پنجشنبه, ۳۰ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۰۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
یا پیروزی یاهم شهادت!
بسم الله الرحمن الرحيم

یا پیروزی یاهم شهادت!

(ترجمه)

خبر:

ارتش اشغالگر (اسرائیل) در یازدهمین روز جنگ خود در غزه با بمباردمان شِفاخانه/بیمارستان معمدانی کشتار جدیدی انجام داد و بیش از 500 شهید و صدها مجروح بر جای گذاشت. (منبع: سایت الجزیره)

تبصره:

حمله و بمباردمان مستمر اشغالگران به غزه تا اکنون بیش از 3000 شهید و 12500 زخمی(تازمان نوشتن متن) بر جای گذاشته است که اکثریت آن‌ها را کودکان و زنان تشکیل می دهند؛ در حالی که مقاومت فلسطین با بمباردمان تل آویو و عسقلان در ضمن عملیات طوفان الاقصی جواب دادند. فلسطین قلب پُر تپش امت است و مسئله آن فقط به فلسطینی‌ها مربوط نمی شود؛ بلکه مربوط به هر مسلمانی در اقصی نقاط زمین می‌شود.

آنچه در واقع امروز اتفاق می‌افتد، اولین میخ بر تابوت رژیم یهودی است؛ زیرا هر آنچه در آنجا از نظر عظمت، قدرت و شکست ناپذیری آن ارتش ساخته شده بود، شکسته شد.

رژیم یهودی به دلیل عدم اعتماد شهروندانش به دولت و توانایی آن از نظر تعداد و تجهیزات در مقایسه با گروه کوچکی که در قلب خود یهودیان به یک اسطوره تبدیل شده است، با این حال، متوجه می‌شویم که تعداد زیادی از یهودیان فرار کرده اند و در مقابل، مردم فلسطین در غزه، با وجود این همه حمله‌های وحشیانه، هم‌چنان ثابت قدم هستند و خانه‌های خود را ترک نکرده‌اند؛ بلکه با استواری کم نظیر با این همه بمباری زندگی می‌کنند؛ چون این مردم مسلمان هستند و این‌ها صاحبان زمین‌اند که خانه و کاشانه خود را رها نمی‌کنند.

این رژیم سست و بی‌بنیاد بدون حمایت مطلق بین‌المللی و حاکمان مزدور که حافظ واقعی این رژیم به حساب می‌آیند، دوام نمی‌آورد. حتی قبل از این کشتار هولناک که در لحظاتی 500 شهید به جا گذاشت، از هیچ حاکمی نشنیدیم که خواستار آتش بست شوند؛ بلکه همه صحبت های‌شان مبادله اسیران یا تلاش برای رساندن کمک هایی بود که گرسنه‌ای را سیر نمی‌کرد.

امروزه امت اسلامی به جوش و خروش آمده‌اند و لازم است که این تحرک علیه حکام ‌شان تبدیل شود، بخاطر این‌که مرز‌ها باز شود و ارتش‌های حرکت کنند؛ نظامیانی که متأسفانه تاج و تخت این حاکمان را محافظت دارند.

بر رهبران ارتش و همه افراد آن‌ها، از افسران و سربازان لازم است که به خاطر حفاظت از این مردم و آزادی کامل فلسطین حرکت کنند و این رژیم زشت را از سرزمین‌های اسلامی ریشه‌کن سازند! بنابر این، امت امروز برای بازگرداندن دزدیده شده خود مشتاقانه تلاش می‌کنند؛ چون شما به این کار مکلف و مسئول  هستید. الله سبحانی وتعالی می‌فرماید:

﴿لَا يُكَلِّفُ اللهُ نَفْساً إِلَّا مَا آتَاهَا﴾ [طلاق: 7]

ترجمه: و به امکانات خود این ارتش‌ها را به حرکت در آورید و از پشت سر تان امت اسلامی برای رسیدن به عزت و برگرداندن حقوق خود مشتاق هستند.

امت اسلامی نه تنها باید در حدود آنچه به او اجازه می دهند، خشم خود را ابراز و تخلیه کند و بعداً متوقف شود که باید دولت‌ها را تحت فشار قرار دهند تا ثابت کنند که در کنار‌شان هستند و آنچه اتفاق می‌افتد، به همان اندازه که به این جمعیت‌ها مربوط می‌شود، آن‌ها را نگران می‌کند و از دولت‌ها می‌خواهند که ارتش را بسیج کنند؛ ورنه به زودی تاریخ شهادت خواهد داد که این‌ها خائنان واقعی هستند. اگر این طور است که متأسفانه هستند، دیگر مجال برای خائنی نیست که بر ما حکومت کند و خیانت شان به عموم مردم ثابت شده، پس کسی که بپذیرد کشتن مسلمان یا مظلومی را بدون این‌که به او کمک کند؛ در حقیقت به خاطر مقام و به دست آورد مال این دنیا او قبول می‌کند که شما را بکشد.

ای مسلمانان تمام روی زمین! امروز روز بسیج لشکریان و زدودن غبار ذلت است و پیروز نخواهیم شد؛ مگر با چنگ زدن به دست‌آویز محکم/عروة الوثقی و این در دست ماست که توسط آن در جهان حکومت می‌کنیم و جهان را به امنیت می‌رسانیم! هم‌چنان امنیت و آرامش را که نظام سرمایه‌داری از ما گرفته است، دوباره با این دست‌آویز محکم به دنیا باز می‌گردانیم.

بناءً إن شاء الله طلوع اسلام بسیار نزدیک شده است؛ پس از منصوبان خلافت باشید و از بدخواهان نباشید؛ بلکه سعد و خالد این امت باشید و به وعده الله متعال برای خلافت عمل کنید! الله سبحان وتعالی می‌فرماید:

﴿قَالَ عَسَى رَبُّكُمْ أَن يُهْلِكَ عَدُوَّكُمْ وَيَسْتَخْلِفَكُمْ فِي الْأَرْضِ فَيَنظُرَ كَيْفَ تَعْمَلُونَ﴾ [اعراف: 129]

ترجمه:  امید است که پروردگارتان دشمنان تان را هلاک کند و شما را در زمین خلیفه گرداند تا ببیند چگونه عمل می‌کنید.

نویسنده: نبيل عبدالكريم

مترجم: پارسا امید

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه