دوشنبه, ۲۶ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۰۶م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
تنها ارتشِ خلافت یهودیان را مهار خواهد کرد!
بسم الله الرحمن الرحيم

تنها ارتشِ خلافت یهودیان را مهار خواهد کرد!

(ترجمه)

خبر:

قتل عام پس از قتل عام، محاصره، گرسنگی و نابودیِ غزه و مردم آن! از کلوخِ هیچ یک از حکام سرزمین‌های اسلامی جرقه‌ای بلند نشد!

تبصره:

قتل عام در غزه ادامه دارد و روزانه صدها شهید برجای می‌گذارد و تعداد مجروحان از حد گذشته است. هم‌چنان محاصره و گرسنگی هم از مسلمانان غزه قربانی می‌گیرد و حکام سرزمین‌های اسلامی از لاک سکوت خود سر بیرون نمی‌آورند و ارتش‌های شان در پادگان‌های شان بیکار خفته اند. در واقع با این عکس‌العمل شان، از رژیم خونخوار یهود محافظت می‌کنند و فرزندان امت اسلامی را از بسیج عمومی علیه یهود باز می‌دارند؛ حتی در بین حکام سرزمین‌های اسلامی هستند؛ کسانی‌که آب و غذا و حتی سلاح و مهمات را نیز جهت کشتن مردم غزه برای یهود فراهم می‌کنند.

نتانیاهو با وقاحت تمام بر مسلمانان غزه می‌تازد؛ زیرا کسی را در مقابل خود نمی‌بیند و کسی را نمی‌یابد که به گستاخی‌اش پایان دهد؛ چرا که مطمئن است، ارتش‌های سرزمین‌های اسلامی در زیر پرچم این حکام حقیر، خائن و توطئه‌گر علیه او دست بر ماشه نمی‌برند، و لشکری در حال حرکت ندیده است تا پای بر گردنش گذاشته زبان و دستش را ببرد و شرِ سربازانش را از سر مردم فلسطین و غزه کوتاه نماید.

اما ما ناامید و تسلیم نخواهیم شد و امت اسلامی و ارتش‌هایش همواره در تلاش خواهند بود تا خود را از چنگال این حکام خائن بیرون کشیده و به اذن الله سبحانه وتعالی، غل و زنجیرهایش را شکسته و خود را از قیدشان آزاد سازد و خلافت باشکوه و مهیبی را که یهود و حامیان غربی‌اش از آن هراس دارند، اساس گذاری کند تا خلیفه و ارتش‌اش، به راه افتاده و زمین را از دَنَس یهودیان پاک سازند و از تنانیاهو و گرازهای وحشی‌اش عبرتی سازند که جهان همواره فراموشش نکند! آن وقت است که ظالمان مسیر خود را خواهند یافت!

نویسنده: خلیفه محمد

شنبه 20 رمضان المبارک 1445هـ.ق.

30 مارس 2024م.

مترجم: محمدیاسین سادات

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه