شنبه, ۱۷ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۷م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :20 ذولقعده 1438
تاریخ میلادی : شنبه، 12 آگوست 2017م

شماره صدور:TR-BA ۲۰۱۷MB-TR-۰۱۳

دفتر مطبوعاتی

اعلامیه مطبوعاتی

با ارتکاب جنایات تان ادلب را؛ هم چون: حلب، موصل و رِقه به کشتارگاه مسلمین تبدیل نکنید!

(ترجمه)

مایکل راتنی نماینده ویژه ی امریکا در سوریه هفتۀ گذشته گفت: «برای ایالات متحده امریکا این یک چالش کلان است تا بازی کنان بین المللی را متقاعد نماید که از مداخلات نظامی مورد نیازشان در ادلیب جلوگیری نمایند.» گذشته از این، یلدیمیر نخست وزیر ترکیه، اظهار نمود: «اگر ایالات متحده ادلیب را مورد حمله قرار دهد، ما مرزها را به عنوان یک اقدام احتیاطی بسته خواهیم کرد.» از سوی دیگر رئیس جمهور اردوغان اظهار نمود که ما با ایران و روسیه گفتگوهایی را در مورد مشکلات ادلیب مطرح کرده ایم که با همکاری روسیه آن را حل خواهیم کرد. هم چنان قابل ذکر است که نیروهای مسلح ترک( (T.S.Kدر حال حاضر مشغول ارسال امکانات بر مرز این کشور می باشند. لذا این اظهارات بیانگر  یک حملۀ خونین به زودی در ادلیب خواهد بود.

ملل غربی که منبع استبداد و حامی رژیم های مستبد اند، از همان ابتداء موضع خصمانه ای علیه انقلاب سوریه گرفته اند. آن ها برنامه های پی در پی را به منظور پایان دادن این انقلاب اسلامی روی دست گرفته و تیوری های توطئه را برای کنترول افکار عمومی ایجاد کرده اند. این ملل از رژیم خون آشام اسد حمایت نموده و بخاطر بقایش پیوسته تلاش می کنند. ایران و حزب آن در لبنان، ملل های ائتلاف به رهبری روسیه و امریکا مرتکب جنایاتی؛ هم چون: سوزاندن مسلمانان و قتل عام آنان به اشکال مختلف گردیده اند؛ اما علی رغم تمام توان شان، آنان هرگز جلوی مسلمانان مخلص را در انقلاب شام گرفته نخواهند توانست. با این حال، آن ها جاهلین سیاست را با پول کثیف خویش خریداری نموده و راه و چاره دیگری در جهت مختل کردن این انقلاب در پیش می گیرند؛ ولی اکنون هدف از طرح شوم آن ها همانا ادلیب است.

ای رهبران! با دساتیر امریکا هنگامی که تمام حلب را با عملیات سپر فرات خود به دست آوردید، نتیجه ی کارتان جزء برده گی بر امریکا و اسد و تأمین منافع آن ها چیزی دیگری بر جای نگذاشت. ای رهبران، اعمال هم چون شماست که با استفاده از قدرت خود برای پیوستن در عملیات موصل، سبب کشته شدن هزاران مسلمان و تخریب این شهر باستانی گردیده است. شمایید که شخصاً از رهبر گروه حشد شعبی آبادی تقدیر می کنید. کسی که حکم قتل تمام زنده جان ها را در موصل صادر نموده و تکریت و فرات را به قبرستان مبدل کرده است. در واقع شما به این عملیات نپیوستید؛ چون هم پیمان تان امریکا نمی خواهد؛ بل به ائتلاف خبیثی که توسط امریکا رهبری می شود، پیوسته اید.

شما فقط در قتل مسلمانان بی گناه با ایجاد بنادر، عرصه های هوایی و پایگاه ها شریک هستید و گاهی اوقات با مبارزین تان در اسبتداد شریک هستید(در زیان شریک هستید نه در سود). شما به یک مسابقه ای رفته اید تا یک پیکار جو با PYD و PKK شوید تا باشد که متحدان و باداران تان را که هموطنان تان را قتل عام می کنند، خوش سازید. با این حال، آیا می خواهید به عنوان یک تروریست اعلام نمایید که عهده دار قتل عام مسلمانان هستید؟ به این دلیل که دو نیم میلیون مسلمان به دموکراسی پشت گشتانده اند. آیا مرزهای تان را برای خشونت بسته خواهید کرد؟

آیا شما نمی گفتید که اگر برنده شوید، حلب و موصل برنده خواهد شد؟ آیا شما نمی گفتید که چشم امید قربانیان بوده و در مقابل استبدادگران قرار خواهید گرفت؟ آیا شما نمی گفتید، بازیی که در سرزمین های اسلامی جریان دارد، یکسان بوده و در مقابل قدرت هایی که پشت صحنه نقش بازی می کنند، ایستاده گی می کنید؟ آیا شما نمی گفتید، نقشه ای را که در سوریه و عراق تطبیق می گردد، از بین می برید؟ آیا با همکاری روسیه، ایران و امریکا از قربانیان حمایت می کنید؟ مشکل در شما نهفته است، ماموریتی را که استعمارگران بر شما واگذار می کنند، جز ارایۀ کمک های بشری چیزی بیش نیست.

ای اهل قدرت! صدها هزار مسلمان بی گناه تا امروز کشته شده اند و هنوز شما از دوستی تان با کافران جابر و ظالم دست بردار نیستید. شما هم چنان در تلاش برای کمک به قربانیان، با ابتکار عمل ظالمانه ی کفار می باشید. سوگند به الله سبحانه وتعالی خیانت شما بزرگ تر از بی عدالتی تان بوده و سیاست کاذب تان بر اساس علایق امریکا می باشد. تاریخ جنایات تان را فراموش نخواهد کرد؛ بل آن را به عنوان لکۀ سیاهی بر آینده گان ثبت خواهد کرد. از سوی دیگر، مسلمین این همه جنایات و خیانت های تان را هرگز فراموش نخواهند کرد.

ای اهل قدرت! از الله سبحانه وتعالی بترسید، یقیناً نتیجه این همه خیانت های تان را که در حق مسلمانان روا می دارید و آن ها را در سختی ها تنها می گذارید، در آخرت خواهید دید.

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه ترکیه

 

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه