پنجشنبه, ۳۰ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۰۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
رئالیسم شگفت انگیز دیوید کامرون!!
بسم الله الرحمن الرحيم

رئالیسم شگفت انگیز دیوید کامرون!!

بسم الله الرحمن الرحیم

(ترجمه)

خبر

دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس گفت: " آتش بس در نوار غزه در حالی که جنبش مقاومت اسلامی حماس توانایی پرتاب موشک به اسرائیل را دارد غیر واقعی است، و افزود که کشورش از هر کاری که تل آویو انجام داده حمایت نمی‌کند".

                        (الجزیره نت)

تبصره

رئالیسم دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس شگفت انگیز است، طوری سخن می‌گوید که هرکسی سخنانش را بشنود فکر می‌کند که مجاهدین غزه کسانی هستند که به یهودیان حمله کرده و سرزمین یهودیان را اشغال کرده اند، و می‌خواهند یهودیان را از کشورشان بیرون کنند و نه برعکس!! گویی این انگلیس نبود که اعلامیه بالفور را صادر کرد و با یک توطئه‌ی بین المللی برای اجرای آن تلاش نمود!! گویی انگلیس نبود که خلافت اسلامی، دولت مسلمانان را نابود کرد!! و یا انگار این انگلیس نبود که سرزمین امت اسلامی را با فرانسه تقسیم کرده و استعمار نمود!! و غیره و غیره وغیره.

ای کامرون! ما می‌دانیم تو کی هستی و تو نیز می‌دانی که ما کی هستیم و می‌دانی که اگر توطئه و خیانت حکام ما نبود، کسی مثل تو هرگز جرئت نمی‌کرد که در مورد سرزمین ما این طور حرافی کند. اما این ایام، ایام غفلت امت اسلامی است که شما با تمام وقاحت و جنایت از آن بهره برداری می‌کنید. و بدان ای کامرون! که روزها زود گذر است و امت اسلامی به زودی با تأسیس دولت خلافت اسلامی بر منهج نبوت، دوباره گذشته سیاه تان را جلو چشمان‌تان قرار خواهد داد، انشاء الله.

نویسنده: خلیفه محمد

تاریخ: سه شنبه ۱۸ رجب ۱۴۴۵

هـ ق. ۳۰ ژانویه ۲۰۲۴ م.

مترجم: محمد یاسین سادات

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه