سه شنبه, ۲۰ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۳۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
زندان سیدنایا یا کشتارگاه انسان!
بسم الله الرحمن الرحيم

زندان سیدنایا یا کشتارگاه انسان!

خبر:

سه شنبه ۷ فبروری ۲۰۱۷م روز عفو عمومی بین المللی، یک گزارش جدیدی در مورد نابودی و اعدام توده ی از مردم در زندان سیدنایای سوریه منتشر شد. این گزارش مبنی بر ۸۴ شهادت است که چنین شرح می دهد: «رژیم سوریه بین سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵م، با داشتن روش سازمان یافته ی اعدام، بیشتر از ۱۳هزار تن را قتل عام کرده است. این گزارش هم چنان می افزاید: کشتار، شکنجه، نابودی و هر نوع اعمال غیر اخلاقی نیز انجام یافته است. اعمال مرتکب شده به عنوان بخشی از یک حمله در برابر مردمان ملکی گسترش یافته است. برعلاوه، پیشرفت پالیسی دولت بصورت منظم اجرا یافته است. عفو عمومی بین الملل در نتیجه استنتاج می کند که: اندازه ی تخلفات به جرایم در مقابل بشریت، بالای بررسی مستقل و بی طرفانه در جرایم ارتکاب شده در زندان سیدنایا صدا می زند.»

تبصره:

قساوت ها و بی رحمی های ارتکاب شده توسط رژیم سوریه در برابر مردم، موضوع یک مذاکره نیست؛ اثبات و بررسی آن پس از شواهد است. قساوت های ارتکاب شده توسط رژیم سوریه و هم چنان خیانت رژیم های مجاور آن مانند آفتاب روشن است. مردم سوریه توسط قدرت های غربی و شرقی فروخته و اغوا شده اند و خون مردم بی گناه آن بی ارزش شده است. هنگامی که قتل عام جریان داشت، جهان در مورد یک صلح جدید گفتگو و برنامه ریزی می کردند که به بشار اسد اجازه دهد تا در حکومت انتقالی جدید رهبری را به دوش گیرد و هم چو وضعیت کنونی را تحمیل نماید.

نقد قساوت ها از طرف قدرت های غربی و شرقی بی حقیقت و میان تهی است، تا هنوزهیچ نوع قصد سیاسی از سوی هیچ کسی برای تغییر وضیعت کنونی نشده است و بشار اسد در جستجوی تمام متحدین شان در جنگ در برابر اسلام است.

ما به عنوان یک امت مسلمان چیزی که در سوریه جریان دارد، هرگز بخشش و فراموش نخواهیم کرد؛ ما امید داریم و کار می کنیم برای عدالت و دفع نگرانی ها برای مسلمانان در سوریه، لیکن ما قیمومیت مان را بدست هیچ یک قرار نمی دهیم، نه به حکمرانان خائن و نه هم به دیوان محاکمات بین المللی و امثال آن. ما می دانیم و بیشتر قناعت حاصل کردیم که تنها عدالت واقعی و دفع نگرانی با یک اراده ی سیاسی و قدرت آشکار در برگشت با خلافت راشده است وبس.

در ایامی که همه چیز و هرکس در بدترین جهالت و تاریکی قرار دارد، الله سبحانه وتعالی برای مؤمنان نور را می افشاند و پیروزی می فرستد که نصرت الله سبحانه وتعالی نزدیک است.

جونس کاک

دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب التحریر

Last modified onشنبه, 25 فوریه 2017

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه