزیز المنیس

مترجم: پارسا امیدی

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه