سه شنبه, ۲۷ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۰۷م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
ای مجاهدین شام از سران خائن فاصله بگیرید و به واحدهای مستقل بپیوندید!
بسم الله الرحمن الرحيم

ای مجاهدین شام از سران خائن فاصله بگیرید و به واحدهای مستقل بپیوندید!

(ترجمه)

خبر

رئیس جمهور ترکیه: «آنچه از دیدار فردا با رئیس جمهور پوتین در مسکو انتظار داریم، آتش‌بس در سوریه است.» (منبع: الجزیره)

تبصره

رژیم سوریه یک نظام جمهوری‏خواه سکولار است که پس از جنگ جهانی اول توسط اروپا بالای ویرانه‏های دولت خلافت عثمانی ساخته شد و سپس توسط آمریکا به ارث برده شده و تا به امروز مزدور آمریکا می‏باشد. موقف شرعی لازم در مورد این نظام و کلیه نظام‌های حاکم در سرزمین‌های اسلامی، تلاش برای ازبین بردن آن‌ها و ایجاد دولت خلافت راشده بالای ویرانه‏های آن‌ها می‏باشد.

مردمِ شام پس از چشیدن طعم‏های گوناگون عذاب از برکت این نظام فاسق، انقلابی بزرگ علیه آن در دمشق به راه انداختند تا آن را سرنگون کنند. پس از گسترش اوضاع اسلامی در آن‌جا آمریکا تمام جهان را علیه این انقلاب مسلح کرد تا آن را در نطفه ازبین ببرد.

رژیم ترکیه یکی از قائم‏مقام‏های آمریکا برای زنده بگور کردن انقلاب سوریه با خرید برخی از رهبران؛ جهت واگذاری مناطق به رژیم جنایتکار بشار از طریق توافق‏نامه‏های کاهش خشونت است که جدیدترین آن‌ها سوچی است که از طرف آمریکا بسیار برجسته شد. پس از بلعیده شدن مناطق زیادی توسط رژیم جنایتکار بشار، اکنون این نظام می‏خواهد که جنگ‏ها را متوقف کند، چنانچه که به نظر می‏رسد خطر جدی برای انقلاب وجود دارد و احتمال می‏رود که رژیم خون‏خوار بشار بر تمام سوریه تسلط یابد، مگر این‌که مجاهدین از خود تحرکی نشان دهند و از رهبران مرتبط با اردوغان (مزدور آمریکا) دست بشویند.

ارتباط با کافران استعمارگر غربی، یک شر فاحشی است که به شکست و خسران منجر می‏شود. الله سبحانه وتعالی می‏فرماید:

﴿وَلَا تَرْكَنُوا إِلَى الَّذِينَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّكُمُ النَّارُ وَمَا لَكُم مِّن دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِيَاءَ ثُمَّ لَا تُنصَرُونَ﴾

[هود: 113]

ترجمه: بر ظالمان تکیه ننمایید، که موجب می‌شود آتش شما را فرا گیرد و در آن حال، هیچ ولیّ و سرپرستی جز الله نخواهید داشت و یاری نمی‌شوید!

مجاهدین باید از خدمت به رهبران خائن مرتبط با اردوغان (همرزم آمریکا) استعفا دهند و به واحدهای مستقلی‌که به هدف سرنگونی رژیم جنایتکار و تطبیق احکام اسلام در دولت خلافت راشده بر منهج نبوت کار می‏کنند، بپیوندند. پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم می‏فرماید: "آگاه باشید که مرکز دارالاسلام شام است".

بارالها مردم شام را نصرت پایداری عنایت فرما!

نویسنده: عبدالعزیز المنیس

مترجم: یاسین "سادات"

 

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه