یکشنبه, ۲۵ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۰۵م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
ما از حاکمان دعوت می‌کنیم، بیائید اقدام کنید! اگر اکنون نه، پس چه زمانی؟
بسم الله الرحمن الرحيم

ما از حاکمان دعوت می‌کنیم، بیائید اقدام کنید! اگر اکنون نه، پس چه زمانی؟

(ترجمه)

روز شنبه 7 اکتوبر، مسلمانان فلسطین و سراسر سرزمین‌های اسلامی با اخبار خوش و پر از شور و شوقِ فراوان از خواب بیدار شدند. چرا که قهرمانان فلسطینی دقیقاً ساعت شش‌ونیم صبح عملیات گسترده و مهمی را علیه کیان اشغال‌گر یهود آغاز کردند. در این عملیات که به طوفان‌الاقصی معروف است، مجاهدین فلسطین از غزه [با از بین بردن دیوار مرزی] وارد مناطق اشغالی شده و به پایگاه‌های نظامی، زندان‌ها، پاسگاه‌های پولیس و مواضع استراتیژیک اشغال‌گران یهود حمله کردند. آن‌ها یهودیان بزدل را که معتقد بودند در زیر چتر گنبدآهنین در امان هستند، در خیابان‌ها و جاده‌ها صدها تن شان را به اسارت گرفته و صدها تن دیگر شان را کشتند.

نیروهای تروریستی و اشغال‌گر یهود که از سال 1948م به این‌سو با تشویق دولت‌های مزدور و بزدلِ عربی و سکوت حاکمان سیکولار ترکیه و سایر سرزمین‌های اسلامی اشغال شان را گسترش داده و مسلمانان را از سرزمین‌های‌شان محروم، اطفال و زنان بی‌گناه را قتل‌عام می‌کنند؛ این بار خود را در برابر حملات مجاهدین ناتوان یافته و به هر گوشه و کنار شروع به فرار کردند. این وضعیت میزان واقعی ضعف و بزدلی اشغال‌گران یهود را برای همه جهان آشکار ساخت. در حالی که حکام خائن سرزمین‌های اسلامی برای عادی‌سازی روابط با یهود با یکدیگر به رقابت پرداخته و از حاکمان قاتل آن میزبانی و با آن‌ها گفت‌وگوهای دوستانه انجام می‌دهند؛ اما مردم فلسطین و مجاهدین قهرمان آن به جهان‌یان نشان دادند که وضعیت واقعی و طبیعی،  ضعف و ناتوانی است که امروزه یهودیان اشغال‌گر با آن روبرو هستند.

در واقع مردم مسلمان فلسطین آنچه را که از آن‌ها توقع می‌رفت انجام دادند؛ و اکنون نوبتِ شماست ای حاکمان سرزمین‌های اسلامی! یهودیانی که در مقابل عملیات طوفان‌الاقصی و قهرمانان فلسطین، مانند آهوهای مبهوت به هر طرف فرار کردند، اما در مقابل سربازان ترک و ارتش ترکیه چه خواهند کرد؟ گام‌هایی که اکنون برمی دارید این فرصت را به شما می‌دهد که تاریخ بنویسید. در این جنگ بزرگی که قرار است به راه بی‌اندازید، قرن‌ها در باره شما صحبت خواهد شد. همان‌طور که پیروزی صلاح‌الدین ایوبی که صلیب‌یان را از قدس بیرون راند هرگز فراموش نشد؛ همچنان این پیروزی بزرگ نیز قرن‌ها در ذهن‌ها باقی خواهد ماند.

از امریکا که از کیان اشغال‌گر یهود حمایت می‌کند، نترسید! به تهدیدات رئیس‌جمهورِ سال‌خورده‌ی امریکا، جوبایدن توجه نکنید؛ و فراموش نکنید که سقوط کیان اشغال‌گر یهود باعث ترسِ بیش از حد آن‌ها خواهد شد!

ای رهبران شجاع! این یک فرصت تاریخی برای شماست! شما با چشم‌های خود دیدید که مسلمانان در نبود قدرتِ سیاسی و دولت، و با منابع محدود به چه‌چیزی می‌توانند دست یابند. آن‌ها اشغال‌گران را غافل‌گیر کردند و بدون این‌که به عقب نگاه کنند، آن‌ها را فراری دادند. اگر بخواهید می‌توانید این موجود غاصب را از روی نقشه پاک کنید. شما می‌توانید نام خود را با حروف زرین در تاریخ ثبت کنید. اگر می‌خواهید این فرصت تاریخی را غنیمت بشمارید و جایگاه خود را نزد الله متعال و مسلمانان بالا ببرید، همین حالا اقدام کنید، اگر اکنون نه، پس چه زمانی؟! شما هرگز نباید به عقب نگاه کنید. مردم مسلمان ترکیه بدون شک در هر قدمی که در این راه بردارید از شما حمایت خواهند کرد.

ای مسلمانان! فریب کسانی را نخورید که درد و تحقیر وارد شده از سوی کیان اشغال‌گر یهود را دست کم می‌گیرند! این دروغ که گویا کیان یهود بسیار قدرتمند است اکنون افشاء و آشکار شده است، که کیان یهود به سان یک بالون پف‌شده و یک نظامِ «پوشالی» بیش نیست. قدم بعدی پایین آوردن و جارو کردن آن از سرزمین مبارک الاقصی است. آنچه توسط آن به این امر نائل می‌شویم، خلافت راشده برمنهج نبوت است، که ان‌شاءالله و به زودی تاسیس خواهد شد. دولتی که دیوارها و استحکامات این دشمن بزدل را ویران خواهد کرد، حضور آن را ریشه‌کن کرده و با ارتش‌هایی که از هر طرف می‌آیند، آن را از روی نقشه محو می‌نماید. بنابر این به راه‌حل دو دولت، طرح امریکایی برای فلسطین که از سوی ترکیه و سایر کشورها به عنوان راه‌حل پیشنهاد شده است، آرام ننشینید. فلسطین کوچک با مرزهای ترسیم شده توسط امریکای کافر را نپذیرید. در عوض، خواستار خلافت باشید، چون تنها راه‌حل فلسطین دولت واحدِ خلافت برمنهج نبوت است!

﴿وَيَقُولُونَ مَتى هُوَ قُلْ عَسَى أَنْ يَكُونَ قَرِيباً

ترجمه: و مي‌گويند: چه زماني اين (معاد) خواهد بود؟ بگو: شايد كه نزديك باشد.‏ [اسراء:۵۱]

دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر ولایه-ترکیه

تاریخ هجری قمری: 23 ربیع الاول 1445

تاریخ میلادی: یکشنبه، 08 اکتوبر 2023م

ترجمان: ابوبکر کابلی

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه