شنبه, ۲۴ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۰۴م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
کشتارِ مجاز تحت نام مبارزه با تروریزم!
بسم الله الرحمن الرحيم

کشتارِ مجاز تحت نام مبارزه با تروریزم!

(ترجمه)

خبر:

وزارت امور خارجه امریکا تأیید کرد که اسرائیل حق مبارزه با تروریزم در غزه و کرانۀ باختری را دارد؛ مشروط بر این‌که این کار مطابق با قوانین بین‌المللی انجام شود.

تبصره:

بعد از حملات 11سپتامبر به جنگ‌های صلیبی، عنوان جدیدی تحت نام "مبارزه با تروریزم" داده شد! و تروریزم همیشه جز یک سر پوشی برای ارتکاب جنایت و خونریزی نبوده است. این لقب برای یورش به خانه‌ها، دستگیری، شکنجه و لذت بردن از شکنجه در داخل زندان‌ها، چراغ سبز نشان می‌دهد. ما تاریخ تاریکی در سوریه، عراق و افغانستان از "مبارزه با تروریزم" داریم و دیدیم که به واقعیت در زیر این لقب، مبارزه با اسلام و مسلمین جریان دارد.

در واقع سازمان‌های بین‌الملل برای قانونی ساختن کشتار مسلمانان و اعمال امپریالیزم تأسیس شدند؛ زیرا این سازمان ملل بود که با قطعنامۀ 181به یهودیان این حق را داد که تأسیس کشور خود را اعلام کنند و به امریکا اجازه داد تا به بهانۀ وجود سلاح هسته‌ای و اورانیوم عراق را اشغال کند!

آیا قوانین بین‌الملل نسل‌کشی، هدف قراردادن غیر نظامیان، خبرنگاران، پرسونل پزشکی و قحطی سیستماتیک را ممنوع نمی‌کند؟! ولی زمانی‌که بمب‌ها و گلوله‌ها به سمت مسلمانان نشانه می‌رود‌ همۀ قوانین دود هوا می‌شوند. غزه منافقت این سازمان‌ها را برملا ساخت. معلوم است که از غرب و دنباله‌روانش انتظار خیر نمی‌رود. اما شرم و ناامیدی برای کسانی است که به مصائب نگاه می‌کنند، برادران‌شان را با اطفال، زنان و بی‌گناهان می‌بینند که سلاخی می‌شوند و اصلاً پلک هم نمی‌زنند!

آیا منتظر کمک و حمایت دشمن کمین نشسته‌ای هستید؛ درحالی‌که الله سبحانه وتعالی می‌فرماید:

﴿وَلَن يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا

ترجمه: و الله هرگز کافران را بر مؤمنان تسلّطی نداده است.

نویسنده: مهندسه زینب بنرحومة

پنج شنبه 27 رجب 1445هـ.ق. مطابق با 8 فبروری 2024م.

مترجم: محمد یاسین سادات

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه