شنبه, ۰۹ ذیقعده ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۱۸م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
طاغوت آل‌سعود با زندانی کردن علمای حق‌گو همراهی خود با رژیم یهود را اثبات می‌کند
بسم الله الرحمن الرحيم

طاغوت آل‌سعود با زندانی کردن علمای حق‌گو همراهی خود با رژیم یهود را اثبات می‌کند

خبر:

مقامات سعودی شیخ عبدالله بن فیصل الاحدال را صبح روز پنجشنبه 23 / 11 / 23 در مکه در حالی که سخنانی درباره جنگ غزه ایراد می‌کرد و به انتقاد از موضع ضعیف حاکمان عرب پس از نشست اخیر سران عرب پرداخته بود، دستگیر نمودند.

                     (منبع: سایت زندانیان عقیدتی در پلتفرم ایکس)

تبصره:

پس از جشنواره موسیقی ریاض و مسابقه سگ‌ها، مقامات سعودی با دستگیری علمای اُمت، وقتی که حقایق را بیان می‌کنند و خیانت و توطئه حاکمان مسلمان علیه مسائل اُمت و دین را آشکار می‌سازند، بر مواضع ذلت و خیانت خود می‌افزایند.

این دستگیری‌ها و هجوم وحشیانه به اسلام و مسلمین، ثبات و استقامت مسلمانان را در پرتو بصیرت‌شان افزایش می‌دهد  و زمامداران و دستیاران آنها را بخاطر خیانت و انحطاط مداوم‌شان افشا کرده، آن‌ها را بیشتر از چشم تمام مسلمانان می‌اندازد.

اتفاقات دردناک غزه، موضع خائنانه حاکمان مسلمان و توطئه آنها با کشورهای غربی و اشغالگر جنایتکار (رژیم یهود) و  تضاد بین کفر و اسلام را آشکارتر ساخته، میدان را مشخص می‌کند و مردم را در این دو میدان قرار می‌دهد میدان ایمان که در آن نفاق نباشد یا میدان نفاق که در آن ایمان نباشد در حالی که جز این دو میدان، میدان دیگری وجود ندارد.

این اتفاقات که اُمت را به سختی گرفتار کرده است، ان‌شاءالله همین بس که نزدیک شدن به فجر اسلام را بشارت می‌دهد؛ "طلوع خلافت بر منهاج نبوت".

 ای امت اسلام! برای سرنگونی حاکمان خیانتکار خود که مانع حمایت مسلمانان از برادران‌شان در فلسطین می‌شوند به پا خیزید، در یک موقعیت روشن و قوی،که هیچ جایگزینی جز حاکمیت اسلام به جای حاکمیت طاغوت را نمی‌پذیریم.

رحمت الله بر کسی باد که گفت: « رژیم یهود سایه رژیم‌های عربی است و اگر شی از بین برود، سایه آن نیز از بین می‌رود». ای امت اسلام و ای لشکریان مسلمان! حاکمان خود را که مانع حمایت از اسلام و مسلمین هستند را از بین ببرید و امر به معروف و نهی از منکر کنید؛ آنگاه در دنیا و آخرت سربلند خواهید بود.

مترجم: خالد یوسفی

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه