جمعه, ۱۶ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۶م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :4 رمضان 1439
تاریخ میلادی : شنبه، 19 می 2018م

شماره صدور:007-MB-2018TR-BA-

دفتر مطبوعاتی
ولايه ترکیه

اعلامیه مطبوعاتی

برای ذلیل ساختن امریکا و دولت اشغالگر یهودی انسجام ارتش‌های اسلامی نیاز است؛ نه محکوم کردن‌ها

(ترجمه)

پس از تصمیم امریکا مبنی بر انتقال سفارتش از تل آویو به بیت‌المقدس، جلسۀ فوق العاده‌ای کشورهای عضو سازمان همکاری در استانبول به دعوت فوری ترکیه از کشور‌های اسلامی برگزار شد که در نتیجۀ آن ۴۰ کشور به شمول ۱۳ رئیس دولت ۴ رئیس جمهور و ۱۱ کشور دیگر در سطح نماینده‌گان دیپلوماتیک در این جلسۀ فوق‌العاده اشتراک نمودند. این نشست در پایان کنفرانس خود تحت عنوان "اعلامیۀ نهایی هفدهمین کنفرانس سران سازماندهی فوق‌العادۀ اسلامی" را صادر نمود. این بیانیه پابوسی و چاپلوسی دولت‌های دست‌نشانده و مزدور را نسبت به کفار اشغالگر نشان می‌دهد که باعث حضور کثیف‌شان در سرزمین‌های اسلامی، غارت ثروت مسلمین، خیانت به مسجدالاقصی، خون شهداء و خیانت به سرزمین‌های اسلامی محسوب گردید. این بیانیه طبق معمول شامل عبارتی؛ "محکوم کردن دولت یهود به شدید‌ترین الفاظ" بود. این بیانیه خواستار حمایت بین‌المللی از مردم فلسطین و اعزام نیرو‌های بین‌المللی صلح سازمان ملل در منطقه بود.

این کمیته هم‌چنین خواستار تشکیل یک کمیتۀ مستقل بین‌المللی برای بررسی جنایات و قتل‌های عامی‌که  توسط دولت یهود صورت گرفته است، گردید، و هم‌چنین خواستار تشخیص جرم جنایی در این زمینه گردید.

ای حکام احمق، خائن و دست نشانده!  رویارویی در مقابل امریکا و دولت یهودی اشغالگر با محکوم کردن و نکوهش کردن تنها به زبان و بلکه با یک تقابل پارابولیک کافی نیست؛ زیرا آن‌ها از ریزاندن خون ما دریغ نکردند و بلکه آن را مباح دانستند، سرزمین مقدس مان را اشغال نمودند، سفارت‌شان را بر شهر مقدس‌مان انتقال دادند، با بوت‌های کثیف‌شان به مسجدالاقصای شریف وارد شده و نسبت به آن بی‌حرمتی نمودند و مسلمانان را اسیر نموده و زندانی کردند. با توجه به این امر، آیا هنوز هم از سال 1948م بدین‌سو دست از محکوم کردن و نکوهش کردن بر نمی‌دارید؟ آیا به غیر از سخن گفتن و جستجوی راه‌حل از استعمارگران کافر چیزی دیگری از دست تان ساخته نیست؟ آیا واقعاً آن‌چه که می‌توانید انجام دهید، این است که خواستار تشکیل کمیتۀ متخصصین شوید تا آن‌ها را بخاطر حساب کردن زخیمان و کشته شده‌گان الاقصی اعزام بدارید؟ آیا واقعاً فلج شده اید و قادر به انجام چیزی نیستید؛ مگر این‌که از جنایات و نسل کشی‌های یهودی‌های کثیف به سازمان ملل و دیگر نهاد‌های بین‌المللی شکایت کنید؟ آیا به نظر خود‌تان هم این کار خوب است که شما به انجام آن مبادرت می‌ورزید؟

نخیر، قطعاً که چینین نیست؛ بلکه شما می‌توانید در پاسخ به این‌گونه جنایات در مقابل امریکا و انگلیس ارتش‌های‌تان را به حرکت در آورید. شمایید که بخاطر تحقق منافع تان به نیابت از امریکا در جنگ‌ها به رقابت می‌پردازید. شمایید که بدون ترس از الله سبحانه‌و‌تعالی و بدون احساس شرم از مسلمانان به انجام هم‌چو اعمال مبادرت می‌ورزید. آیا تا به حال با اتکاء به سازمان ملل توانسته اید که به تمام اهداف مورد نظرخود دست یابید؟ آیا تا به حال توانسته اید یهودی‌های نجس را که اطفال معصوم ما را در کنار ساحل غزه-که مشغول بازی اند- با بی‌رحمی به قتل می‌رسانند، محاکمه نمایید؟ آیا تا به حال توانسته اید احکامی را علیه قاتلانی‌که برادران ما بدستان ناپاک آن‌ها در "ناوگان مرمرا" به شهادت رسیدند، اتخاذ کرده باشید؟ آیا تا به حال توانسته اید از تطبیق یک حکم واحد علیه یهودی‌های اشغالگر حفاظت کنید؟

ای مسلمانان! شما خود به چشم سر می‌بینید که چهل حاکم مزدور، احمق و دست نشانده جز بیانیه‌های محکومی علیه یک مشت یهودی‌ قاتل چیزی دیگری ندارند و تنها چیزی‌که آن‌ها می‌توانند انجام دهند، لاف‌زدن‌ها و خودستایی‌هایی در مورد اعزام یک کمیتۀ متخصص بخاطر تشخیص جنایات یهود و شمردن تعداد شهدای اقصی می‌باشد وبس. اما اگر خلیفه‌ای وجود می‌داشت، آیا چنین چیزی اتفاق می‌افتاد؟ قطعاً که نه؛ زیرا شما بهتر می‌دانید که اگر ما خلیفه‌ای می‌داشتیم، قطعاً که او به انسجام ارتش‌های اسلامی دستور می‌داد و هم‌چو صلاح الدین ایوبی به ریشه‌کن کردن کیان یهود از بیت‌المقدس و فلسطین اقدام می‌نمود، و اگر خلیفه می‌داشتیم، امریکا حتی نه تنها که خواب انتقال سفارتش را به بیت‌المقدس نمی‌دید، بلکه بازدید هر امریکایی از آن‌جا بدون مجوز یک امر مهال می‌بود.

«الإِمَامُ جُنَّةٌ يُقَاتَلُ مِنْ وَرَائِهِ وَيُتَّقَى بِه»

ترجمه: بی‌گمان امام(خلیفه) سپری است که از عقب او جنگ کرده می‌شود و به او پناه برده می‌شود.

پس وقتی‌که قضیه از این قرار باشد، بر شماست تا هرچه زودتر این حکام دست‌نشانده و مزدور را مورد محاسبه قرار داده و برای تأسیس خلافت واقعی اسلامی برمنهج نبوت-که آزادی اقصی بر آن وابسته است- دست به‌کار شده و برای دست‌یابی به این امر خطیر، دوشادوش برادران‌تان در حزب التحریر کار و فعالیت نمایید.

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه ترکیه

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه