جمعه, ۱۶ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۶م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :29 شعبان 1438
تاریخ میلادی : جمعه، 26 می 2017م

شماره صدور:۰۱۰MB-TR--۲۰۱۷TR-BA-

دفتر مطبوعاتی
ولايه ترکیه

اعلامیه مطبوعاتی

رمضان ماه رحمت است

(ترجمه)

حمد و ثنا و ستایش الله سبحانه وتعالی را سزاوار است که پروردگار عالمیان است و درود و رحمت اش بر جناب رسول الله صلی الله علیه وسلم، اهل و بیت او، یاران اش، کسانی که راه او را در پیش دارند، کسانی که عقیده اسلامی را جوهر ایمان خویش قرار داده اند و بر کسانی که در پی تطبیق شریعت الهی اند، باد.

روز جمعه ۲۶ می ۲۰۱۷م با ملاحظه هلال ماه ثابت گردید که هلال ماه رمضان مطابق شریعت اسلامی دیده شده است؛ لذا شنبه مورخ ۲۷ می ۲۰۱۷م اول ماه مبارک رمضان می باشد. در این برهه ی اساس ما(حزب التحریر-ولایه ترکیه) از الله سبحانه وتعالی می خواهیم تا این ماه را یک ماه پر فیض و با سعادت بر مسلمانان ترکیه و بر تمام مسلمانان جهان گرداند. امید است که این ماه یک ماه خوبی بر مسلمانان باشد و ما از الله سبحانه وتعالی می خواهیم تا ما را به شب قدر رساند تا باشد که این شب را در عبادت الهی سپری نموده و از آن لذت ببریم. آمین!

با تبریک گفتن این ماه، قلوب مان از عشق الله سبحانه وتعالی لبریز می گردد؛ به این خاطر که رمضان یک فضای خیر و برکت را برای ما به ارمغان می آورد. رمضان ماه قرآن است که با آمدنش زمین را از تاریکی های جهل و گمراهی به روشنایی علم و دانش و بصیرت تغییر می دهد. رمضان ماهیست که با آمدنش ما را از خواب غفلت بیدار نموده و بر تفکیک حق از باطل وادار مان می سازد. رمضان ماه رحمت، بخشش و نجات از آتش جهنم می باشد. ماهی است که حسنات را دوچند ساخته و ماه برگشت از گناهان به سوی الله سبحانه وتعالی می باشد. رمضان ماهی است که بر دیگر ماه ها پیشی گرفته و بهترین ماه در تناسب به دیگر ماه ها می باشد.  

ما مسلمانان رمضان را بر یک دیگر تبریک می گوییم؛ در حالی که دولت های کفار با نظام حکومتی فاجرشان که بالای مسلمین حاکمیت دارند، در جنگ علیه مسلمانان دست به دست هم داده و یکی شده اند. با این حال که آن ها دشمنی شان را در مقابل اسلام افزایش می دهند، حکام مزدور سرزمین های اسلامی بدون کدام قید و شرط از مزدوری به آن ها دست نمی کشند. این رهبران کسانی اند که گران ترین چیزشان را که همانا حاکمیت الهی و عزت اسلام و مسلمانان می باشد به پست ترین و بی ارزش ترین چیز؛ یعنی به حاکمیت کفار عوض نموده اند. بناً ایشان کسانی اند که زنجیر برده گی را به گردن نهاده و تخم فتنه را به خاطر از بین بردن وحدت مسلمانان کاشته اند.

حزب التحریر-ولایه ترکیه رمضان شریف را به عنوان یک ماه رحمت و مغفرت پنداشته و آن را سبب وحدت مسلمانان می دانیم، این دقیقاً همان چیزی است که ما رمضان را ماه وحدت می دانیم. وحدت در ایمان، وحدت در اسلام، وحدت در غم، وحدت در شادی، وحدت در صیام و وحدت در ترقی و پیشرفت می دانیم. ما خواهان وحدت در آغاز و فرجام این ماه می باشیم، وحدتی که غم و شادی مان را در بر داشته باشد. مهم تر از همه ما این را وحدت دولتی می دانیم که همانا دولت خلافت است وبس. دولتی که همانند روزه ی رمضان مبارک سپر امت است.

بناً از الله سبحانه وتعالی استدعا داریم که تمام امت اسلامی را در این ماه مبارک زیر پرچم خلافت متحد سازد. ای پروردگار آسمان ها و زمین! ما را با دادن افتخار خلیفه اسلامی در چارچوب خلافت راشده-خلافت بر منهج نبوت- منت گذار. آمین!

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه ترکیه

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه