جمعه, ۲۳ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۰۳م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
صلح و عادی‌سازی روابط با دولت غاصب یهود، خیانت به اسلام و امت است!
بسم الله الرحمن الرحيم

صلح و عادی‌سازی روابط با دولت غاصب یهود، خیانت به اسلام و امت است!

(ترجمه)

حُکام عرب با برهم زدن اذهان مسلمانان تحت القاب مختلف در حال  سرعت بخشیدن به ایجاد ارتباط با رژیم اشغال‌گر یهود و غاصب سرزمین مبارک فلسطین می‌باشند. نبیح بری، رئیس پارلمان لبنان، اعلام کرد که یکی از احزاب به نماینده‌گی از محور به اصطلاح "مقاومت و مخالفت" و "مبارزه ضروری با یهودیان" همراه با نام دیگری تحت عنوان "تعیین حدود مرزهای دریایی و زمینی" به خاطر باز کردن کانال‌های ارتباطی با دولت غاصب یهود نزد ما آمده‌است!

از همه بدتر، این سخنان رئیس پارلمان لبنان است که گفت: «ایالات متحدۀ امریكا از دولت‌های لبنان و "اسرائیل" آگاه است ...» و گفت: «ایالات متحده و هماهنگ کننده ویژۀ این نشست آماده اند تا زمان دقیق شروع آن را تعیین کنند و به لبنان و "اسرائیل" پیشنهاد دهند.» وی افزود: «ما حق خود را می‌گیریم، و بیش‌تر از آن نمی‌خواهیم.» این اقدام در نوع خودش یک اقدام بی‌پیشینه بود، زیرا او یهودیان را به عنوان دولت غاصب، اشغال‌گر یا دشمن صهیونیستی یاد نکرد، بلکه بارها آن را "اسرائیل" خواند ... و این قضیه را یک موضوع حقوقی ساخت؛ گویا اصلاً یهودیان غاصب حقی دارند!

سپس رسانۀ حزب ایران در لبنان این موضوع را به عنوان "خطوط قرمز جناب رئیس نبیه بری ..." و نخیرهای لبنانی‌هایی‌که تحت حفاظت فرمول سه جانبه ارتش، مردم و مقاومت باقی خواهند ماند" به تصویر کشید! حزب ایران از سال ۲۰۰۶م با اقامت در جنوب لبنان در قطع ارتباط کامل از واقعیت قرار دارد تا هرگونه اقدام علیه دولت غاصب یهود را خنثی کند. در جنگ سوریه به نفع رژیم جنایت‌کار بشار اسد پیش‌دستی کند و نسبت به نقش میانجی امریکایی در مذاکرات روی تعیین مرزها، که مدیریت آن را از ابتدا تا هنگام اعلام‌اش کاملاً در دست داشته‌است، بی‌اعتنا باشد؛ حال‌آن‌که تا همین اواخر شعارهایش جو را پُر کرده‌بود که امریکا شیطان بزرگ است!

ما در حزب التحریر – ولایه لبنان روی موارد ذیل تأکید می کنیم:

  • قطع رابطه با دولت غاصب و اشغال‌گر یهود و شناخت اسامی همۀ این اعمال و عناوین کاذب به معنای خیانت به الله سبحانه وتعالی، رسول‌اش صلی الله علیه وسلم و مسلمانان.

  • ممنوعیت واگذار کردن سرنوشت تمام اُمت، اعم از لبنان و سایر نقاط جهان، به غرب کافر، مخصوصاً امریکا و دیگران.

  • دولت یهود هیچ حقی ندارد، حتی حق موجودیت هم ندارد، زیرا آن دولتی‌ست که از غصب سرزمین‌های مسلمانان ایجاد شده‌است.

  • وظیفۀ آزادسازی فلسطین – کُل نقاط فلسطین – و بازگرداندن آن به امت اسلامی. این کار به وعده الله سبحانه وتعالی توسط مردانی رقم زده خواهد شد که با خالق خود عهد بسته اند و تابع غرب کافر یا رژیم‌های منطقه‌یی فاسدش نیستند، و آن روز دور نیست. آنان همان مردانی اند که تحت رهبری دولت خلافت بر منهج نبوت به پیش می‌روند.

برای کسانی‌که سیاست‌های‌شان بر مبنای غیر حدود اسلام قرار دارد و به سرعت همراه با واقعیت‌ها هماهنگ می‌شوند، اصلاً عجیب نیست که هر روز از مواضع خود عقب بکشند.

«لَتُقَاتِلُنَّ الْيَهُودَ فَلَتَقْتُلُنَّهُمْ، حَتَّى يَقُولَ الْحَجَرُ يَا مُسْلِمُ هَذَا يَهُودِيٌّ فَتَعَالَ فَاقْتُلْهُ»

[صحیح مسلم]

ترجمه: شما با یهودیان مبارزه خواهید کرد و آن‌ها را می‌کشید تا آن‌که حتی سنگی می‌گوید: «ای مسلمان! این‌جا بیا، این‌جا یک یهودی در عقب من پنهان شده‌است"، بیا او را بکُش.

کسانی‌که متعهد به صلح با اشغال‌گران یهود، عادی‌سازی و مرزبندی‌ها استند، اکنون اعمال خود را بدون احساس حقارت یا هرگونه ننگ و شرم اعلام می‌کنند! یقیناً این حقارت سرنوشت آنان را نیز به سرنوشت ذلیلانۀ هر جنایت‌کاری دچار خواهد کرد که علیه دین و امت‌اش به‌پا می‌خیزد، خواه بپذیرند یا انکار کنند.

﴿سَيُصِيبُ الَّذِينَ أَجْرَمُواْ صَغَارٌ عِندَ اللّهِ وَعَذَابٌ شَدِيدٌ بِمَا كَانُواْ يَمْكُرُونَ﴾

(الانعام: ۱۲۴)

ترجمه: به زودی کسانی‌که مرتکب گناه شدند، (و مردم را از راه حق منحرف کردند،) در مقابل مکر (و فریب و نیرنگی) که می‌کردند، گرفتار حقارت در پیش‌گاه الله (سبحانه وتعالی) و عذاب شدید خواهند شد.

این وظیفه بر امت باقی می‌ماند، مخصوصاً کسانی‌که برای تغییر کار می‌کنند؛ وظیفۀ برداشتن شرم و حقارت، وظیفه‌ای که عقب نمی‌ماند و نمی‌توان از آن دست کشید. رسول الله صلی الله علیه وسلم فرمودند:

«مَنْ رَأَى مِنْكُمْ مُنْكَراً فَلْيُغَيِّرْهُ بِيَدِهِ، فَإِنْ لَمْ يَسْتَطِعْ فَبِلِسَانِهِ، فَإِنْ لَمْ يَسْتَطِعْ فَبِقَلْبِهِ، وَذَلِكَ أَضْعَفُ الْإِيمَانِ»

[صحیح مسلم]

ترجمه: هرکس از شما یک چیز غیر اسلامی (منکر) دیده باشد، با دست خود آن را تغییر دهد و اگر نمی تواند این کار را انجام دهد، با زبان خود و اگر باز هم نمی توانست، با قلب خود آن منکر را انکار کند و از آن متنفر باشد. این ضعیف ترین درجه ایمان است.

بنابراین، نتیجه چنان خواهد بود که الله سبحانه وتعالی وعده داده‌است:

«فَلَمَّا نَسُوا مَا ذُكِّرُوا بِهِ أَنجَيْنَا الَّذِينَ يَنْهَوْنَ عَنِ السُّوءِ وَأَخَذْنَا الَّذِينَ ظَلَمُواْ بِعَذَابٍ بَئِيسٍ بِمَا كَانُوا يَفْسُقُونَ»

(الاعراف: 165)

ترجمه: امّا هنگامی‌که تذکراتی را که به آن‌ها داده شده‌بود فراموش کردند (لحظۀ عذاب فرا رسید، و) نهی‌کنندگان از بدی را رهایی بخشیدیم و کسانی را که ستم کردند، به خاطر نافرمانی‌شان به عذاب شدیدی گرفتار کردیم.

حزب التحریر – ولایۀ لبنان

مترجم: امیر حسام 

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه