دوشنبه, ۱۱ ذیقعده ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
ای مردم سودان...، نیرو و توان خود را در درگیری‌هایی هدر ندهید که هیچ خیری بر شما نیست!
بسم الله الرحمن الرحيم

ای مردم سودان...، نیرو و توان خود را در درگیری‌هایی هدر ندهید که هیچ خیری بر شما نیست!

(ترجمه)

خبر:

کاترینا داکسی، محقق و کارشناس آمریکایی، دریافت که استخراج طلا و حضور پایگاه دریایی روسیه در دریای سرخ نشان دهنده منافع اصلی گروه واگنر و مداخله روسیه در امور سودان است. (منبع: الجزیره نت)

تبصره:

کاترینا داکسی مدیر و محقق پروژه تهدیدات فرامرزی در مرکز مطالعات استراتژیک بین‌المللی در واشنگتن است، او قبلاً در وزارت خزانه‌داری امریکا در خاورمیانه و شمال افریقا مشغول به کاربود. داکسی از دولت ایالات متحده خواست تا وی را مسئول جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و انتشار هر چیزی‌که مربوط به فعالیت‌های واگنر است، جهت محاسبه و تضعیف مزیتی که از کارهای سری به دست می‌آورد، قرار دهد.

ای مردم سودان! راه حل مشکلات شما در کوتاه کردن دست غرب از سرزمین تان، وعدم مداخله شان به مسائل شما می‌باشد، و  هم‌چنین در برکناری حکامی که فقط به فکر پر کردن جیب‌ها و حفظ قدرت‌شان، که به قیمت راضی نگهداشتن غرب و تطبیق نقشه‌های پلید شان تمام می‌شود، قرار دارد.

راه حل واقعی در داشتن یک امیر واقعی، می‌باشد که امور مان را بر اساس دستورات الهی تنظیم کند. امروز ما بیش از هر زمان دیگری نزد الله سبحانه وتعالی مورد بازخواست و محاسبه قرار داریم؛ چرا که راه حل مشکلات ما  پیش روی ما گذاشته می‌باشد. بنابر این، همراه کسانی‌که در راستای حاكميت حق كار می‌کنند، همگام شوید! هیچ راه‌حلی برای این امت وجود ندارد، جز راه‌حل در دست داشته این حزب عظیم؛ حزب التحریر و قانون انقلابی‌اش که بر اساس عقیده اسلامی استوار است؛ خلافت راشده، كه اسلام را تطبيق کرده و عدالت را در بین رعیت‌اش اساس قرار می‌دهد؛ خلافتی‌که سرزمین‌های امت مسلمه را متحد نموده وآن‌ها را از وجود کفار پلید استعمارگر پاک ساخته و مداخله شان را پایان می‌دهد. پس بیایید تمام نیرو و توان خود را به راه درست آن رهبری کرده واز هدر رفتن آن در درگیری‌هایی که هیچ خیری بر شما نیست، جلو گیری کنید.

نویسنده: دارین الشنطی

مترجم: محمد یاسین سادات

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه