شنبه, ۰۹ ذیقعده ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۱۸م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
آخرین رویداد در غزه عزتمند!
بسم الله الرحمن الرحيم

آخرین رویداد در غزه عزتمند!

(ترجمه)

خبر:

کارشناسان و مسئولین امنیتی سابق رژیم یهودی تایید کردند که غیر ممکن است تل آویو برای هدف اعلام شده‌اش که نابودی حرکت مقاومت اسلامی حماس و آزادی زندانیان‌آن است، دست یابد. در همین حال خانواده‌های زندانیان بازداشت شده در غزه مجددا خواستار آتش بس برای آزادی خانواده های‌شان شدند.

              (منبع: سایت الجزيره، با تصرف اندک)

تبصره:

مجاهدین حماس سازمانی هستند به اندازه فرقه و یا لواء یک ارتش؛ اما جنگ و قتال‌اش عقیدوی می‌باشد و اسطوره یک ارتش شکست ناپذیر و قدرتمند را نابود کردند، طوری‌که آنها توانستند یک ارتش کامل را با تجهیزات پیشرفته و با حمایت مطلق تنها یک دولت نه، بلکه همه دولت‌های بزرگ که از او حمایت معنوی، سیاسی و نظامی نموده و حتی تعدادی از دولت‌ها سربازان خود را به کمک این رژیم فرستادند را شکست دهند. در حالیکه این مجاهدین با یک حلقه امنیتی بسیار بزرگ از سوی حکام خائن منطقه که گنبد آهنین واقعی را تشکیل می‌دهند، قرار گرفته‌اند و فرزندان امت را از تحرک به سمت این رژیم سرطانی که در دامن امت کاشته شده است مانع می‌شوند.

رویدادهای امروز، صرف نظر از واقعیت وقوع آن، رویدادهای نادری هستند و این حوادثی است که دیگر تکرار نمی‌شود و در چندین زمینه آخرین مورد است:

اول: این حادثة آخر برای همه کسانی است که ادعای محافظت از فلسطین را داشتند و این قضیه را بر دوش خود دارند، از مخالف تا هر فردی که در ظاهر مدعی اسلام است و یا به دروغ به قضایای این امت می پردازد. بناً شکاف بین حاکمان و مردم به اندازة زیاد شده است که جزء با حذف این حکام خائن، قابل ترمیم نیست.

دوم: ظهور رژیم یهودی در لحظه از اوج و با افت شدید؛ بیانگر سقوط غیرقابل برگشت این رژیم است. برعلاوه با وضعیت فروپاشی داخلی جامعه‌اش، متوجه می‌شویم که دولت‌های کافر در همه زمینه‌ها (نظامی، اقتصادی) پشتیبان آن هستند تا آن را روی پاهایش استوار نگهدارند.

سوم: تنها راه‌حل در صحنه، زوال و نابودی این رژیم است. بنابراین، بر مردم داخل و مخلصین خارج واجب است که مانع اجرای این معامله شوند تا زمانی‌که الله سبحانه وتعالی بزودی ما را به دست مخلصین عامل به اسلام، پیروز گرداند.

روزهای آینده پر از اتفاقات خواهد بود و نمی‌توانیم بپذیریم که جزء از کسانی باشیم که فداکاری‌های این امت را ضایع می‌کند، بلکه با الله سبحانه وتعالی عهد می‌بندیم که برای از سرگیری زندگی اسلامی تلاش و مسیر سربلندی را رها نکنیم و دولت حقیقی را که از مسلمانان محافظت می‌کند و بشریت را از دستکاری ظالمان و ستم ستمگران نجات می‌دهد ایجاد کنیم.

وظیفه فرزندان این امت سخاوتمند است که برای تحقق وعده الله سبحانه وتعالی و بشارت رسول الله صلی الله علیه وسلم در مورد بازگشت خلافت راشده بر منهج نبوت و بازگرداندن اسلام به صدر اوضاع بین‌المللی حرکت و همکاری کنند.

ای مسلمانان! در اقصی نقاط جهان برای حمایت از این دین قیام و برای بازگرداندن آن به حاکمیت تلاش کنید.

ای لشکریان این امت شریف! امروز از انصار دین الله سبحانه وتعالی و همچون سعد بن معاذ باشید، حاکمیت اسلام را همان قسمی که در گذشته بود بازگردانید و به قول الله سبحانه وتعالی عمل کنید:

﴿يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ [سوره محمد، 7]

ترجمه: ای مؤمنان! اگر (دین) الله سبحانه و تعالی را یاری کنید، الله سبحانه و تعالی شما را یاری می‌کند (و بر دشمنانتان پیروز می‌گرداند) و گامهایتان را استوار می‌دارد (و کار و بارتان را استوار می‌بخشد).

نویسنده: نبیل عبدالکریم

مترجم: پارسا امیدی

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه