دوشنبه, ۱۱ ذیقعده ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
تجاوز به غزه و راه‌حل اساسی!
بسم الله الرحمن الرحيم

تجاوز به غزه و راه‌حل اساسی!

)ترجمه(

خبر:

تجاوز وحشیانۀ رژیم یهود به غزه و موقف‌گیری‌های مختلف.

تبصره:

یک هفته از تجاوز وحشیانۀ رژیم یهودی بر غزه سپری‌می‌شود؛ تجاوزی که از هر جهت در قتل، فساد، تخریب و کشتار در این سرزمین فراتر رفته است. در خلال این حادثه به موارد زیر اشاره می‌شود:

1. ایستادن دولت‌های غربی در کنار رژیم یهودی و حمایت‌های سیاسی و کمک نظامی بعضی از دولت‌ها و هم‌چنان تمایل بعضی دیگر به حمایت سیاسی از رژیم یهودی.

2. موقف حاکمان سرزمین‌های اسلامی، موقف‌های بی‌نهایت شرم‌آور است؛ جالب است که برخی از آن‌ها به گونه‌ای سکوت کرده‌اند که گویا این موضوع به آن‌ها مربوط نیست. برخی فقط نسبت به آواره‌گی مردم غزه موقف گرفتند و برخی دیگری ترس خود را نسبت به وضعیت امنیتی منطقه ابراز کرده‌اند. برخی از آن‌ها در کنار یهودیان ایستادند و به خاطر کشته‌های‌شان از آن‌ها دلجویی کرده‌اند و برخی از آن‌ها اقدامات مجاهدین علیه یهودیان را تقبیح نموده‌اند و در حقیقت همه به یک اندازه در سرزمین مقدس فلسطین و اهل آن‌جا خیانت کرده‌اند؛ اما شاید برخی از آن‌ها گستاخ‌تر و بعضی کمتر حیاء داشتند.

3. ارتش‌های سرزمین‌های اسلامی علاقه‌ای به اتفاقاتی که در حال وقوع است، ندارند.

4. علی‌الرغم که تعداد زیادی از مردم غزه کشته شده‌اند و از چند روز به اینسو بطور متواتر طیارات اسرائیلی بر سرشان بمباران می‌کنند؛ اما آن‌ها ثبات، صبر و امید خود را از دست نداده‌اند.

لذا بقیه مسلمانان احساسات‌شان ملتهب شد، قیام کردند و وارد عمل شدند؛ اما نمی‌دانند چه کاری انجام دهند و خشم خود را به هر وسیله ممکن ابراز نمودند و نمی‌دانستند که حاکمان‌شان سست و ناتوان‌اند و این‌که ارتش‌های سرزمین‌های‌شان کاری نکرده‌اند!

لذا ای کاش قوم من می‌دانستند که راه‌حل اصلی و معقول جز به حرکت در آوردن ارتش‌های سرزمین‌های اسلامی برای نابودی هیولای رژیم یهودی در آن واحد نیست و این ارتش‌ها با حضور این حکام مزدور و دست‌نشانده حرکت نمی‌کنند. پس ای مسلمانان بیاید برای اقامه خلافت راشده بر منهج نبوت به اسرع وقت تلاش کنیم و عزت و سربلندی امت را دوباره بازگردانیم و از کسانی‌که علیه مسلمانان در هر جای دنیا ظلم می‌کنند، انتقام بگریم.

نویسنده: خلیفه محمد

مترجم: پارسا امیدی

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه