یکشنبه, ۱۰ ذیقعده ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
ای حکام مصر؛ قدرت دزدیده شده ی امت شما را نفریبد!
بسم الله الرحمن الرحيم

ای حکام مصر؛ قدرت دزدیده شده ی امت شما را نفریبد!

(ترجمه)

خبر

شبکه "اکسترا نیوز" در یک خبر عاجل به تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۷م گزارش داد که رییس جمهور السیسی گفته است: «رهبری حکومت مصر در مبارزه علیه تروریزم تنها نبوده و همه ملت مصر در مقابل این پدیده مبارزه می نمایند.»

تبصره

رییس جمهور مصر به انقلاب دینی و یا شاید هم به غرور بادارش در کاخ سفید اتکا نموده، به این حال راضی نبوده، آن قدر در گمراهی فرورفته که می خواهد اهل مصر را علیه اسلام و حاملین دعوتگر اش که مردم را به سوی برپایی خلافت فرا می خوانند بسیج نماید، آن هم زمانی که اسلام و دعوتگران اش را تروریزم و یک برنامه تروریستی خوانده است.

رییس جمهور مصر با این دیدگاه غربی که دارد، اسلام را مفکوره تروریستی خوانده و افکار اسلامی را یگانه خطری برای مصالح سرزمین های ما می داند. این دیدگاهش را توسط انقلاب غیر مذهبی اعلام کرده و در تلاش است تا تمامی ابزار و وسایل دست داشته اش را به شمول طرفداران و علمای الازهر علیه اسلام به کار اندازد و راه را برای هجوم آورنده گان بر اسلام هموار سازد تا بتوانند بر اسلام طعن وارد نموده و بر چهره اش خاک بپاشند و او می خواهد تا اهل مصر را در جنگی که علیه اسلام و دعوتگران اش به راه انداخته با خود همکار و همراه سازد. به این گمان که مردم مصر ازین خواستش پیروی خواهند کرد.

 در حقیقت سکوت اهل مصر در برابر ظلم و ستم های السیسی، در برابر خون هایی که می ریزد و جان هایی را که به آتش می کشد، وی را فریبانده و مغرور ساخته است، غافل از این که اهل مصر مسلمان اند و در سایه اسلام زنده گی کرده اند. بیرون کردن اسلام از ضمیر و قلب این مردم نه تنها دشوار بوده؛ بلکه غیر ممکن می باشد؛ اگر دستگاه سرکوب گرایانه حکومت مستبد مصر علیه شان وجود نمی داشت و اگر زمینه مساعد می شد تا سیاسیون واقعی نظریات خود را آزادنه ابراز می کردند تا امید تغییر را در دل های مردم می دمیدند و بدیل واقعی(خلافت برمنهج نبوت) را که در زنده گی شان تغییر می آورد، درک می کردند، شخصی مانند السیسی نمی توانست این مدت را بالای شان حکومت نماید.

بلی! با جرأت کامل می گوییم که حکام مصر اهل این سرزمین را هنوز نشاخته اند و ندانسته اند که اسلام و احکام اسلام را دوست دارند. زمانی این ادعای ما واضح و ثابت می گردد که دستگاه و حکومت های سرکوب کننده نابود و میدان آزادانه برای کشیدن صداها به میان آید تا مردم ناگفته های دل شان را به صراحت بیان کنند. در آن روز خواهیم دید که این مردم شعار تطبیق شریعت اسلام را سر می دهند. درست چیزی که غرب را نگران ساخته و می خواهد که عجالتاً جلو ایجاد این زمینه را گرفته و بر چهره اسلام واقعی و هر کسی که دعوت آن را حمل می کند، خاک پاشیده و مخدوش سازد.

بناً وی اسلام را تروریزم خوانده و دعوتگران آن را به زندان و زولانه کشیده، خودشان و فامیل های شان را به شهادت می رساند، با وصف این که حکام مصر جلو ایجاد زمینه انقلاب این سرزمین را با ارهاب، ترس و فشار می گیرند، با لقمه نانی مصروف شان می سازند و از فهمی که زمینه حمایت و نصرت بدیل واقعی خلافت را برای شان فراهم سازد، منحرف ساخته و از چشم شان دور نگه می دارند. اهل مصر در زمان مبارک که بر او شوریدند، برگشته و السیسی را بدتر از آن می بیینند؛ اما چیزی که باعث به تعویق انداختن انقلاب شان می گردد، همانان امریکا است.

ای رییس جمهور السیسی! قدرتی که از نزد امت ربودی و به سرقت برده ای ترا نفریبد. هرگاه این قدرت را از دست دادی، دیگر تو و بادارانت در امان نخواهید بود. به زودی امت آن چه را که از نزدشان به سرقت برده اید، از شما پس خواهد گرفت و بزودی امت قدرت و قیادت خود را از نزدتان خواهد گرفت. مژده نجات امت از شر تان هر لحظه دروازه امت را می کوبد. کسانی را که علیه اسلام و حاملین دعوتش تحریک می نمایی هرگز به خواسته ات لبیک نخواهند گفت؛ بلکه همین مردم نیزه جنگ را در برابر تو، هم ردیفان و بادار کاخ نشین ات خواهد گرفت. همین مردم برای سرنگونی و نابودی ات دست دعا را بلند کرده اند، واقعیت عینی است که مسلمانان و غیرمسلمانان به آتش ظلم ات سوخته و کباب شده اند.

شما اهل کنانه! اینست رییس جمهور شما و اینست دیگاه اسلام ستیزانه اش و او شما را علیه برادران و فرزندان تان می شوراند، او می خواهد با غارت بردن زنده گی تان دین شما را فاسد گرداند؛ پس بر ندای فساد خواهانه اش گوش ندهید و به آن دل نبندید، دست خود را به دست حاملین دعوتگرانی بگذارید که خیر و صلاح را برای شما می خواهند و شب و روز به خاطر صلاح دین و دنیای تان از طریق تطبیق اسلام توسط دولت خلافت، می کوشند. این دعوتگران، جوانان حزب التحریر اند؛ پس به خاطر صلاح دین و دنیای تان با آن ها همکار شده، از آن ها و دعوت شان حمایت کنید. رهبری تان را به آن ها بسپارید، آن ها با شما صادق و رهنمای خوبی اند؛ رهنمایی که هرگز به شما دروغ نگفته و شما را ذلیل نمی سازد. از همه مهم تر، تنها آن هایند که برنامه واقعی و قابل تطبیق را برای شما پیشکش نموده اند.

و شما ای فرزندان امت در اردوی مصر! آیا مردان دانایی در بین شما نیست که اسلام و اهل اش را یاری رسانند؟ آیا مردان دانایی در بین شما نیست که به خاطر الله سبحانه وتعالی خشم شان بر افروخته شوند و ریشه اجیران و خاینین را از سرزمین مصر برکنده و حاکمیت و قدرتی را که یک امانت است، برای فرزندان مخلص امت در حزب التحریر بسپارند تا با ایشان خلافت بر منهج نبوت را برپا نمایند؟ خلافتی که ریشه غرب، فعالیت های تروریستی و نفوذ آن را از سرزمین های ما برکنده و مرزهایی که امت ما را از هم جدا نموده از میان بردارد؛ آن چه را که از ثروت و دارایی ما غارت نموده پس بستاند و امت را به همان عزت و سروری که در دنیا داشت برگرداند. آیا در بین شما مردانی پیدا نمی شوند که دین کامل الله سبحانه وتعالی را نصرت نمایند تا ریشه آنانی را برکنند که هر روز دست شان در خون اهل مصر آغشته بوده و با ایشان مکر و نیرنگ می کنند؟ آیا در بین شما مردانی نخواهد بود که داشته های دزدیده امت را از نزد این خاینین و غارتگران پس گرفته، عزت و کرامت امت را برگردانند؟

برای اهل کنانه جز از حمل اسلام و تطبیق آن از طریق دولت خلافت بر منهج نبوت نجاتی نیست؛ اگر غیر از اسلام بالای شما حاکمیت کند، همانند این اجیران، بلکه بدتر از آن ها یکی پی دیگری بالای شما حاکمیت خواهد کرد؛ پس شما در تطبیق اسلام از طریق دولت خلافت سابقون باشید، شما اهتزاز در آورنده گان بیرق(لوا و رایه) خلافت باشید. فضل الله سبحانه وتعالی با کسی است که بر دستانش بیرق خلافت را به اهتزاز در می آورد و در روز قیامت بشارتی است در پیش چشمانش. آن چه را به شما گفتیم به زودی یاد خواهید کرد، ما کار و نتیجه آن را به الله سبحانه وتعالی سپردیم.

﴿يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اسْتَجِيبُواْ لِلّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُم لِمَا يُحْيِيكُمْ وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ يَحُولُ بَيْنَ الْمَرْءِ وَقَلْبِهِ

وَأَنَّهُ إِلَيْهِ تُحْشَرُونَ

 [انفال: ۲۴]

ترجمه: ای مؤمنان! فرمان الله سبحانه وتعالی را بپذيريد و دستور پيامبر او را قبول كنيد. هنگامی كه شما را به چيزی دعوت كند كه به شما زنده گی(مادی، معنوی، دنيوی و اخروی) بخشد. و بدانيد كه الله سبحانه وتعالی ميان انسان و دل او جدایی می اندازد(و می تواند انسان را از رسيدن به خواست ها و آرزوهای دل باز دارد، او را بميراند و نگذارد عمر طولانی داشته باشد كه مهم ترين آرزوی دل هر انسانی است) و بدانيد كه همه گان در پيشگاه الله سبحانه وتعالی گرد آورده می شويد(و به حساب و كتاب تان رسيدگی می گردد).

نویسنده: عبدالله عبدالرحمن

برای دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه مصر

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه