شنبه, ۰۹ ذیقعده ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۱۸م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
آیا می‌خواهید بعد از غزه، امریکا به خواسته‌اش برسد؟!
بسم الله الرحمن الرحيم

آیا می‌خواهید بعد از غزه، امریکا به خواسته‌اش برسد؟!

(ترجمه)

خبر:

پس از کشتار دوام‌دار غزه، لشکریان مسلمانان بسوی غزه حرکت نکردند، بلکه دو ناو هواپیمابر امریکایی و ناوهای جنگی انگلیس و اروپا برای حمایت از رژیم یهود شتافتند.

تبصره:

نخست قبل از هرچیزی باید گفت: قهرمانان و مجاهدین غزه با تعداد کم خود، توانستند که امت اسلامی را با گذر از ترکیه، اردن و مصر به شکلی وسیع و بی‌سابقه‌ای و از مراکش تا اندونیزیا تحریک کنند و این، همان چیزی است که حکام دولت‌های اطراف فلسطین به ویژه اردن و مصر از آن هراس دارند. دلیل آن، فضای تشدیدی است که در حال ظهور بوده که خواهان حرکت لشکریان برای نصرت برادران ما در غزه می‌باشد یا خواستۀ این فضا، بازگشایی مرزها برای مردم به ویژه برای افرادی است که در مجاورت فلسطین قرار دارند؛ یعنی مردم لبنان، اردن، مصر، سوریه، عراق، ترکیه و حتی ایران تا به فریضه الهی یعنی جهاد فی سبیل الله عمل بکنند و با جهاد خود، مردم فلسطین مبارک را نصرت دهند.

بنابر این، آیا حکام این دولت‌ها مکلفیت شرعی خود را ادا کردند؟! ما توقع نداریم که چنین کاری بکنند؛ زیرا آن‌ها مزدوران امریکا بوده و هیچ قدرتی ندارند که از وی مخالفت کرده بتوانند، حتی حاضرند که از امر پروردگار جهانیان سرپیچی کنند؛ ولی با امریکا مخالفت نورزند!

بلی، ما می‌دانیم که از این حکام مزدور، خائن و جنایت‌کار، هیچ توقع خیری نمی‌رود، نه در صلح و نه در جنگ؛ زیرا آنان در سرزمین‌های ما، پاسبان سرور شان، امریکا بوده و به همین دلیل حاضرند که اگر امریکا بخواهد برای رضایت‌اش؛ مردم را بکشند، ذلیل و تحقیر کرده و آواره و هراسان شان گردانند!

امریکا و مزدورانش اعم از حکام سرزمین‌های اسلامی، از قهرمانان مجاهد غزه ترسیدند. این ترس زمانی ظهور کرد که این قهرمانان، ارتش‌های حامی تخت و تاج را شرمسار کرده و با امکاناتی که در اختیار داشتند، در ظرف چند ساعت با جهاد واقعی و تعلیم‌ دیده، ارتش بزدل رژیم یهود سست‌عنصر را متزلزل ساختند و با این قهرمانی خود، مردم را شگفت‌زده کرده و باعث شدند تا مردم در قدم نخست، دربارۀ لشکریان و ارتش‌های اطراف فلسطین و هم‌چنان دربارۀ گروه‌های جنگی با هر نام و نشانی که دارند، باهم به گفتگو بپردازند و سپس، از نقش لشکریان و ارتش‌های نیرومند موجود ترکیه، ایران و لشکریان دیگر سرزمین‌های اسلامی باهم سخن برانند.

امریکا با پیشنهاد مجدد راه‌حل ایجاد دو دولت از طریق مزدوران خود اعم از حکام عرب و عجم و در رأس شان از طریق حاکم ترکیه یعنی اردوغان، به شدت و سرعت تلاش می‌ورزد تا از وقایع و رویدادها به نفع خود و نفع رژیم یهود سودجوئی و استفاده کند، اما حکام ایران برای مردم فلسطین، خواستار راه‌حل عادلانه شدند! این چیز، با وجود تمام فراخوانی‌های جهادی توسط رسانه‌های که حقائق را وارونه جلوه می‌دهند؛ اگر واقعاً ایران راست می‌گفت، لشکریان و ارتش‌های انبوه قدس را می‌فرستاد و از لشکریان مجاور فلسطین می‌خواست تا حداقل برای کمک حرکت کنند، نه بر حسب ادعای شان برای آزادی.

اما متوجه می‌شویم که امریکا از همه خواسته است که راه‌حل‌ها را فقط به امور سادۀ غزه و بدون دخالت کسی محدود کنند و نگذارند که جبهات جدیدی گشوده شود؛ به ویژه از سوی لبنان، تا مبادا بعد از جُنب و جوش جاده‌های اسلامی، اوضاع علیه‌ امریکا خطرناک‌تر شود.

لذا، با تمام صراحت، صداقت، صمیمیت و حرص بر مردم فلسطین مبارک، می‌گوئیم: این فرصت شماست که برای تان مهیا شده تا حرکت کرده و رژیم‌های خائن و مزدور را ریشه‌کن کنید و آنگاه، با تمام جبهات اطراف فلسطین مبارک با تمام مبارزان و مجاهدانی که برای نبرد واقعی برای ریشه‌کردن سریع یهود قصد شرکت را دارند، حرکت کنید تا خدای‌نخواسته، امریکا از جهاد مجاهدین به نفع خود با فشار آوردن بالای آن عده از حکام رژیم یهود که راه‌حل ایجاد دو دولت را مانع می‌شوند، سودجوئی کند.

پس، امت اسلامی و امریکا در حال مسابقه هستند؛ آن‌ها را علیه امت خود یاری نکنید و خیر پنهان‌شده در وجود تان را برای الله سبحانه وتعالی نشان دهید و قبل از این‌که فرصت را از دست دهید، خیرتان را برای ما نشان دهید! آیا چنین می‌کنید؟!

نویسنده: محمد جابر

رئیس کمیته ارتباطات مرکزی حزب التحریر-ولایه لبنان

مترجم: محمد مزمل

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه