جمعه, ۰۸ ذیقعده ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۱۷م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
تحریم های جدیدی ایالات متحده امریکا علیه ایران
بسم الله الرحمن الرحيم

تحریم های جدیدی ایالات متحده امریکا علیه ایران

پس از ممنوعیت اتباع ایرانی به امریکا؛ ایران که از جمله پر جمعیت تر ین کشور ها در سرزمین های اسلامی است، در فهرست کشور های تحریم های شده امریکا قرار گرفته است. هم چنان ترامپ پرده از تحریم های جدیدش علیه رژیم ایران برداشت. به نقل از گزارش نیویارک تایمز:«تحریم های جدید اعمال شده اداره ترامپ به روز جمعه علیه ایران مجازاتی است به آزمایش موشک بالیستیکی این کشور. ادعا ها حاکی از آن است که دیگر ایالات متحده امریکا به آغاز  پایان دوران خود رسیده است و به همین دلیل با مقامات ایرانی رفتار بدی می کند.»

بخش اول از سلسله تحریم ها علیه ایران در جهان ادامه داشت که منجمله اولین تحریم، نقل و انتقالات بانکی در برابر 25 شرکت و مقام ایرانی می باشد که در تهران برای برنامه موشک های بالستیکی این کشور کمک کرده و از گروه های تروریستی حمایت می کنند.

در پی این مسئله، دولت ایران باید از خود بپرسد که از همکاری های دیرینه خود با امریکا چه چیزی را بدست آورده است. کمک ایران با امریکا تنها به قضیه سوریه خلاصه نمی شود؛ بلکه به دهه های گذشته از زمان رسوایی تسلیحاتی ایران_کنترا و گفتگوهای سری بین خمینی و ایالات متحده امریکا قبل از انقلاب ایران بر می گردد. که با انقلاب توانستند حمایت مخفی امریکا را بدست آورده و شاه را منفور و مطرود گردانید. به همین ترتیب ایران تا هنوز به کمک سری با امریکا در سوریه برای بقای نظام مجرم بشار در برابر اهل شام ادامه داده و می جنگد.

یگانه راه نجات مسلمانان شیعه و سنی، تاسیس دولت اسلامی حقیقی برمنهج نبوت می باشد که اسلام را تطبیق کرده، رسالت، هدایت و نور را به همه جهانیان حمل خواهد کرد. زیرا چنین کاری به هیچ وجه در توانایی "جمهوری ایران" نیست، چون ایران با استفاده از آیت الله ها خود را منحیث بزرگترین مرجع تقلید در جهان قرار داده که بسیاری از این آیت الله ها دور از اسلام اند؛ به عنوان مثال: آیت الله باقر الصدر به شکل قاطع با اسلام در مخالفت قرار دارد.

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه