یکشنبه, ۱۰ ذیقعده ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
با اخلاق‌ترین ارتش دنیا(؟!)
بسم الله الرحمن الرحيم

با اخلاق‌ترین ارتش دنیا(؟!)

(ترجمه)

خبر:

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم غاصب یهود، بر افریقای جنوبی که علیه اسرائیل در برابر محکمۀ بین‌المللی شکایت نموده بود، تاخته و چنین گفت: «فریادهای ریاکاریِ افریقای جنوبی به آسمان می‌رسد.» در ادامه نتانیاهو به این نکته اشاره می‌کند که ارتش اسرائیل با اخلاق‌ترین ارتش جهان است. (شبکۀ العربی)

تبصره:

فکر نمی‌کنم وقتی این خبر را از تلویزیون تماشا می‌کردم، تنها فردی بوده باشم که خندیدم. شاید خیلی‌ها با شنیدن این خبر خندیده باشند؛ بدترین مصیبتی‌که انسان را به خنده می‌آورد.

قبل از اظهار نظر در مودر این خبر مضحک باید اشاره نمود، که اگر شرارت و خیانت حکام عرب و مسلمان نمی‌بود، این شخص متکبر و بد اخلاق هرگز جرأت نمی‌کرد،صدایش را بالا برده و چنین حرافی کند!

این شخص فاجر از چه اخلاقی صحبت می‌کند؟ آیا منظورش از کشتن اطفال، زنان و افراد مسن است؟ یا در مورد تخریب خانه‌ها، مدارس و شفاخانه‌ها؟ و یا هم در مورد گرسنگی اطفال تا زمانی که از شدت گرسنگی بمیرند؟ یا شایدهم در مورد محروم کردن آن‌ها از دارو، آب، شیر، پوشاک و سرپناه؟ اگر این فاجر می‌توانست مردم مظلوم غزه را از آکسیجن محروم کند، حتماً این کار را انجام می‌داد!

آیا درمورد بزدلی، ترس و وحشتی که در دل او و سربازانش نهفته است، صحبت می‌کند؟ که حتی برخی از آن‌ها از شدت ترس سکته نمودند و یا در مورد آن افرادش که وحشت چشم و بینش آن‌ها را کور نموده و حتی از شدت ترس یکدیگر را به قتل رساندند؟

در واقع نتانیاهو فریب سراب قدرت مادیی را خورده که در عصر غفلت مسلماناها و خیانت حکام شان آن را بدست آورده و فکر می‌کند این قدرت به او حق تعیین معیارهای اخلاق را می‌دهد. اگر نتانیاهو فراموش کرده ما به او یادآوری می‌کنیم که شما قوم یهود ملتی هستید که به خاطر اخلاق بدتان از تمام دنیا رانده شدید! پس باید نفرینی را برای آن‌ها یادآوری کنیم که بخاطر انجام مداوم اعمال منکر شامل حال‌شان شد. این قوم قاتل پیامبران، شکننده عهدها و ناقض پیمان‌ها هستند، حتی بد اخلاقی این قوم به جای کشیده که به الله سبحانه وتعالی توهین می‌کنند... باز نتانیاهوی فاجر آمده و ندای اخلاق سر می‌دهد!

﴿قُلْ هَلْ أُنَبِّئُكُم بِشَرٍّ مِّن ذَٰلِكَ مَثُوبَةً عِندَ اللَّهِ ۚ مَن لَّعَنَهُ اللَّهُ وَغَضِبَ عَلَيْهِ وَجَعَلَ مِنْهُمُ الْقِرَدَةَ وَالْخَنَازِيرَ وَعَبَدَ الطَّاغُوتَ ۚ أُولَٰئِكَ شَرٌّ مَّكَانًا وَأَضَلُّ عَن سَوَاءِ السَّبِيلِ﴾ [ مائده: آیه 60]

ترجمه: بگو: آیا شما را با خبر کنم از چیزی که پاداش بدتری از آن ( چیزهائی که بر ما خرده می‌گیرید) در پیشگاه الله دارد؟ (این کردار شما است، شما) کسانی هستید که الله آنان را نفرین و از رحمت خود دور ساخته است، و بر ایشان خشم گرفته و (مسخ قلوبشان) از آنان میمون‌ها و خوک‌هائی را ساخته است، و (کسانی را پدیدار نموده است که) شیطان را پرستیده اند. آنان (از هرکس دیگری) موقعیت و منزلتشان بدتر و از راستای راه منحرف‌تر و گمراهترند.

نویسنده: خلیفه محمد

تاریخ: دو شنبه 3 رجب 1445هـ ق.

15 ژانویه 2024 م.

مترجم: محمد یاسین سادات

 

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه