دوشنبه, ۱۱ ذیقعده ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
تخریب مسجد تاریخی السراجی!
بسم الله الرحمن الرحيم

تخریب مسجد تاریخی السراجی!

(ترجمه)

خبر:

والی/استانداری بصره عراق با ادعای فراخ کردن جاده "أبي الخصیب" در جنوب ولایت/استان شروع به تخریب مسجد السراجی کرد که موجی از خشم و انتقاد را در سراسر عراق برانگیخت.

اسعد العیدانی، فرماندار بصره در بیانیه‌ای که رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند گفت: «هدف از تخریب مسجد السراجی تکمیل فراخی جاده ابو الخصیب است که در پاسخ به مطالبات شهروندان و مالکان وسایل نقلیه به دلیل ازدحام شدید ترافیک در وسط جاده صورت گرفته است. (منبع: الجزیره، 14تموز 2023)

تبصره:

عراق افتخار مستعمره امریکا است، آن را اشغال نمود، بلکه فضای جوامع عراق را نیز بسته کرد و در این سرزمین عزیز که جزء از سرزمین‌های مسلمانان است، در برابر گروه‌های ستمگر و ظالم به فساد آغوشته کردند.

قبلاً نور المالکی زبان مذنب خود را بر یکی از اصحاب رسول الله صلی الله علیه وسلم بیرون آورد، امروز مسجد السراجی را در بصره تخریب می‌کنند و در ماه محرم این کار رخ می‌دهد.

این چه شب تاریکی است که عراق در آن به سر می‌برد؟!

در عراق اشغالگران، مزدوران اشغالگران، سکولاریسم، فرقه‌گرایی، فساد، تهمت، توسعه نیافتگی خدمات و... وجود دارد.

ای جنایتکاران ظالم، دستان تان نابود باد! دستان امریکا جنایتکار نابود باد که عراق را از شر طغیان حزب سکولار بعث بیرون و آن را وارد فاضلاب کثیف نمود که از ریختن چرک، استفراغ و کثیفی هرگز به استراحت نمی‌رسد و آن را خفه می‌کند.

عراق رشید تاریک شده است و هیچ گرداننده و قدرتمندی به جز الله سبحانه وتعالی نیست.

نویسنده: م. أسامة الثويني

مترجم: پارسا امیدی

تاریخ: ۱۷ جولای 2023م.

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه