پنجشنبه, ۳۰ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۰۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
مسیر مزدوران، ذلت در دنیا و ندامت در آخرت است!
بسم الله الرحمن الرحيم

مسیر مزدوران، ذلت در دنیا و ندامت در آخرت است!

(ترجمه)

خبر:

رسانه‌ها گزارش دادند که ریاض سلامه، رئیس سابق بانک مرکزی لبنان از تصمیم تحریم‌های امریکا شوکه شده و انتظار آن را از امریکا نداشته است.

تبصره:

پس از توافق طائف، سفارت امریکا مسؤل تعیین بعضی از مقامات ارشد از جمله رئیس بانک مرکزی لبنان شد که در این منصب خود بیش از سی سال در خدمت امریکا و طبقه فاسد سیاسی لبنان قرار داشت. او صدها ملیارد دالر را نابود ساخته(هشتصد ملیارد دالر در بانک سویس) که توسط غول‌های پول غارت شده و در بانک‌های غربی قرار داده اند. چند روز پس از پایان دوران ریاست و رسیدن به سن تقاعد تصمیم‌های مبنی بر منجمد شدن دارای‌هایش و تحریم‌های امریکا علیه او صادر شد و از این حالت شوکه شده بود، زیرا او اجراء کننده‌ای خواست‌ها و اوامر امریکا بود و غرب پس از تقاعداش او را رها کرد و حتی او را تحریم و متهم به فساد نموده است.

دولت‌های غربی به خاطر اجرای منافع خود از مزدورانش برای حکومت و اداره یک کشور مزدور استخدام و استفاده می‌کنند، زمانی‌که قدرت‌شان برای انجام دستورات بیشتر به پایان رسد، آن‌ها را هم‌چون دمپایی‌های فرسوده به دور می‌اندازد و به آن‌ها اهمیت نمی‌دهند، بلکه آن‌ها را به فساد متهم می‌کنند، علیه شان تحریم وضع می‌نمایند، پول و دارایی ‌آن‌ها را منجمد می‌سازد، مدعی نجابت و پاکدامنی در پیگیری شانمی‌باشد و آن‌ها را مسؤل شکست می‌داند.

اسلام به ما آموختانده است که عمل و اخلاص تنها باید برای الله سبحانه وتعالی باشد. حرام دانسته که خیانت کنیم و برای مفسدین مزدوری نماییم، چه رسد به دشمنان و واضح نموده که عاقبت از آن متقین می‌باشد. الله سبحانه و تعالی کار مفسدین را شایسته و سودمند نمی‌گرداند.

نویسنده: شیخ د. محمد ابراهیم

مترجم: پارسا امیدی

جمعه، 25 آگست 2023م.

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه