شنبه, ۲۴ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۵/۰۴م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
امریکا از شما می‌ترسد؛ پس آنچه را که الله سبحانه وتعالی از شما می‌پسندد، نشانش دهید!
بسم الله الرحمن الرحيم

امریکا از شما می‌ترسد؛ پس آنچه را که الله سبحانه وتعالی از شما می‌پسندد، نشانش دهید!

(ترجمه)

خبر:

بلنکین پنجمین سفر خود را به خاورمیانه جهت گفتگو در مورد وضعیت غزه آغاز می‌کند... (منبع: بی بی سی عربی)

تبصره:

به محض آغاز رویدادهای غزه در 7اکتبر 2023 میلادی، رهبران غربی برای بازدید از رژیم اشغالگر یهود صف بسته و با بیرون شدن سر یکی از آن‌ها، پای دیگر آن داخل دولت یهود می‌شود. درواقع این عمل‌کرد رهبران غربی بیانگر ترس‌شان از پروژه‌ای می‌باشد که در تن این امت کاشته اند؛ ترسی‌که مبادا سیرت اولیۀ این امت بازگشته و دوباره خلافت بر منهج نبوت تأسیس گردد و بار دیگر رهبری جهان را به دست گرفته و دست غرب و نوکرانش را کوتاه نمایند.

هم‌چنان این بازدید پس از حملات امریکا به برخی از سایت‌ها در عراق، سوریه و قبل از آن در یمن که بدون در نظر گرفتن رژیم‌های این کشورها صورت گرفت، انجام می‌شود؛ زیرا آن‌ها از رهبران کارتونی و دست‌نشاندۀ خود، آگاه هستند که از دستورات اربابان‌شان یک ذره عدول نمی‌کنند.

با لگدمال کردن تمام قوانین و کنوانسیون‌هایی‌که از روی دروغ و فریب، بین‌المللی نامیده شده اند و بدون کدام توجه و ارزش به خون‌هایی‌که ریخته می‌شود و خانه‌هایی‌که بر سر ساکنانش  اعم از اطفال، زنان و سالمندان ویران می‌شود، دست به هر جنایتی می‌زنند. درواقع تمام قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی در نزدشان به بت عجوایی (بتی‌که از خرمای عجوه درست می‌شود) می‌ماند که هر زمان عابد آن گرسنه شود می‌تواند آن را بخورد.

این دیدارها از ترس رژیم‌های مزدورشان در سرزمین‌های اسلامی نه؛ بلکه از ترس فرزندان مخلص این امت است که مشتاق نابودی رژیم سفاک یهود و دستانی‌که تمام مایحتاج آن را فراهم می‌کنند، می‌باشند.

باید یادآوری نمود که امریکا سردمدار نظم کنونی جهان با بحران‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شدیدی‌که یکی پس از دیگری می‌آید، دست و پنجه نرم می‌کند. چه رسد به بقیه دولت‌های غربی که وضعیت شان به مراتب بدتر از خودش می‌باشد. از این‌رو بیم آن دارند که امور از دست‌شان خارج شده و به دست تعداد کثیری از فرزندان مخلص این امت بیفتد و با انقلابی‌که اهل زمین و آسمان خواستارش هستند، دولت خلافت راشده را برپا نمایند؛ دولتی‌که دستان امریکا و غرب را قطع نموده و تمام زمین و ساکنین آن را از جور این نظم متعفن و خائن‌پرور آزاد می‌سازد.

غرب و مزدورانش برای حفظ استعمار و سلطۀ شان و جلوگیری از بازگشت دولت خلافت، به تمام این نسل کشی‌ها و ویرانه شدن‌ها اصلاً اهمیتی نمی‌دهند؛ زیرا می‌دانند دولت خلافت راشده این استعمارگران را به خانه‌های شان خواهد راند؛ اگر خانه‌ای برای شان باقی بماند.

باید خاطرنشان کرد که این دیدارها و آنچه قبل و بعد از آن صورت می‌گیرد، صرفاً به این منظور است که امور از دست شان خارج نشود. بنابر این، پیام من به برادران‌مان، برادرزاده‌ها و خواهرزاده‌های مان در ارتش‌های سرزمین‌های اسلامی اینست که روابط خود را با این رژیم‌های دست نشانده و ذلیل قطع کنند. دست بر دست برادران خود یعنی شباب حزب التحریر با دادن نصرت به ایشان نهاده و دولت خلافت راشده بر منهج نبوت را تأسیس نمایند؛ دولتی‌که عدالت و آرامش را در سراسر کرۀ زمین به جای ظلم و ستم موجودۀ آن، گسترش خواهد داد.

ای افسران و ای فرزندان دلیر این امت، آگاه باشید که اهل قدرت زمان ما، شما هستید و این وجیبۀ شرعی و کامیابی دنیا و آخرت شماست. یگانه راه حمایت شما از برادران‌تان در غزه و اقصی نقاط زمین با رعایت دستور الله سبحانه وتعالی بوده که می‌فرماید:

﴿وَإِنِ اسْتَنصَرُوكُمْ فِي الدِّينِ فَعَلَيْكُمُ النَّصْرُ

ترجمه: اگر در (حفظ) دین (خود) از شما یاری طلبند، بر شماست که آن‌ها را یاری کنید.

ای اهل قدرت! باید شما این رژیم‌های دست نشانده و مطیع غرب را که مانع تأسیس دولت خلافت راشده بر منهج نبوت هستند، از تاج و تخت‌های خیمه شب‌بازی شان سرنگون کنید؛ زیرا اطاعت از مخلوق در معصیت خالق جایز نیست و باید که در این راستا با همدیگر به رقابت بپردازید!

نویسنده: دکتور عبد الإله محمد

یکشنبه 1 شعبان 1445هـ.ق.

مطابق با 11 فبریوری 2024م.

مترجم: محمد یاسین سادات

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه