شنبه, ۲۴ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۰۴م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
زنده سوزانده شدن خواهران مسن مان در نبود دولت خلافت!
بسم الله الرحمن الرحيم

زنده سوزانده شدن خواهران مسن مان در نبود دولت خلافت!

(ترجمه)

خبر:

در 12 اپریل، خبرگزاری DOAMuslims گزارش داد که یک زن 97 ساله فلسطینی به نام نایفه رزق، توسط نیروهای یهودی در خانه خودش زنده سوزانده شد. پس از تهاجم به شفاخانۀ الشفاء خانواده‌اش به مدت دو هفته ارتباط خود را با او از دست داده بودند، وقتی پسرانش وارد منطقه شدند، متوجه شدند که خانه‌اش سوخته و جسد سوخته‌اش روی تخت افتاده است.

تبصره:

لا حول و لا قوة إلّا باللّه! الله سبحانه وتعالی به صراحت کشتن به آتش‌کشیدن یا هر مجازاتی‌ را که به آن مربوط باشد حرام قرار داده است. این امر حتی برای دشمنان اسلام در زمان جنگ نیز صدق می‌کند. بدون شک سخت‌ترین عذاب در روز آخرت، عذاب با آتش است؛ همانطور که الله سبحانه وتعالی  در زمان خلقت جهنم امر فرمود. از ابن عباس رضی الله عنه روایت است که رسول الله صلی الله علیه وسلم فرمودند:

«لَا تُعَذِّبُوا بِعَذَابِ اللهِ عَزَّ وَجَلَّ» يَعْنِي النَّارَ» (مسند امام احمد)

ترجمه: با عذاب الله عز وجل کسی را عذاب نکیند؛ یعنی عذاب با آتش.

همانطور که می‌بینیم، شکستاندن حُرُمات الله سبحانه وتعالی به حق زنان سالخورده، بی‌گناه و ضعیف در نبود دولت خلافت به سان آب خوردن است. لذا واجب است تا این جنایات را به گوش امت برسانیم تا شاید به خشم آید. چگونه می‌توانید در برابر فرمان الله سبحانه وتعالی مبنی بر اقامه دین او و حفظ شرافت زنان و دختران این امت، نشسته و سکوت کنید؟ اکنون ما در این وضعیت غزه، قحطی دسته‌جمعی و یک بیماریِ داریم که نوزادان و جنین‌ها را قبل از این‌که فرصتی برای رشد پیدا کنند، می‌کشد! هیچ تأخیر و بی‌توجهی از طرف امت اسلامی در زمانی‌که ما بیشترین نیاز را به شما داریم، قابل قبول نیست.

ما تنها از الله سبحانه وتعالی به خواهران ضعیف و درماندۀ خود، که خانواده و مردان خود را در غزه از دست داده اند و کسانی‌که برای ادارۀ امور خود در سخت‌ترین موقعیت تاریخ منطقه رفتند، طلب اجر می‌کنیم. إن‌شاءالله به‌زودی نصرت امیرالمؤمین را خواهیم داشت و با کسانی‌که در این راستا ثواب می‌گیرند، خواهیم بود و الله سبحانه وتعالی به ما رحم کند و ما را از آتش جهنم نجات دهد!

نویسنده: عمرانه محمد

جمعه 10 شوال 1445هـ.ق.

مطابق با 19 اپریل 2024م.

مترجم: محمد یاسین سادات

Last modified onیکشنبه, 21 آوریل 2024

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه