جمعه, ۰۸ ذیقعده ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۱۷م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
کینه توزی با اسلام، درقلب فلین مشاورامینت ملی امریکا شعله می زند!
بسم الله الرحمن الرحيم

کینه توزی با اسلام، درقلب فلین مشاورامینت ملی امریکا شعله می زند!

مایکل فلین، مشاورامنیت ملی امریکا به شکل پلان شده و متداوم خواستارایجاد اصلاحات دردین اسلام ازطریق یک جنبش اصلاح گرایانه شده است. این درحالی است که عبدالفتاح السیسی رئیس جمهورمصر از طرف مسئولین این کشور به خاطر رفتارسختگیرانه اش با اخوان المسلمین مورد ستایش قرارگرفته است. فلین دریک برنامه تلویزیونی، پا را فراتر گذاشته و به گمان های میان تهی ودروغش برحریم پاک و مقام شامخ پیامبر بزرگواراسلام تاخته، مدعی گردید که شخصیت و رسالت آن حضرت متعلق برآسیایی میانه است.

فلین ازبهراین کینه توزی ها با اسلام، قبلاً در جون 2016 کتابی را تحت عنوان ذی فیلداوفایت به دست نشرسپرد که درآن نوشته بود:«جهان اسلام نیاز شدیدی برایجاد یک جنبش اصلاح گرایانه دینی دارد. او می افزاید: اصلاً جای تعجب نیست که برای سرکوبی اسلام ازفشاروشکنجه کارگرفته شود. درحالی که آتش کینه ای اسلام در سینه اش شعله می زد، افزوده است: درین فشاروشکنجه نباید احساس ملامتی کنیم؛ زیرا ما مسلمانان را به رشد وترقی فرامی خوانیم واز این که ایشان ازآدرس فرهنگ پوسیده شان دست به قتل وقتال بزنند جلوگیری می کنیم. فلین گفت: اسلام با نوگرایی کنونی جهان سازگاری وانطباقی ندارد.»

ای مسلمانان بیدارشوید! بدون شک فلین وامثال آن، اسلام را مانند هیولای درجهان معرفی نموده ودرتلاش اند تا فکری را دراذهان جهانیان نهادینه سازند که گویا اسلام ومسلمانان دست به تخریب و ویرانگری نوگرایی وپیشرفت غربی می زنند. دقیقاً این مکرفلین به عنوان یک فرد بلند پایه دولت امریکا، دلیلی روشنی است برای تداوم استعمارگری و کنیه توزی های این کشور درحق اسلام و مسلمانان که روا می دارند. بدون شک فلین دشمنی اش را به صورت آشکارا درانظار جهانیان دربرابراسلام اعلام نموده؛ اما سوال اساسی این جاست که آیا مسلمانان با درک این کینه توزی های امریکا علیه اسلام ومسلمین آن را دشمن خواهند پنداشت یا نه؟

Last modified onیکشنبه, 12 فوریه 2017

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه