دوشنبه, ۲۶ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۰۶م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
کذب و اتحاد آنها بلاخره باعث زوال شان میگردد!
بسم الله الرحمن الرحيم

کذب و اتحاد آنها بلاخره باعث زوال شان میگردد!

خبر:

به تاریخ 6 نوامبر 2016م، حزب التحریر کشور اسکندنویا، کنفرانس دوازدهم اش را تحت نام "ممنوعیت و جبر-بازی های سیاسی علیه اسلام در اروپا" برگزار کرد.

زمانیکه کنفرانس آغاز گردید، در سالون بیشتر از هزارمرد و زن مسلمان و غیر مسلمانحضور داشتند. در خارج از کنفرانس مظاهره های جداگانهعلیه حزب التحریر آغاز گردید.یکی از مظاهره ها از سوی ایرانیان تبعید شده یحزب سیاسی چپی دردنمارک،رهبری میشد.در حالیکه مظاهرهدیگری،توسط 20-30 تن از شاخه ی پگیدای دنمارکی راه اندازی شده بود.

بطور معمول رسانه های دنمارکی سعی کرده اند که موضوع کنفرانس را کتمان کنند و در عوض، تمرکز رسانه ها را به مظاهره های ناچیز معطوف بدارند.

تبصره:

دو سایت آنلاین انترنتی،خبری را منتشر کردند که:«مظاهره کننده گان با حامیان سازمان افراطی برخورد کردند.»اگر کسی شاهد باشد،این از حقیقت دور است که رسانه های دنمارکی حقایق را انعکاس دهند.

هر آنچه واقع گردید به چند دلیل جالب است:

  1. 1.      در حالیکه هیچ کس به 20 تن ایرانی های که در جناح چپ اعتراض کننده گان موجود بودندتوجه نمیکنند؛ حتی بعضی هایشان توسط اعتراض کننده گان ضد اسلام جناح راست(پگیدا)مورد آزار و اذیت قرار گرفتند؛درحالیکه هردو طرف نه حامیانحزب التحریر بودند و نه مسلمانان.

اعتراض کننده گانِ"پگیدا" بلاخره با سنگ و تخم از فاصله های دور ازسوی چپی ها بعد از اینکهمطلبی را در فیسبوک گذاشتند و دفاع از همسایه های مسلمان شان را اعلام کردند، مورد حمله قرار گرفتند.

  1. 2.      این صحنه باعث شد که دو مناظره کننده های چپی-از دو حزب مخالف راست و چپ- فردای آنروز به یکی از عضو حزب چپی در پارلمان دنمارک نامه یسرگشادهارسال بدارد.درین نامه یکی دیگری شان را  تشویق به آن نموده بودند که در داخل کشور دشمن حقیقی، حزب التحریر و اسلام سیاسی است نه حزب راست افراطی و نه هم چپی. چنانکه آنها در نامه یشان تحریر نموده بودند:«اسلام یک حرکت بسیار خطرناک در دنمارک است؛ زیرا آنها میتوانند جوانان را به تحرک بیاورند که دنمارک را به سوی نژادپرستی فاسدسوق دهند؛ولی این خواب است.»

این فقط دو موردی بود که در کنفرانس به اثبات رسید؛ هیچ فرقی میان سیاست چپ و راست دنمارکعلیه اسلام نیست؛ تنها فرق در اسلوب و الفاظ شان است. پس آنها دو روی یک سکه سیکولری-غربی هستند و هر یک آنها در مبارزه علیه اسلام باهم متحد اند. ثانیاً اینکه ما مسلمانان باید منحیث امت واحد در مقابل تمامی آنها ایستاده گی نمائیم و اسلام را بدیل به تمامی بشر معرفی کنیم.

وَالَّذِينَ كَفَرُوا بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ ۚ إِلَّا تَفْعَلُوهُ تَكُن فِتْنَةٌ فِي الْأَرْضِ وَفَسَادٌ كَبِيرٌ

[انفال: 73]

و كسانى كه كفر ورزيدند ياران يكديگرند. اگر اين[دستور] را به كار نبنديد، در زمين فتنه و فسادى بزرگ پديد خواهد آمد.

نویسنده: جینز کاک

نوشته شده برای دفتر مطبوعات مرکزی حزب التحریر

Last modified onیکشنبه, 05 فوریه 2017

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه